mede bosrijder gezocht Groesbeek

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josefien

Berichten: 2737
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Heijen (L)

mede bosrijder gezocht Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 14:10

Ik weet niet of de vraag hier in de juiste rubriek staat.. Bloos maar ik zoek iemand met een (eigen) paard/ pony die het leuk vindt om met mij buitenritten te maken in de mooie bossen van Groesbeek. Vertrek vanaf de Zevenheuvelenweg waar ik sta, want mijn jonge paard kan nog niet echt alleen naar buiten om ergens anders af te spreken.. Als iemand met een trailer wil komen, kan die de trailer bij onze wei laten staan..Het maakt me eigenlijk niet zo uit of degene die met me mee wil rijden jong/ oud/ man/ vrouw is als het maar een gezellig buitenrit wordt! Ik ben geen crossmonster plus mijn paard is nog jong en heeft nog niet zo veel conditie (en is wat te zwaar Haha! = Schwarzwalder) . Als je van wat verder komt, kunnen we onderweg ook ergens gaan aanleggen. Ik kan door de week best goed, ben flexibel ivm eigen praktijk, dus inplannen gaat altijd en op zaterdag ook. Op zondag ga ik meestal met mijn dochter rijden, dus die vervalt in principe (tenzij ze uit is geweest, dan lukt het meestal niet zo goed.. Knipoog ) iK wacht het af...

Tessa

Berichten: 2057
Geregistreerd: 11-09-05

Re: mede bosrijder gezocht Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 11:49

BRT -> BM-A

Josefien

Berichten: 2737
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Heijen (L)

Re: mede bosrijder gezocht Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 16:31

ok bedankt!

HenJ
Berichten: 790
Geregistreerd: 11-01-06

Re: mede bosrijder gezocht Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 12:23

HOi, Jammer dat ik niet meer in malden sta, anders had ik zeker samen willen rijden. Heb ook geen trailer, anders was ik wel naar je toe gekomen. Ik sta nu in dfe ooij.

Heb al vaker topic van jou gezien en ben wel benieuwd naar dat mooie paardje van je! Ik zag er laatst ook eentje in bemmel staan.
Gr heidie

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Re: mede bosrijder gezocht Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:06

Per 1 december komen we vlak bij jou te wonen, in Frasselt (De) ik zou het leuk vinden om dan eens wat af te spreken, ik ken (nog) niemand in de omgeving, onze paarden zijn ervaren buitenrijders en niet snel onder de indruk ergens van dus best geschikt om met een jong paard op stap te gaan.

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Re: mede bosrijder gezocht Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 17:14

Ik best wel keer mee op buitenrit Knipoog
ik woon in cuijk vlakbij groesbeek