Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 30 [ 731 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Huifkarvakantie 2021: Voorpret telt voor 2? Mei en Augustus?

 
Profiel   

geweldig zo met het inbellen met pepijntje erbij. Bart (parkiet) en ik kijken ook weer mee.
[ img ]

Was het niet heel koud in de huifkar vannacht? en was die rothaan er nog?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 12:48 



 
Profiel   

Poging twee om gerard te verslaan! [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 13:23 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit daar op de pauzeplek, en fijn dat het droog was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 13:29 



 
Profiel   

matespony schreef
Ziet er leuk uit daar op de pauzeplek, en fijn dat het droog was!

Nu wat zachte regen op de huif, maar we zitten nu toch binnen.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 13:40 



 
Profiel   

En we zijn weer vertrokken, na een buitje en een potje triominos ...
Gewonnen door... Mariska.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 14:21 



 
Profiel   

Wat heerlijk! Hier ook volle zon, zal het jullie kant opsturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 14:29 



 
Profiel   

Mariska_28 schreef
Nou, visite is weer weg, jaja drukke dag zo, en dan zo maar eens de macaroni van liesbeth proberen. Ze heeft die eergisteren gemaakt, en ze hebben hier een magnetron dus lekker makkelijk voor vandaag. En een borrel om de eerste dag te vieren :D
[ [url=m/nOynzG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vAd5uY.jpg]Afbeelding[/url] ]

De rit van vandaag :
Bekijk Vakantie dag 1 op Relive! https://www.relive.cc/view/veqz38QPGBv

Was gezelligfijne reis verder geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 14:30 



 
Profiel   

Aangekomen op de camping in balloo, nu maar eens de boel installeren!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 16:01 



 
Profiel   

De rit van vandaag :
Bekijk Huifkar vakantie dag 2 op Relive! https://www.relive.cc/view/vevWpxe3oyO

En nu wachten totdat liesbeth eindelijk eens aan het eten begint, ze gaat nasi maken maar ik weet nog niet wanneer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 17:34 



 
Profiel   

Jullie hebben wel stralend weer zeg, mazzel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 17:36 



 
Profiel   

Wat een mooie tocht en foto's.
Het prachtige voorjaars-groen geeft toch een een heel eigen kleur en karakter aan vakantiefoto's.
Enne, eet smakelijk voor straks.


Laatst bijgewerkt door senna21 op 18-05-21 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 17:43 



 
Profiel   

Super prachtige route! Jammer dat op de valreep nog nattigheid naar beneden kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 17:44 



 
Profiel   

[ img ]

Ik had echt lol dat het lukte _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 17:45 



 
Profiel   

Oh jullie doen MATten. Wat grappig.

Ziet er weer gezellig uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 17:57 



 
Profiel   

wat prachtig groen overal, en mooi weer op het laatste stukje na.
Is het nu wel droog?

Ik denk voor de paarden geweldige temperatuur, voor jullie had het misschien wat warmer gemogen.

Eet ze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 17:57 



 
Profiel   

Dank jullie wel! Het wordt trouwens geen nasi maar bami.. Ik had het verkeerd begrepen..

Maar as we speak is ze aan het koken!
[ img ]

En zo staan we er nu bij, hebben al een buitje gehad maar met de partytent erbij maakt dat niets uit!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 18:08 



 
Profiel   

Het was het wachten waard! Heerlijk!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 18:16 



 
Profiel   

Ziet er goed uit! Leuk om jullie weer te volgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 18:52 



 
Profiel   

Leuke rit en mooi die zandweggetjes zo overal tussendoor, en bijna de gehele dag goed weer ;)

Maar .... :o is er nu ook een life stream, de link die ik op mijn bureaublad heb is de laatste van 2 maart
want dan wordt het nog leuker want ik ben ook benieuwd naar de opdrachten.

Groet Karin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 18:58 



 
Profiel   

Eet smakelijk. Iedere keer als ik jullie fornuis zie ben ik jaloers. Zo lekker groot.
Nou ja, jaloers.... je snapt me wel. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 19:03 



 
Profiel   

Ik reageer straks even op jullie berichten, zal me eerst eens aan het stukje wagen terwijl Liesbeth en Gerard de honden aan het uitlaten zijn.

Opwarmertje dan maar eerst? Al heb ik die meer nodig dan jullie vrees ik :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 20:18 



 
Profiel   

Bos is zo mooi vers groen!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 20:18 



 
Profiel   

Ja, heb je het koud?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 20:22 



 
Profiel   

Aan alle randvoorwaarden om warm te worden was voldaan toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 20:33 



 
Profiel   

Nou, dag twee zit er alweer bijna op, maar nog drie te gaan dus nog niet op de helft.
Ik ben nog steeds blij dat we gegaan zijn, zo kijk ik nu naar een prachtige rode wolkendek, verlicht door de ondergaande zon. Het is bijna windstil, de vogels zingen uit volle borst, en zo onder mijn dekentje onder de partytent is het best te doen.. Het wordt nog beter als straks mijn glas weer vol is, maar eerst dit stukje eens typen want ik heb misschien niet zoveel te vertellen maar Gerard heeft wel weer prachtige foto`s gemaakt vandaag.

Vanmorgen werd ik wakker, het was licht.. Maar horloge zei half 5 dus maar weer omgedraaid.. Weer wakker.. Half 6.. dit ging zo door tot half 8, en rond 8 uur maar eens de rest wakker gemaakt. Dit gaat trouwens heel makkelijk, ik praat gewoon zachtjes tegen Gerard, Bob hoort dit en blaft Liesbeth wakker. :D

Bakkie thee, lekker ontbijten, en dan inspannen en vertrekken maar naar.. "de volgende camping" zoals ik het tegen Liesbeth zei, omdat die nog niet wist waar we naartoe zouden gaan.

Tijdens de eerste stuk van de rit nog even gestreamd waarbij Wendy met Pepijn ook even "meereed" via de stream. Daarna draaide we de bossen in, wat is het hier toch mooi!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Bob liep weer dapper mee met de Podenco`s naast de kar, en het eerste stuk van de route waren mooie harde paden (eerst bestraat, verderop werden dat mooie zandpaden).

[ img ]

[ img ]

Daarna draaide we het bos uit en reden we over een nogal modderig pad dat deels ook een stuk van het pieterpad was.. Abby was niet zo blij met de verandering van bodem :D Dit pad liep langs het Andersche diep, een prachtig stukje natuur.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Aan de andere kant lag eerst een stiltebos, waar je alleen maar stil doorheen mocht lopen (stond een bord met allerlei verboden zoals voor fietsers, ruiters, honden etc) :D Daarnaast lag een bos waar de Jagersvereniging de jonge dieren beschermd (zodat zij ze af kunnen schieten als ze volwassen zijn? :D ) en ze waarschuwen dat er klemmen liggen (waarvoor / waartegen ?) Rare combi in ieder geval.

[ img ]

Iemand nog een mooie achtergrond voor de pc nodig?

[ img ]

Tijdens de lunch zaten we eerst buiten, maar het begon zachtjes te regenen dus zijn we binnen verder gegaan. Ik voelde mij wel wat bekeken tijdens het eten.. :D

[ img ]

Na de lunch was het eerste stuk over een drukke weg, maar gelukkig konden we al snel de weg weer af een zandpad op. Naast het zandpad stonden 2 merries met veulens, die flink aan het rennen gingen.. Pff was blij dat ze niet door de draad gingen.. Naast ons hing een dikke bui, gaf mooie foto`s!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Daarna draaide we Rolde binnen, leuk dorpje waar ik regelmatig doorheen rij, maar niet over dit soort achteraf weggetjes :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Net buiten Rolde begon het te regenen, dus we kwamen alsnog nat aan op de camping in Balloo. We moesten even wachtten voordat we naar het campingveld konden rijden, en Garuda en Abby werden helemaal wild..

[ img ]

Wat zagen zij... :D

[ img ]
:D :D

Nou het avondeten hadden jullie gezien, en daarna moest er natuurlijk afgewassen worden.. En schijnbaar had Gerard vanaf de partytent goed zicht op ons :D

[ img ]

Nou toch nog een heel verhaal geworden.. Ondertussen is het bijna donker, is mijn glas alweer leeg dus hoog tijd voor een refill :D Wat vinden jullie de mooiste foto van vandaag?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 21:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 30 [ 731 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen