GEZELLIGE MENSEN VOOR BUITENRITTEN

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mylando
Berichten: 68
Geregistreerd: 14-01-05
Woonplaats: Ede

GEZELLIGE MENSEN VOOR BUITENRITTEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 12:14

Hallo,

Ik ben 31 jaar en sta met mijn paard in Bennekom en zoek gezellige mensen om buitenritten mee te maken, ga altijd alleen, heb niet erg veel rijervaring, ben geen persoon die alleen maar keihard wil galloperen.
Ik heb een erg braaf paard, vooral als er andere paarden meegaan.
Lijkt het je leuk, laat wat van je horen.

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Re: GEZELLIGE MENSEN VOOR BUITENRITTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:22

Sta helaas niet met mijn paard in de buurt van Bennekom. Mijn paard staat in Otterlo. Anders was ik graag met je wezen buiten rijden.
Zag ergens dat je stalling zocht in Ede/Bennekom. Stal waar ik sta ligt tussen Ede en Otterlo.
site: www.stoeterijwillemien.nl

Tessa

Berichten: 2057
Geregistreerd: 11-09-05

Re: GEZELLIGE MENSEN VOOR BUITENRITTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 16:55

BRT -> BM-A

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: GEZELLIGE MENSEN VOOR BUITENRITTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 10:55

Ik woon in Kootwijk, niet zo ontzettend ver weg. Kootwijk is echt ontzettend mooi, je kunt uren rijden zonder een weg of mens tegen te komen. Als je wil kom je maar een keer deze kant op, lijkt me ontzettend gezellig! Ja

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: GEZELLIGE MENSEN VOOR BUITENRITTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 12:23

Heb je zin om eens iets heel anders te doen met je paard? Er wordt in Bennekom a.s, zondagmiddag een polocrosse demonstratie gegeven door ervaren polocrosserijders.
Polocrosse in een combi van Polo (vast wel bekend) en La Crosse een sport met een netje aan een stok waar je de bal mee pak en scoort.
Ook nee, juist mensen die niet zo ervaren zijn worden uitgenodigd te komen om kennis te maken met deze nieuwe paardensport. Hierbij hoef je niet naast je paard te hangen, zoals bij horseball!!!!
Als je interesse hebt kan je beter met de contactvrouw contact opnemen: fleurbartels@hotmail.com
Wellicht tot ziens.