Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Galoppeerbaan omgeving Culemborg

 
Profiel   

Ailill schreef
Sinds wanneer is dat dan :)


Hier is een filmpje: https://www.facebook.com/watch/?v=2209226772422571
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 13:08 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties. Ravenswaaij is echt vlakbij. Ga ik eens informeren. Marienwaard ben ik een keer geweest. Ga ik ook even informeren. Dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 19:53 



 
Profiel   

http://www.hollandgroen.nl/Natuurgebied ... informatie

Info over de ruiterpaden bij de Landgoedwinkel. Lekker lunchen ernaast hij de Stapelbakker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 20:14 



 
Profiel   

Faily schreef
Bedankt voor jullie reacties. Ravenswaaij is echt vlakbij. Ga ik eens informeren. Marienwaard ben ik een keer geweest. Ga ik ook even informeren. Dankjewel


Naar de baan van Ravenswaaij ben ik ook heel benieuwd, dus als je de manege hebt gesproken lees ik graag hoe dat zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 19:40 



 
Profiel   

Jessica007 schreef
Faily schreef
Bedankt voor jullie reacties. Ravenswaaij is echt vlakbij. Ga ik eens informeren. Marienwaard ben ik een keer geweest. Ga ik ook even informeren. Dankjewel


Naar de baan van Ravenswaaij ben ik ook heel benieuwd, dus als je de manege hebt gesproken lees ik graag hoe dat zit.


Voorjaar/zomer kun je betaald hierop rijden. Nu is de baan gesloten omdat het te nat is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:48 



 
Profiel   

Leuk! Daar kan ik zelfs onder de man naar toe :) Dank voor het delen van de info Faily!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 20:38 



 
Profiel   

Het is misschien geen galoppeer baan, maar op manege de paardesprong hebben ze een 40x80 buitenbaan waar nu geen hekjes in staan. Dus misschien wel geschikt voor je doel
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 22:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen