Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 30 [ 731 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Huifkarvakantie 2021: Voorpret telt voor 2? Mei en Augustus?

 
Profiel   

Damn.. Gerard heeft gewonnen.. Haha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 13:46 



 
Profiel   

Beginnersgeluk noemen we dat

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 13:48 



 
Profiel   

Siersma schreef
Beginnersgeluk noemen we dat

Dat was het!

Een paar dikke buien gehad tijdens de pauze, nu in het zonnetje inspannen voor het tweede deel.

[ img ]

En waarom is het nu opeens zonnig?
Omdat liesbeth haar regenpak aangetrokken heeft _O-

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 13:57 



 
Profiel   

Leuk! Ik volg weer mee. Geniet ervan. Hier een enkele bui maar verder vooral droog hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 13:59 



 
Profiel   

Kijk, om ik gewoon weer precies op tijd dit topic tegen! +:)+ Ik volg mee! Heel veel plezier gewenst met elkaar!

En ik hoop gewoon dat de buien al leeg zijn voordat ze jullie hebben bereikt. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 14:06 



 
Profiel   

Triominos super leuk spel!

Ik kan indien nodig de kinder versie woensdag wel even langs brengen in Amen _O-
Als de planning het toelaat wil ik nog even komen buurten (als jullie dat oke vinden :o

Dat regenpak aanlaten Liesbeth dan blijft het droog *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 14:23 



 
Profiel   

Op de camping aangekomen, gauw alles opgebouwd voordat het hard gaat regenen, wat het nu doet, en nu maar eens koffie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 16:14 



 
Profiel   

Balen van de regen hier al de hele middag droog wel grijs. Stuk anders dan de voorspelling want zou de hele middag regenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 17:21 



 
Profiel   

Mariska_28 schreef
Damn.. Gerard heeft gewonnen.. Haha

Ja duh, hij kon afkijken op de foto :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:03 



 
Profiel   

Nou Liesbeth de hele vakantie dat regenpak aan laten houden dan :+

Fijne vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:06 



 
Profiel   

Slaapt Liesbeth in een tent?
Dat is dan wel heel stoer.

Hier in Brabant schijnt nu de zon,hopelijk bij jullie ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:18 



 
Profiel   

Nou, visite is weer weg, jaja drukke dag zo, en dan zo maar eens de macaroni van liesbeth proberen. Ze heeft die eergisteren gemaakt, en ze hebben hier een magnetron dus lekker makkelijk voor vandaag. En een borrel om de eerste dag te vieren :D
[ img ]
[ img ]

De rit van vandaag :
Bekijk Vakantie dag 1 op Relive! https://www.relive.cc/view/veqz38QPGBv

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:43 



 
Profiel   

Het is begonnen en al van alles wat :j inclusief weersvarianten ;)
Maar ziet er super top & tof uit zó!

Maar van een pingo kuil nog nooit gehoord of is dat de naam voor die specifieke plek?

Groet Karin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 20:26 



 
Profiel   

Het genieten is op de eerste dag in ieder geval gelukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 20:30 



 
Profiel   

missfalki schreef
Het is begonnen en al van alles wat :j inclusief weersvarianten ;)
Maar ziet er super top & tof uit zó!

Maar van een pingo kuil nog nooit gehoord of is dat de naam voor die specifieke plek?

Groet Karin.

Pingoruïne:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 20:32 



 
Profiel   

Jaaaa vakantie is begonnen !!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 20:36 



 
Profiel   

Ja hoor eerste dag zit erop.
Ik hoop dat het wat droog blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 20:53 



 
Profiel   

Op het werk mee aan spieken om zo er toch een beetje bij te zijn. -O-

Ga de volgende keer echt proberen mee te kunnen met Pepijntje!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 21:03 



 
Profiel   

Nou, ik ga aan het verlag beginnen, uurtje?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 21:33 



 
Profiel   

Ik vind die relive filmpjes met die foto’s echt zo genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 22:13 



 
Profiel   

Weg zijn de twijfels die in vorige week nog had.. Heerlijk genoten vandaag, weer was prima te doen en de sfeer was super!

Vanmorgen de laatste dingen in de kar gegooid, 1x een blik op buienradar geworpen en het leek zowaar wel wat mee te gaan vallen. Dus nog een laatste plasje, en dan inspannen en we gaan!
[ img ]

De lucht was mooi, wel dreigend maar we zagen ook zeker wat blauwe stukken lucht ertussen door schemeren.

Ik was op alles voorbereid met mijn crocs 2.0 (korte laarsjes). En als nieuwe update aan de kar heb ik nu een mooi plankje waar ik mijn telefoon op kan leggen.
[ img ]

We draaien al heel snel het bos in, en soms kwam zelfs het zonnetje er een klein beetje door.

[ img ]
[ img ]

[ img ]

We kwamen ook langs een markersteen, dat is een grote steen die de grens van gemeentes aangaf, en daar werd dan altijd een boom bij geplant om te voorkomen dat de steen stiekum verplaatst werd :-)
[ img ]

Als test Bob naast de puntoor-dames mee laten lopen, en dit deed hij super. Stoer deed hij de kar meetrekken :D

[ img ]

[ img ]

Een stukje langs de bosrand, met een mooie wolkenlucht.. Maar we waren al bijna een uur onderweg en het was nog steeds droog!

[ img ]

[ img ]

En kwamen we langs een fris groene eikenboom.. en toen begon het zachtjes te gaan regenen..

[ img ]

.. en niet lang daarna stopte het met zachtjes regenen...

[ img ]

We reden bijna het bos uit, een zandpad dat uitkomt op een weg, als er opeens een auto tegemoet komt gereden. Eerst wil hij bijna niet aan de kant gaan, en direct na passeren stapt hij uit de auto en begint tegen Liesbeth te praten. "waar komen jullie vandaan?" Ohh dacht Liesbeth, hij is net als vele andere mensen die we tegenkomen geintereseerd in de aanspanning.. Maar nee, het was een boze boer.. Of wij wel wisten dat het pad waarop wij reden niet openbaar was? En dat we daar niet zomaar mochten rijden? Euh nou nee, we rijden hier al jaren, en staan geen borden dat het niet mag... Maar hij was stellig dat we daar eigenlijk echt niet mochten rijden.. Ik had genoeg gehoord, en ben gewoon door gereden, de boze boer achterlatend.

[ img ]

Een tijdje later, en een ander zandpad, komt er weer een auto tegemoet gereden.. Niet weer he, dachten we. Ook deze auto stopte, en de bestuurder stapte uit.. en ging naar zijn akker kijken.. Hij was een blije boer, blij met de regen na 3 droge voorjaren. :D

Een fototje van de pauzeplek, de dames hebben hun best op het gras gedaan :D

[ img ]

Na de pauze was het verhard tot de camping. Lekker makkelijk trekken voor de meiden. Af en toe wat regen, maar we waren er goed op gekleed dus geen probleem.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

We kwamen aan bij de camping terwijl het droog was, en toen we goed en wel alles opgezet hadden (o.a partytent met badmuts zodat hij waterdicht is :D) ging het heeeel hard regenen, en dat duurde wel zeker 1 tot 1,5 uur voordat het weer droog werd. Maar dat maakte ons niet uit, wij zaten droog :D.
Nou, wel weer laat genoeg zo denk ik :D. Hopelijk vinden jullie de foto`s mooi. Ik ga nog even bij de andere bij het vuur zitten.. Ik zit nu in de kar, in de rook van het vuur kuch kuch.. Ik zal vanaf de mobiel straks nog even op jullie reacties reageren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 22:17 



 
Profiel   

Ik schreef het net al maar nu weet ik het zeker: ik heb een heerlijke dag gehad met jullie, de honden en de paarden.
Nou weet ik hoe je zo'n fris groene eikenboom zo fris groen krijgt en houdt: voldoende water geven. Hoeft alleen niet net als je er langs rijdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 22:27 



 
Profiel   

Olga89 schreef
Triominos super leuk spel!

Ik kan indien nodig de kinder versie woensdag wel even langs brengen in Amen _O-
Als de planning het toelaat wil ik nog even komen buurten (als jullie dat oke vinden :o

Dat regenpak aanlaten Liesbeth dan blijft het droog *\%/*

Gezellig, je leest hier wel wanneer we daar aangekomen zijn! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 22:29 



 
Profiel   

Ik lees normaal alleen mee maar nu komt er een vraag boven borrelen!

Als het echt een hele avond/nacht blijft regenen, spannen jullie de paarden dan nat in? Of hebben jullie dekens in noodgevallen, zodat jullie wel droog kunnen inspannen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 22:36 



 
Profiel   

Hele mooie foto's en de manier waarop jij schrijft lees echt heerlijk weg. :o Op naar morgen en geniet nog even van het vuurtje!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 22:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 30 [ 731 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen