Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 09:13

_Nelleke_ schreef:
Dorine92 schreef:
Ik zag in dit topic van die prachtige heidefoto’s dat ik de heide wel eens in het echt wilde bewonderen dus dat heb ik vandaag gedaan. Was zo mooi!

[ [url=m/DCSAOf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/11whFE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kon de rit mooi combineren want ik ging in die omgeving een obesitas-ijslander projectje bekijken en uittesten. Ik zag haar wel zitten dus dat was inladen en meenemen. Dus ik heb er weer een uitdaging bij. Het doel is flink afvallen en aan het werk. Dus verkeer/braafheid enz trainen. Ze is echt dik :oo [ [url=m/R722Hc.jpg]Afbeelding[/url] ] en op de foto valt het nog mee


Wat een dikkie dorine, maar dat gaat met de km’s die jij maakt helemaal goedkomen!

Dat denk ik ook wel

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 10:08

No_No schreef:
Bloodymary schreef:
Haha, mensen in de buurt denken vast dat jouw pony Endomondo heet. Wel een leuke naam.

:')

Ik ben ook wel een endomondo verslaafde :o ook met wandelen met de honden zet ik het aan.


Ik ook. Niet alle wandelingen trouwens. Alleen langere en onbekende.

Ben ook weer aan het rijden. Nog geen wereldreizen, maar je moet ergens beginnen, hè.

Afbeelding

Afbeelding

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:41

No_No schreef:
Bloodymary schreef:
Haha, mensen in de buurt denken vast dat jouw pony Endomondo heet. Wel een leuke naam.

:')

Ik ben ook wel een endomondo verslaafde :o ook met wandelen met de honden zet ik het aan.

Ik ook :')

Wij zijn weer een rondje geweest :D


Afbeelding

paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 12:31

Wij pootje Gebaden bij ons achter. Ik rijd met die warmte eingelijk nooit
Afbeelding

Elfie

Berichten: 770
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 14:54

Weet er iemand hoe je een rit manueel kan toevoegen in Endomondo? Ik heb gisteren een mooie rit gereden maar volgens Endomondo was hij onverwacht afgesloten en was de rit dus niet geregistreerd... Hij heeft 200 meter geregistreerd of zoiets... Weet nog altijd niet hoe het gebeurd is, is me vorig jaar ook een keer overkomen maar toen had hij het grootste deel van de rit dus wel opgeslagen...

Wat leuk als je zo een watertje in de buurt hebt, dat is hier dus niet te vinden...

Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 14:56

Via de computer kun je in ieder geval handmatig een rit toevoegen.

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 15:09

Ik heb ook een rondje gedaan, niet zo ver en alleen gestapt.
Kennisje uit 't westen was over met haar merrie om van de hei te genieten.
Haar merrie is geen heuvels en zandpaden gewend, dus we hebben lekker rustig aan gedaan en bijgekletst.
Op de hei was 't wel redelijk warm, maar in het bos eigenlijk helemaal niet.
Afbeelding

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 15:57

Elfie schreef:
Weet er iemand hoe je een rit manueel kan toevoegen in Endomondo? Ik heb gisteren een mooie rit gereden maar volgens Endomondo was hij onverwacht afgesloten en was de rit dus niet geregistreerd... Hij heeft 200 meter geregistreerd of zoiets... Weet nog altijd niet hoe het gebeurd is, is me vorig jaar ook een keer overkomen maar toen had hij het grootste deel van de rit dus wel opgeslagen...

Wat leuk als je zo een watertje in de buurt hebt, dat is hier dus niet te vinden...

Als je op de pc inlogt, kun je bij kopje 'routes' een route maken. Dan kun je die ook registeren denk ik

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 16:23

Via mobiel kan het ook. Dan klik je de rit aan, dan klik je op die drie puntjes rechts en dan kan je kiezen voor bewerken. Daar kan je de km’s aanpassen als je telefoon is uitgevallen. Maar de kaart kunt je uiteraard niet meer erin zetten
Ik wil mijn nieuwe dikke plofpony wel even testen hoe ze is met verkeer. Denk zo maar even een rondje als handpaard mee eerst

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-19 16:28

Op de computer kan je kiezen voor training toevoegen oid en dan kan je op een kaartje tekenen wat je hebt gereden en dan vertaalt endomondo dat naar km.
Als je de km weet dan kan het ook via de app maar dan krijg je dus geen kaartje erbij.

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 18:46

Ik zou graag meer in het bos willen mennen, thuis kunnen we alleen maar over de weg en heb geen mentrailer. Daarom ben ik op zoek naar een plekje aan het bos waar ik mijn kar kan stallen. Zo kan ik met trailer en paard naar de kar rijden om daar in te spannen en lekker het bos in te gaan. Wie weet of heeft een plek waar ik mijn wagen veilig en droog kan stallen? Het gaat om een marathonwagen met spoorbreedte van 1,28 m. Liefst ongeveer tot een half uurtje - drie kwartier rijden vanaf Zwolle en in de buurt van bos (een stukje over de weg is niet erg). Let me know!

Vandaag een lekker ritje van 14 km in Ommen gedaan.
Afbeelding

Elfie

Berichten: 770
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:51

Bedankt voor de tips iedereen, ik heb de rit kunnen toevoegen! *\o/*

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8309
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 20:41

Zo Dorine, dat is wel een dikkertje ja! Dat gaat nog wel even wat werk worden voor de vetjes er weer af zijn denk ik zo :=

Jets, ik zit helaas te ver weg voor je maar hopelijk kan je iemand vinden waar het wel kan!

