Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

IJslander versus gewicht en lengte ruiter

 
Profiel   

hestejente schreef
NatasjaM74 schreef
Nou als je een slechte rug hebt , zeker een ijslander nemen.
Ik heb op diverse paarden gereden ook paarden waarvan de eigenaar zij dat ze niet hoog opgooide en als een zetel zaten. Op die paarden kon ik echt niet goed ontspannen door zitten door mijn rugklachten. Op mijn ijsco gaat het als vanzelf echt een verademing!

:O Lees dan. Op hoeveel IJslanders behalve je eigen heb je gereden en zaten ze allemaal even lekker? Nou dan. Je gaat mij niet wijsmaken dat een paard als Hvinur of Keilir lekker zit voor iemand met rugklachten :n

Een paard met knieactie en ruimte kan best heel comfortabel zitten hoor. De bekende Bruni staat daar ook bekend om.

Er zijn idd best wat ijslanders die lekker zitten maar er zijn ook veel die toch niet zo comfortabel zitten. Heb hier ook een hobbelpaard staan terwijl die niet eens zoveel actie heeft.

Verder ben ik het wat gewicht betreft met Tessa eens :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-10 19:07 



 
Profiel   

Ik pik hier graag even in, fijn al deze reacties te lezen van grote mensen op kleine paarden. Ik heb zelf een konik en krijg vaak de opmerking dat ie toch wel klein voor me is. Ik ben 1,68m en hij is 1,37m, met 4 heel stevige benen en een aardig lijfje. Als ik op hem rij, lijkt het of ik op een groot paard zit, vind ik, enkel wat dichter bij de aarde, haha. Hij heeft heel vlakke gangen wat zalig is om rijden, hij kan kilometers gaan in zijn gemoedelijke draf. Wat anderen er van vinden, leg ik naast me neer. En wat mijn benen betreft, ik geef gewichtshulpen met zit en dijen en kuiten om te drijven, mijn voeten of hielen komen niet te pas. Ik vind het heerlijk rijden op mijn kleine ventje
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-18 20:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen