Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje gezocht omgeving Rhenen/Veenendaal

 
Profiel   

Ik heb woensdag nog in Amerongen/Elst een bosrit gemaakt. Vond de paden prima te rijden en kon ook gewoon stukken galopperen. Inderdaad wel op een aantal plekken boomwortels, maar dat vind ik persoonlijk wel bij een bosrit horen. Wat ik vervelender vind is dat er 2 paden een soort van verhard zijn met allemaal kiezels. Daar is zonder ijzers niet fatsoenlijk overheen te rijden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 09:33 



 
Profiel   

Wij zitten meer aan de kant van Leersum.
Als ik door het bos terug naar Rhenen fiets, zie ik inderdaad wel goede paden, maar dat is wel ver bij ons vandaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 10:12 



 
Profiel   

Ik rij altijd door Elst/Amerongen/Leersum en vind de paden eigenlijk prima :) Zijn weinig paden waar ik niet zou galopperen, maar dat is dan eerder door het geslinger (juist leuk) dan door de slechte bodem. Alleen na veel regenval vind ik het jammer dat al die stenen over de paden komen stromen. Maar paden op een heuvelrug kan je natuurlijk niet vergelijken met de paden van de Ginkelse hei bijvoorbeeld.

Ben benieuwd wat de uitkomst wordt van de penning! Vind €60 per jaar opzich prima, maar hoop ik idd dat we er wel ook wat voor terug krijgen! Een pad via Prattenburg hoop ik ook nogsteeds op :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 10:19 



 
Profiel   

Ik moet het zelf nog gaan zien. Ben de mijne nog aan het inrijden en nog niet te paard het bos in geweest.
Maar verschillende bij ons klagen er over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 10:23 



 
Profiel   

Als degenen die klachten hebben dat eens zouden verzamelen en melden bij bijvoorbeeld de regioconsulent (Marjolein van Unen) en/of de boswachters, dan kunnen ze het wellicht nog meenemen in de onderhoudsronde die nog gaat komen voordat het vignet wordt ingevoerd.
Of ze kunnen uitleg geven over het hoe en waarom, want zoals SUSANNEx al opmerkt: de paden zijn niet te vergelijken met die van bijv de Ginkelse hei.

Dat met kiezels verharde pad herken ik, zelfs op hoefschoenen kiest mijn paard daar voor de berm. Ik probeer zulke paden altijd te vermijden, maar lukt helaas niet altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 20:07 



 
Profiel   

Ik zal het doorgeven. Hoe kunnen ze de regioconsulent bereiken ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 20:38 



 
Profiel   

Sosha schreef
Ik zal het doorgeven. Hoe kunnen ze de regioconsulent bereiken ?

M.van.Unen@knhs.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 20:44 



 
Profiel   

Dank

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 20:51 



 
Profiel   

Ik vergat er nog bij te typen: het handigst is als ze met behulp van een kaartje en/of de knooppunten (die zijn te vinden op ruiterenenmennen.nl) aangeven waar de knelpunten zitten. Dan is het makkelijk terug te vinden :)
Ik ben benieuwd welke knelpunten er naar voren komen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 05:55 



 
Profiel   

Morgen ga ik weer het bos in, iemand zin om mee te gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 10:11 



 
Profiel   

Rijdt niemand meer in het bos :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 09:47 



 
Profiel   

Haha, mijn bijrijdster gaat vandaag 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 11:08 



 
Profiel   

oooh hoelaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 11:09 



 
Profiel   

misschien wil ze samen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 11:09 



 
Profiel   

Ik rij en wandel nog wel, maar vaak door de weeks. Of met twee pony’s en dan doe ik een wat korter rondje, zodat mijn merrie zichzelf niet voorbij loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:24 



 
Profiel   

Het was me het ritje vandaag wel hoor, Mountain bikers die erg rekening houden met ruiters...NOT. Lekker slippen door de bochten nabij het ruiterpad waar ik rijd met Niels, we kregen nog net geen zand in ons gezicht.
Ook een stuk over de Defensie weg gereden, enorme groepen wielrenners die keihard door de bochten scheuren en bijna op mij en Niels belanden en mij boos aan kijken. Motoren met klap uitlaten lekker laten klapperen en gas geven. Niels is vrij koel maar werd wel wat gespannen. En dan met klap op de vuurpijl kom je een grote familie tegen met kinderen die op een pad liepen die het ruiterpad kruist. Zien ze mij schreeuwen ze * kijk een paard rennen!!* dus rennen ze als een bezetene op mij af, Papa en Mama zeggen er uiteraard niets van. Gelukkig kon ik Niels omdraaien zodat hij het kon zien en bleef hij rustig. Ben blij dat ik niet op een hittepetitje zat zeg, dat was grandioos fout gegaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 18:34 



 
Profiel   

Daarom gaan de meesten niet meer in het weekend het bos in.
Zeker nu in coronatijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 18:38 



 
Profiel   

Ja begrijp ik wel ja...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 18:39 



 
Profiel   

Ik fiets bijna dagelijks van Rhenen naar Amerongen door het bos, maar in het weekend is het echt belachelijk druk. Al kan je paard er tegen, is er nog weinig aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 19:59 



 
Profiel   

heerlijk weer, ga vanmiddag ook...ik ontwijk de defensieweg dan maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 09:39 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
heerlijk weer, ga vanmiddag ook...ik ontwijk de defensieweg dan maar

Ga er dan ook gelijk maar vanuit dat je over de koppen kan lopen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 10:01 



 
Profiel   

Ja hoorde het al, vriend is net terug met de honden :D Ik ga daar achter de camping langs, meestal is het daar wel rustig, en anders wordt het een stap ritje, Gisteren actief gedaan dus ff lekker stappen kan geen kwaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 10:26 



 
Profiel   

Eigenlijk was het heel goed te doen, in en rondom kwintelooijen wel druk, maar als je eenmaal links af ging weg van kwintelooijen ging het goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 19:41 



 
Profiel   

Ik reed in de hoek Amerongen - Elst vandaag. Veel MTB’ers, waaronder een groepje die lekker pauze ging houden op het ruiterpad (Veenseweg) en ook gewoon niet aan de kant ging. Normaal ben ik heel netjes en ga ik stappen bij passeren, maar vandaag had ik er even schijt aan :o Die pauzehouders ben ik via de berm voorbij gedraafd en later ook wat wandelaars (4 breed op het pad) nog laten schrikken door ze in draf door de berm klossend te passeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:06 



 
Profiel   

wahahah ja dat heb ik ook wel eens gedaan.
MTB 'ers vielen in kwintelooijen mee vandaag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen