Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

24/7 buitenpaddock pal aan ruiterpad Veluwe?

 
Profiel   

Momenteel verblijft deze Belg weer in Nederland voor een wandelvakantie met de honden.

En élke keer doorkruisen wij bossen waar paarden ons voorbij wandelen en denk ik 'en volgende keer neem ik mijn paard mee!'

Maar... Mijn arme paard mag géén gras én niet op stal (eczeem en stofallergie).

Waar o waar vind je een locatie waar je paard op een zandpaddock kan staan 24/7 met een schuilstalletje op, waarbij deze locatie ook nog eens pal aan een ruiterpad ligt?

Ikzelf moet niet op de locatie overnachten per se, ik kan ook iets anders zoeken in de regio.

Wie o wie heeft de gouden tip? TREC Emst was destijds onze vakantie-basis, maar dit is verkocht en voor zover ik weet, niet meer openbaar voor vakantiegangers.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 19:45 



 
Profiel   

Paardenhotel Putten voldoet aan jou wensen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:57 



 
Profiel   

https://www.huisjeingarderen.nl/

Ik ben hier afgelopen zomer geweest. Direct aan een ruiterpad en ze hebben of een weide paddock of een zandpaddock. Keuze tussen voordroog of hooi en het huisje voor ons zelf had ook alles wat we wensten

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:16 



 
Profiel   

Ik ken alleen camping de Reeënwissel waar dat kan, maar dat is in Drenthe. Ook mooi rijden trouwens, en honden welkom. Alles wat ik op de Veluwe ken is gras en/of in de nacht op stal. Camping Boszicht in Laag Soeren is wel Veluwe, en toen wij er stonden vrij kale weides in het hoogseizoen dus wellicht toch een optie? 24/7 buiten kan daar ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:29 



 
Profiel   

manege samoza. heeft stallen met uitloop paddock misschien kan je informeren naar de mogelijkheden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 09:06 



 
Profiel   

Love_myhorse schreef
manege samoza. heeft stallen met uitloop paddock misschien kan je informeren naar de mogelijkheden?


Die gaan in de nacht allemaal naar binnen. Wij hebben ook wel eens gevraagd of de staldeur open mocht blijven, maar ze maakten daar destijds (2 jaar terug) geen uitzondering in. Inmiddels zit er een nieuwe eigenaresse in dus je zou kunnen informeren. De manege vonden wij prima (al zijn de paddocks niet heel ruim) maar de camping zou ik niet weer heen gaan in het hoogseizoen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 09:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen