Wandelmaatje gezocht

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Wandelmaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 21:03

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een wandelmaatje. Ik woon in een heel bosrijke streek en er zijn hier heerlijke ruitermogelijkheden.
Omdat ik zelf geen vervoer heb voor mn Haflinger, zouden de ritten hier moeten gebeuren. Dat is in Flobecq (Vloesberg) te België. Dit is al Wallonië, maar ligt op de grens met Brakel en Ronse...

Mocht het zijn dat jij nog een plaatsje over hebt voor ons in jouw vanne om in andere streken ritten te gaan maken, dan is dit natuurlijk ook geen probleem.

Ikzelf ben 23 jaar en zoek iemand van minimum 16 jaar, jongen of meisje... met toch een minimum aan rij-ervaring.

Mn paardje is een vrij kleine Haflinger van 10 jaar. Leuke pony, toch soms wat koppig. Soms is ie wat schrikkerig, dit is ook 1 van de redenen waarom ik naar een maatje op zoek ben. Amigo voelt zich beter met een paardenmaatje bij...

En alleen is ook maar alleen, é...?

Geïnteresseerden kunnen steeds reageren of een PB'tje zenden.

Tessa

Berichten: 2057
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Wandelmaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 14:56

BRT -> BM-A

XxSultanxX

Berichten: 4623
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: friesland

Re: Wandelmaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 22:05

mischien is het handig als je er bij zet waar je ongeveer woont ?
suc 6 met het vinden van een wandelmaatje Lachen

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Re: Wandelmaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 22:33

Dus...

Ik woon in Flobecq - Vlaamse naam Vloesberg. Dat is gelegen tss Ronse en Brakel, op 15 min van Oudenaarde (met de auto). Het ligt op een ongeveer een half uur rijden (me de auto) van Brussel en Kortrijk, ook Gent.

Flobecq ligt op de rand van de Vlaamse Ardennen, met vele uitgestippelde ruiterroutes. Naar het schijnt kan je zo tot in de Ardennen wandelen...
Ook bekend in mn streek is mss voor velen de naam: La région des Collines!

http://www.natuurtrektocht.be/nl/randonnees/index.aspx?d=equestre

!!! http://www.wallonie-tourisme.be/informations/wandelingen_flobecq__boucle_de_flobecq/NL/AP/50503.html

Ook wel een interessante: http://cith.tourinsoft.com/upload/MEDIA_ca3b8d91-91ce-4faa-ab40-324ea928b6a1.pdf

Moet ik nog meer zeggen...

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: Wandelmaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 03:35

Hoi, wat een prachtige omgeving zeg! Ik heb er best een weekend voor over om naar je toe te komen. Dat lukt me niet in een dag.
Maar ik denk dat je de titel wat moet veranderen: als je een wandelmaatje zoekt kan dat 'vertaald' worden als wandelen zonder paard. Je kunt beter vragen om een mederuiter of rijmaatje, dat wordt beter begrepen. Ik moest ook even denken aan het Duitse woord 'Wanderreiter'.
Ik hoop dat je snel iemand hebt gevonden om mee te rijden.

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Re: Wandelmaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 15:59

Sandrina schreef:
Hoi, wat een prachtige omgeving zeg! Ik heb er best een weekend voor over om naar je toe te komen. Dat lukt me niet in een dag.
Maar ik denk dat je de titel wat moet veranderen: als je een wandelmaatje zoekt kan dat 'vertaald' worden als wandelen zonder paard. Je kunt beter vragen om een mederuiter of rijmaatje, dat wordt beter begrepen. Ik moest ook even denken aan het Duitse woord 'Wanderreiter'.
Ik hoop dat je snel iemand hebt gevonden om mee te rijden.


Oo, ik zag nu nog maar net je reply Bloos
Je mag gerust een weekend langs komen, hoor. Ik kan je wel ergens te slapen leggen, hoor. Van waar ben je ergens?
Zal wel niet meer gaan voor het einde van het jaar, zal al in 2008 moeten zijn...
Je ziet wel...
Aangezien dit een oud topic is, kan je mss via pb reageren?