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 00:37

Muiz schreef:
Zo Dorine, dat is wel een dikkertje ja! Dat gaat nog wel even wat werk worden voor de vetjes er weer af zijn denk ik zo :=

Ja dat moet ook want het schijnt gevaarlijk te zijn als een paard te snel afvalt. Dan krijgt ie vet in zn bloed ofzo. Dus we doen het rustig aan

S_imonee

Berichten: 3844
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 20:01

Vanochtend voor de warmte aan gereden in het dwingelderveld. Zo'n mooi gebied <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 20:04

Urgh. Gisteravond op de weide gemerkt dat er een ijzer los zat. Smid staat gepland voor komende zaterdag, dan zitten we op 9 weken. De normale termijn voor dat paard, zit altijd op 8-9 weken in zomer en 10-12 in de winter.
Vanochtend op wedstrijd lag er plots een ijzer in het gras. Van de mijne dus, gewoon onderuit gevallen. Dus geen buitenritten voor zaterdag.

Tegenvaller 2: de wandeling van 20-25km van zondag is geannuleerd. Diegene die me uitgenodigd had was vergeten dat er al ander event op de planning stond.

:')

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 20:48

Zijn er eigenlijk mensen in dit topic die ook in (de kop van) noord Holland zitten?
Behalve Jantine/arabesk dan

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 21:38

Wat een heerlijke verslagen komen er allemaal voorbij, ook als ik zelf even niet zoveel buitenrij is het meekijken wel heel erg leuk :j

Hier vandaag wel een rondje gereden, halverwege de middag kwam er een klein windje en was het iets minder warm. Merrie heeft er overigens niks van, die is van het slag 'hoe heter hoe beter'.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 23:10

OMG ik heb vandaag NIET gereden, paniek! :+

Annemarievzr

Berichten: 265
Geregistreerd: 01-05-11
Woonplaats: Zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 08:00

Zuid-Limburgse mede-Bokalers: ik heb jullie hulp nodig! ik heb een huis op het oog bij Margraten/Termaar. Nou rijd ik al jaren in Gellik-Lanaken-Zutendaal en ik heb geen idee of je daar bij Margraten een beetje leuk kunt rijden. Zijn er onverharde wegen? Struikel je niet teveel over alle toeristen? Richting Scheulder zou ook kunnen, maar dan moet ik de Rijksweg over en dat doe ik liever niet (denk ik).

*edit*: ik zie net dat er nog een Termaar ligt bij Ransdaal...die bedoel ik dus niet! Ik bedoel Margraten, Termaar, Reijmerstok, Banholt, Honthem, etc

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:17

Arabesk schreef:
OMG ik heb vandaag NIET gereden, paniek! :+

Haha ik 20km. En vanochtend 16 met de bonte die volgens de dierenarts een peesblessure zou kunnen hebben. Gelukkig gaat die weer super en was het waarschijnlijk toch een beetje een vroeg stadium einschuss achtige reactie op een klein wondje.
Daarna nog het nieuwe dikkerdje een kort stukje geprobeerd. Braverikje eerste klas. Maar wil niet teveel ineens vragen dus heb het bij 4,5 kilometer gehouden. Ze reageert prima op bitloos dus de volgende stap is de hoefschoenen aan. Want met eentje die een keer bevangen is geweest wil je de hoeven niet te kort rijden.
Vanavond nog een rondje met buuf met mijn andere bonte die kreupel was (dat was dus inderdaad door de mok) dus we gaan lekker *\o/*

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:53

Vanavond 8 km eruit geperst, veel te heet man, en een arab die totaaaaaal geen zin had.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:53

Dorine92 schreef:
Arabesk schreef:
OMG ik heb vandaag NIET gereden, paniek! :+

Haha ik 20km. En vanochtend 16 met de bonte die volgens de dierenarts een peesblessure zou kunnen hebben. Gelukkig gaat die weer super en was het waarschijnlijk toch een beetje een vroeg stadium einschuss achtige reactie op een klein wondje.
Daarna nog het nieuwe dikkerdje een kort stukje geprobeerd. Braverikje eerste klas. Maar wil niet teveel ineens vragen dus heb het bij 4,5 kilometer gehouden. Ze reageert prima op bitloos dus de volgende stap is de hoefschoenen aan. Want met eentje die een keer bevangen is geweest wil je de hoeven niet te kort rijden.
Vanavond nog een rondje met buuf met mijn andere bonte die kreupel was (dat was dus inderdaad door de mok) dus we gaan lekker *\o/*


wanneer ga jij weer ns naar je werk ja :+

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 00:03

Arabesk schreef:
Dorine92 schreef:
Haha ik 20km. En vanochtend 16 met de bonte die volgens de dierenarts een peesblessure zou kunnen hebben. Gelukkig gaat die weer super en was het waarschijnlijk toch een beetje een vroeg stadium einschuss achtige reactie op een klein wondje.
Daarna nog het nieuwe dikkerdje een kort stukje geprobeerd. Braverikje eerste klas. Maar wil niet teveel ineens vragen dus heb het bij 4,5 kilometer gehouden. Ze reageert prima op bitloos dus de volgende stap is de hoefschoenen aan. Want met eentje die een keer bevangen is geweest wil je de hoeven niet te kort rijden.
Vanavond nog een rondje met buuf met mijn andere bonte die kreupel was (dat was dus inderdaad door de mok) dus we gaan lekker *\o/*


wanneer ga jij weer ns naar je werk ja :+

Ik heb het hele weekend gewerkt JA :))

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 07:38

_O-

Heerlijk droge humor hierboven, I like :))

Goed. De rally die ik zondag normaal zou doen gaat dus niet door. Heb nu 3 andere opties en kan niet kiezen :+
Keuze uit 2 rally's die ik nog niet gedaan heb, of de nieuwe ruiterroute aan de weide eens rijden. Dilemma.