Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Pika de Rocky Mountain Horse

 
Profiel   

PikaTheRocky schreef
Even een snelle update, we kunnen (eindelijk) bijna het zand gaan bestellen voor onze eigen roundpen. Ik ga slechts 40m3 bestellen. Maargoed dan heb ik ook wat. Daarna kunnen we lekker in elk weer type grondwerken en spelen!! Ik heb er echt zin in!


Leuk Elena, fijn straks een eigen roundpen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 14:49 



 
Profiel   

PikaTheRocky schreef
Cera_D schreef
Mijn droom is om ooit een soort eco farm te hebben in een warm land met de paarden. Maar dit zijn voor nu nog dromen!


Dromen is goed, niet mee ophouden! Ik heb zelf (in de oertijd) een studie zonder banenkansen gedaan, altijd werk gehad, nu mezelf omgeschoold. Niet omdat het moest, maar omdat het kon. Het leven zit vol onverwachte kansen.

Dat gezegd zijnde, wilde ik eigenlijk alleen maar roepen dat je twee práchtige paarden hebben. Rocky Mountains zijn schitterend, Dolly is ook razend knap <3 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 15:30 



 
Profiel   

Citaat
Dromen is goed, niet mee ophouden! Ik heb zelf (in de oertijd) een studie zonder banenkansen gedaan, altijd werk gehad, nu mezelf omgeschoold. Niet omdat het moest, maar omdat het kon. Het leven zit vol onverwachte kansen.

Dat gezegd zijnde, wilde ik eigenlijk alleen maar roepen dat je twee práchtige paarden hebben. Rocky Mountains zijn schitterend, Dolly is ook razend knap <3


Ik ben laatst aan het rondneuzen geweest naar een boerderij in Griekenland en de prijzen daar zijn onwijs aantrekkelijk. Een schijntje bij de grond prijzen hier in Nederland. Maar ik moet eerst nog even sparen en dergelijke!

Dolly word met de dag mooier *\o/* *\o/* En ze is werkelijk het liefste paard dat ik ooit ontmoet heb. Ze is een rustig, afwachtend en onwijs braaf. Maar ook een enorme show tante met der staart in de lucht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 15:59 



 
Profiel   

Wat leuk om te lezen. Ik heb 26 jaar paarden gehad. Daarna 14 jaar niet meer gereden en vorig jaar weer begonnen met rijden. Heb een lelijke val gemaakt wat resulteerde in met de ambulance naar het ziekenhuis en 10 weken niets kunnen doen

Inmiddels ben ik toch weer op een paard gestapt. Een Rocky Mountain, het was heerlijk ❤️
In de wei kwam er een jonge Rocky op mij af. Een vonk sloeg over en hij werd mij gegund om te kopen. Dus ik ben inmiddels een dolgelukkige Rocky eigenaar.
Hij heet Camaro

Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen