Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Met paard naar Texel?

 
Profiel   

Een stalgenootje en ik overwegen om in juni gezellig een midweek naar Texel te gaan met onze paarden!
Er zijn wel wat oude topics te vinden over verblijfplaatsen, maar de meeste links werken niet meer.
Hebben jullie tips voor leuke B&B’s waar je ook je paard kan stallen? :)

Wensen:
- Overdag in de weide. 24/7 mag ook, maar dan wel met extra hooi bijvoeren. Paarden zijn ruinen en ik wil ze niet samen met andere paarden hebben, gewoon lekker samen.
- Hoeft geen rijbak bij te zitten
- 1 slaapkamer, hoeft niet luxe
- Niet te ver over de weg naar strand/bos
- Geen hoofdprijs :D

Hoor graag jullie ervaringen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 17:02 



 
Profiel   

Paardenhotel Texel, wel een stuk van het strand en bos af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 17:08 



 
Profiel   

https://www.ruigehoogte.nl/
Hier ben ik 2x geweest en beviel goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 17:18 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar [BRT], daar past het beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 18:02 



 
Profiel   

marga1 schreef
Paardenhotel Texel, wel een stuk van het strand en bos af.

Is me idd wat te ver van het strand af! :)

annikavolder schreef
https://www.ruigehoogte.nl/
Hier ben ik 2x geweest en beviel goed

Ziet er goed uit! Alleen helaas geen beschikbaarheid in onze week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 18:46 



 
Profiel   

Op deze website kan je misschien vinden wat je zoekt? https://www.texel.net/nl/zien-en-doen/s ... -met-paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 12:06 



 
Profiel   

We hebben ondertussen geboekt! Bij 't Lant van Texsel :) Klein B&B en de paarden mogen daar ook logeren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 14:48 



 
Profiel   

xLoki schreef
We hebben ondertussen geboekt! Bij 't Lant van Texsel :) Klein B&B en de paarden mogen daar ook logeren :D


Hoi Loki,

Hoe is het bevallen??

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:36 



 
Profiel   

We vertrekken morgen! Super veel zin in :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 08:46 



 
Profiel   

xLoki schreef
We vertrekken morgen! Super veel zin in :D

Ah super veel plezier!! Ik hoor graag hoe het was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 07:54 



 
Profiel   

Hier de update! We zijn weer veilig thuis en hebben het heel leuk gehad! :D

De heenreis ging vlekkeloos, paarden waren super chill en we konden flink doorrijden. Waren precies op tijd bij de boot en de paarden waren heel rustig op de boot!

[ img ]

We verbleven bij een hele leuke B&B, super vriendelijke eigenaar en ze waren erg lief voor de paarden :) paarden stonden overdag op de wei en s nachts op stal. Omdat het paard van mijn stalgenoot snel stalbenen heeft mochten we ze s avonds laat nog zelf op de wei zetten, gingen wij lekker borrelen :D

[ img ]

De ritjes op het strand waren iets minder dan gepland, door het getij. Je mocht voor 10.00 en na 19.00 op het strand en het was elke keer precies rond die rijden vloed… dus we hebben 2x een beetje illegaal buiten die tijd gereden (niet veel erbuiten hoor! Rond 10.30), maar was toch niet helemaal relaxed met zoveel mensen op het strand. Mijn paard had ook veel moeite met de nieuwe omgeving en had wat last van spanning, waardoor ik flink wat bokken en schijnbewegingen uit heb moeten zitten :oo

Maar al met al toch een hele geslaagde vakantie en zou zeker nog een keer terug gaan met mijn jongere paardje! Deze is denk ik toch iets te oud en autistisch voor zo’n ‘vakantie’ :P

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:28 



 
Profiel   

Volgens mij jullie zien rijden fijn dat jullie het leuk hebben gehad en idd misschien een tip om even uit te zoeken wanneer hé laag water is en dan je vakantie boeken want met laag water is het strand zoveel mooier ☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 06:05 



 
Profiel   

Wauw! Dat ziet er fantastisch leuk uit!! Ik twijfel nog tussen het lAnd van texsel of de ruige hoogte.
Bij de ruige hoogte is het misschien mogelijk dat er iemsnd van daar meegaat en mijn moeder. Ze doen zelf strandritten met friezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 21:05 



 
Profiel   

noukie12 schreef
Wauw! Dat ziet er fantastisch leuk uit!! Ik twijfel nog tussen het lAnd van texsel of de ruige hoogte.
Bij de ruige hoogte is het misschien mogelijk dat er iemsnd van daar meegaat en mijn moeder. Ze doen zelf strandritten met friezen.

Om de afstand hoef je het niet te doen, Ruige Hoogte is echt 5 minuten stappen van onze B&B :)
Vond persoonlijk onze B&B er wel wat verzorgder uitzien van buitenaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 21:17 



 
Profiel   

xLoki schreef
noukie12 schreef
Wauw! Dat ziet er fantastisch leuk uit!! Ik twijfel nog tussen het lAnd van texsel of de ruige hoogte.
Bij de ruige hoogte is het misschien mogelijk dat er iemsnd van daar meegaat en mijn moeder. Ze doen zelf strandritten met friezen.

Om de afstand hoef je het niet te doen, Ruige Hoogte is echt 5 minuten stappen van onze B&B :)
Vond persoonlijk onze B&B er wel wat verzorgder uitzien van buitenaf.



Aah super! Nee ik neem alleen mijn haflinger mee. Dus geen 2 paarden. Vandaar dat als hun te reserveren zijn met buitenrit dat wij misschien daarvoor kiezen.
Anders ga ik alleen met Doortje op pad. Spannend!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 19:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen