Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 12 [ 292 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

 
Profiel   

als die van mij eindelijk weer de trailer in wilt dan lijkt het mij ook leuk om met wat nieuwe mensen (en paarden) op stap te gaan! ik ken alle routes uit m’n hoofd dus doe graag een rondleiding. :)

mijn paard is alleen niet echt geschikt voor rustige stapritjes. niet dat we volgalop rond rennen, maar lange stukken doordraven heeft ze wel nodig. O:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-21 21:12 



 
Profiel   

rollyjogered schreef
als die van mij eindelijk weer de trailer in wilt dan lijkt het mij ook leuk om met wat nieuwe mensen (en paarden) op stap te gaan! ik ken alle routes uit m’n hoofd dus doe graag een rondleiding. :)

mijn paard is alleen niet echt geschikt voor rustige stapritjes. niet dat we volgalop rond rennen, maar lange stukken doordraven heeft ze wel nodig. O:)


Heeeee...

Wordt ik nou al ingeruild -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-21 21:30 



 
Profiel   

Koekeroekus schreef
Heeeee...

Wordt ik nou al ingeruild -O-

ja je ponie gaat te langzaam :wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-21 21:34 



 
Profiel   

rollyjogered schreef
Koekeroekus schreef
Heeeee...

Wordt ik nou al ingeruild -O-

ja je ponie gaat te langzaam :wave:


Wil ik ook wel eens met je mee hoor Koekroekus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 06:10 



 
Profiel   

Hubbels schreef
rollyjogered schreef

ja je ponie gaat te langzaam :wave:


Wil ik ook wel eens met je mee hoor Koekroekus :D


Haha gezellig! Ik word steeds gepest door jolly :') en mijn pony is niet langzaam, dat je geen verkeerd beeld krijgt haha.

Wanneer kun je :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 13:13 



 
Profiel   

@hubbels, was maar grapje hoor! is heel leuk rijden met koekeroekus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 13:14 



 
Profiel   

rollyjogered schreef
@hubbels, was maar grapje hoor! is heel leuk rijden met koekeroekus :D


Dank u dank u.

@hubbels, mijn beest past zich gewoon aan op tempo van de ander dus rustige ritjes zijn zeker mogelijk haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 13:22 



 
Profiel   

Hey hoi, ik zie de sprengerberg op de lijst staan van “Bloessem routes” in Overijssel.
Weten jullie waar ongeveer die bloessem te vinden is?
We willen wat mooie foto’s met de paarden maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 21:40 



 
Profiel   

Ik ben afgelopen zondag wezen wandelen op de Sprengenberg en woensdagavond met de mtb er gereden en daar zijn mij geen bloesems opgevallen.

Misschien kan je bellen met Herberg de Pas, kans dat die je dat wel kunnen vertellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 21:59 



 
Profiel   

Miss vanwege de rododendrons? Maar die staan nu nog niet in bloei.

Als ze dat wel e doen is dat zeker de moeite waard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 06:37 



 
Profiel   

misschien in de buurt van palthe? ik ben twee dagen geleden nog op de sprengerberg bij de schaapskooi en over de hei geweest maar geen bloesem boom gezien

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 06:46 



 
Profiel   

Ik ken daar geen bloesem bomen? De rododendrons die er straks weer in bloei staan mag je geloof ik ook niet komen met de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 09:33 



 
Profiel   

Nou ik ben al weert een paar keer op de heuvelrug geweest na het veulen....en ben dus ook al een aantal keer verdwaald...hoe doen jullie dat met de routes? Hebben jullie een app op de telefoon? welke dan??

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 21:51 



 
Profiel   

ik heb de kaart met ruiterroutes, maar weet inmiddels alles uit m’n hoofd. je kan ook op ruiteren en mennen kijken. en dan nummertjes onthouden en die volgen. waar verdwaal jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 06:38 



 
Profiel   

Ik gebruik ook ruiter en mennen en schrijf dan de nummertjes op een papiertje.

Meeste weet ik de weg wel en anders lukt het vaak op gevoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 07:05 



 
Profiel   

rollyjogered schreef
ik heb de kaart met ruiterroutes, maar weet inmiddels alles uit m’n hoofd. je kan ook op ruiteren en mennen kijken. en dan nummertjes onthouden en die volgen. waar verdwaal jij?

Is deze er ook digitaal???

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 09:00 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Ik gebruik ook ruiter en mennen en schrijf dan de nummertjes op een papiertje.

Meeste weet ik de weg wel en anders lukt het vaak op gevoel.

JA mijn richtingsgevoel is niet om over naar huis te schrijven. Ik herken delen wel maar omdat ik wisselend start vanaf de camping noetsele of de pas, vergeet ik telkens wat de terugweg is. Ik vind de site ruiterenenmennen mooi bedacht maar die is zooo traag bij mij (en dat ligt niet aan mn pc) dat ik telkens denk...we zien wel...en dan gaat t dus niet goed. Met die nummertjes heb ik in begin ook weleens gedaan maar ik dacht dat er ook een app voor was...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 09:03 



 
Profiel   

Geen idee of er een app voor is, vind het online een super onhandig programma voor onderweg, vandaar het briefje met de nummertjes.
Ik maak op de pc vaak de route, maak een screenshot of foto er van en schrijf de nummers op een briefje. Zo kan ik het terug zien indien mogelijk.

Weet gelukkig goed de weg, omdat ik ook mountainbike in het gebied. Daarnaast een aardig 'postduiveninstinct'.

Kan je niet bijvoorbeeld runkeeper gebruiken als app, daar kan je onderweg zien waar je vandaan komt/geweest bent en dus op richting iig goed rijden. Is alleen weer geen route in te programmeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 09:17 



 
Profiel   

Ik ga op mijn gevoel rond, herken ondertussen ook verscheidene paden enzo. Ik heb een keer gehad dat ik tever ‘verdwaald’ was en nog een late dienst moest werken :') toen heb ik de Maps er maar even bij gepakt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 09:36 



 
Profiel   

livo schreef
Is deze er ook digitaal???

ja, je kan hier zo de route uitwerken:
https://twente.routemaker.nl/routeplanner/paardrijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 10:16 



 
Profiel   

MarliesV en ik vanmorgen, was weer gezellig!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 18:43 



 
Profiel   

Mini en maxi on tour :P <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 20:51 



 
Profiel   

Lijkt een beetje dood hier....ben nu twee keer alleen geweest maar zoek liever toch wat gezelschap...wie heeft er zin en tijd om doordeweeks een keer te gaan, ik zeg vrijdags bijvoorbeeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 17:54 



 
Profiel   

Ik kan de meeste woensdagen wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:10 



 
Profiel   

Ik haak af, die van mij is de laatste jaren langzaamaan steeds meer achteruit gegaan. Waardoor onze ritjes bijna alleen nog uit stappen bestaat en als ze een goede dag heeft soms een stukje draf of galop.

Samen rijden is dus voor mij niet meer fijn omdat dit heel veel aanpassing van de anderen vergt. Jammer maar het is niet anders. Gezondheid van de pony gaat voor.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 10:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 12 [ 292 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen