Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M] Herfst fotomeeting Beetsterzwaag, thema Sprookjes

Profiel   

Onze oudste twee dochters hebben jaren geleden een aantal keer meegedaan aan de herfst sprookjes fotomeetings in Beetsterzwaag. Onze jongste dochter van vier vraagt al tijden wanneer zij eens een keer net zulke mooie foto's met haar pony's mag maken. Daarom wil ik toch eens proberen of er nog animo is voor weer eens een herfst thema fotomeeting in de mooie bossen van Beetsterzwaag. Qua thema zijn de sprookjes altijd goed bevallen dus daar wil ik weer een beetje bij blijven, in de ruime interpretatie (dus een mooie jurk of gave viking outfit is ook helemaal goed).

Ik heb het idee dat het altijd een stuk lastiger is om fotograven dan modellen te vinden. Daarom lijkt het me handig om eerst te kijken of er überhaupt animo is vanuit fotograven en dan aan de hand van het aantal fotograven het aantal modellen te bepalen.

Onze jongste dochter (4 jaar) wil sowieso heel graag mee als model met haar twee Shetlanders:

[ img ]

[ img ]

En de oudste twee (inmiddels alweer 17 en 14) vinden het ook leuk om op foto te gaan (zij nemen dan waarschijnlijk hun pony's niet mee en kunnen gewoon in dezelfde beurt als hun zusje meedoen). Onze meiden hebben straks alle drie een witte hippie/boho jurk met gehaakte details dus dat lijkt me wel heel leuk als outfit voor als ze met zijn drieën op de foto gaan:

[ img ]

Maar de jongste zal ook graag een zelfgemaakte sprookjes outfit willen net als haar zussen vroeger. Ik weet nog niet precies wat voor outfit het wordt maar het zal weer in sprookjes/fantasie thema zijn net als de oudste twee bij de drie eerdere edities van de herfst meetings in Beetsterzwaag:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Laatst bijgewerkt door Swift op 01-09-24 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-24 19:32 

Profiel   

Kan je niet beter gewoon een fotograaf inhuren voor deze foto's?

Om on topic te blijven: qua locatie is het voor mij als fotograaf te ver.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-24 19:34 

Profiel   

Ja een fotograaf inhuren is inderdaad ook een optie maar we kijken ook nog steeds met veel plezier terug op de gezelligheid bij deze meetings! Onze dochters hebben het bijvoorbeeld nog steeds over de pepernoten die niet alleen zijzelf maar ook de pony erg lekker vond :D Het geeft gewoon een heel leuke sfeertje om met zijn allen zoiets te doen! En als iedereen er zo bijloopt is het ook lang zo "akward" niet, wat voor pubers ook belangrijk is ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-24 19:40 

Profiel   

14 en 17 al, jeetje! Wat zijn ze groot geworden!

De meetings waren altijd super gezellig dus ik snap helemaal dat je daarvoor zou willen gaan :) Ik fotografeer eigenlijk niet echt meer maar zou het denk ik wel leuk vinden om nog een keertje mee te gaan om foto's te maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-24 19:53 

Profiel   

Mn hart maake een klein sprongetje toen ik de titel zag hahah :D
De vorige meetings waren ontzettend leuk! Ik ben bang dat het mij niet gaat lukken om er als model te zijn, maar ik heb wel wat kleding / attributen / tuig te leen.

Laatst bijgewerkt door Bamii op 01-09-24 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-24 19:57 

Profiel   

Leuk idee om dit weer eens te doen :)
Ik hielp vroeger wel vaak mee met deze meetings (en zie ook al wat props terug op de foto's haha) en het lijkt me heel leuk dat weer te doen.
En ik heb nog steeds een klein assortiment aan accessoires enzo te leen :-)

Edit: en heel misschien wil ik wel meedoen als fotograaf, al zit ik niet meer zo in de fotografie, als ik dat al gezeten heb ooit :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-24 20:04 

Profiel   

Ah wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren! Ja het waren echt hele gezellige meetings!

Ja ze zijn echt heel groot al Mariett! Het gaat heel snel! Het zou super leuk zijn als je toch nog weer een keer mee zou willen als fotograaf, je maakt prachtige foto's!

Hahaha ja jij was voorheen natuurlijk altijd de aanjager Bamii! Lief dat he spullen wil uitlenen, jij hebt inmiddels ook een hele verzameling volgens mij! Jammer dat je niet mee kunt als model, misschien lukt het wel om even langs te komen voor de gezelligheid?

Ja een bekende boog Runa, zo tof dat ze die toen kon lenen! Het zou super leuk zijn als je er weer bij kunt zijn, al helemaal als dat met camera is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-24 20:23 

Profiel   

Beetsterzwaag is prima te doen. Ik heb geen idee wanneer je in je hoofd hebt, maar als ik dan kan, dan wil ik wel als fotograaf. Ik heb zelf evt. ook wel een paard met westernzadel, wat middeleeuwse jurken, barokke hoofdstellen en borsttuigen. Maar het ligt er wel aan wanneer je het wilt gaan doen. In de winter is mijn paard bijvoorbeeld wel een echte teddybeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-24 07:01 

Profiel   

Leuk dat je interesse hebt Germie! Het is een herfstmeeting, het is natuurlijk het mooist als er wat herfstkleuren in het bos zijn maar voor de modellen ook fijn als het niet steenkoud is dus half/eind oktober is waarschijnlijk wel een mooie tijd. Onze Shetlanders zitten dan ook al in de wintervacht maar bij die kleintjes vind ik dat juist wel schattig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-24 08:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen