Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Váli Frá Smáhúsum, wie kent hem?

 
Profiel   

Hoi allemaal, hoop dat ik hier goed zit...

Een paar jaar geleden heb ik een tijd op een IJslander stal gewerkt bij Iris Groenesteijn, helaas ben ik ander werk gaan doen en zijn die mensen ondertussen ook geëmigreerd en hebben de paarden hier in Nederland verkocht. Mijn contact met de IJslander wereld is ook flink verwaterd helaas...

Nu had ik daar natuurlijk ook zo mijn favo paardenvriendjes :D en vroeg me af hoe het met hem ging...

Kent iemand hier toevallig de hengst Váli frá Smáhúsum (NL2007100058)? Zwarte knappe jongen zonder aftekeningen met veel behang. Beetje branie soms (hengst hè) maar eigenlijk gewoon een zacht ei en een grote knuffelbeer... <3

[ img ]

Helaas heb ik niet onthouden aan wie hij verkocht werd toendertijd (zo'n 4-5 jaar geleden), kan me wel herinneren naar mensen in dacht ik Limburg ergens?

Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe het met hem gaat, moet nog vaak aan hem denken :o :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 21:52 



 
Profiel   

Ik weet wel waar hij heen is maar vindt het niet zo netjes die gegevens zomaar te delen.
Geen idee om die mensen dat willen .?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 22:19 



 
Profiel   

Zelfde hier, ik weet waar hij heen is, maar kan dat niet zomaar delen. Kun je het niet aan Iris zelf vragen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 22:21 



 
Profiel   

Zoals ik al aangaf heb ik (bijna) geen contact meer met de mensen van toen uit de 'IJslanderwereld'.

Ik ben alleen maar benieuwd wat er van hem terecht gekomen is, het is een lief dier en hoop dat hij gelukkig is nu. Dat is alles...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 22:27 



 
Profiel   

Hij heeft dit jaar vlak voor de corona een wedstrijd weer gelopen en is 100% zeker op een goede plek terecht gekomen! Kan ik je verzekeren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 22:53 



 
Profiel   

Gelukkig! Fijn om te horen, bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 22:56 



 
Profiel   

@de mensen die weten waar hij is, kunnen jullie evt vragen of de nieuwe eigenaar vragen of ze contact willen?
Of de gegevens van ts doorgeven zodat het aan hun is om contact op te nemen met ts?

Zo geeft niemand ongewild gegevens weg en is ts geholpen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-20 23:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen