Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equilab

 
Profiel   

Reeds verschillende jaren gebruik ik equilab om mijn buitenritten bij te houden. Twee jaar geleden een keertje een abonnement genomen omdat er toen een heel interessante korting was(50€/jaar), maar merkte dat ik met de extra info weinig deed, dus niet verlengt.

Ik weet gewoon graag de afstand, de gemiddelde snelheid en de opdeling stap/draf/galop. Ik bekijk ook wel eens de gemiddelde snelheid per gang.

Nu merk ik dat je hoe langer hoe minder kan zien zonder abonnement. En ook de veiligheidstracking vind ik best wel handig.

Ik twijfel dus nu om misschien toch terug een abonnement te nemen, maar vind het toch wel vrij duur.
Er komen natuurlijk hoe langer hoe meer tools bij, dus misschien is het toch de moeite?
Zijn er mensen die een abonnement hebben en het toch wel de moeite waard vinden? Dingen waarvan je zegt:"dit is toch wel heel handig!" of een andere app waar je (goedkoper :D ) ongeveer hetzelfde mee kan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 21:27 



 
Profiel   

Ik heb hem toevallig vrijdag afgesloten. er was een Black Friday actie voor 40 euro voor een jaar dat vind ik wel oke.

Ik gebruikte hiervoor altijd de gratis versie inderdaad om mijn training te volgen en hoeveel ik op welke hand gereden heb.

Nu heb ik hem afgesloten vanwege de veiligheidstracking dat vind ik wel een fijn idee als ik ga oefenen om met mijn pony alleen het bos in te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 07:59 



 
Profiel   

Ik heb het abo ook puur vanwege de veiligheidstracking.
Al doet die het hier in het bos op een gegeven moment niet meer.. maar dan kan mijn vriend wel zien waar ik ongeveer ben gebleven als ik niet meer terug kom :+
Als dit met een goedkopere app zou kunnen hou ik me aanbevolen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 08:35 



 
Profiel   

Ik heb ook Equilab, maar de gratis versie. Ik rij ook veel alleen buiten, en dan doe ik even via WhatsApp mijn locatie delen met een stalgenootje, of mijn man thuis. Als er dan wat gebeurd kunnen ze mij vinden.
Aan mijn paard hangt altijd een S.O.S.tag met naam/tel.nummer.
Ik kreeg de aanbieding ook, met black friday, maar heb hem weggeklikt :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 21:30 



 
Profiel   

De black friday aanbieding kreeg ik ook, maar kon hem niet inruilen omdat ik ooit al eens van een promotie gebruik gemaakt heb :( .

En de volle pot betalen, 80 €, vind ik vrij veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 22:09 



 
Profiel   

Ik zag zojuist dat de afstanden die je per gang gereden hebt niet meer worden aangegeven.. dat was eigenlijk de enige reden waarom ik Equilab gebruik.
Qua abo vind de app belachelijk duur. De veiligheid tracking klinkt interessant maar de app zelf is onderweg veel te onbetrouwbaar om daar veel van te kunnen verwachten.

Ik ben dus ook benieuwd of er inmiddels andere apps zijn gericht op paardrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 22:47 



 
Profiel   

Ik heb de abbo. Initieel voor de veiligheidstracking, daarnaast ook omdat ik de extra info wel leuk om weten vind. De app staat hier 4-6 keer per week op dus vind het wel de moeite. Overigens ook mijn enige betaalde app.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 23:05 



 
Profiel   

SjonnieZ schreef
Ik zag zojuist dat de afstanden die je per gang gereden hebt niet meer worden aangegeven.. dat was eigenlijk de enige reden waarom ik Equilab gebruik.
Qua abo vind de app belachelijk duur. De veiligheid tracking klinkt interessant maar de app zelf is onderweg veel te onbetrouwbaar om daar veel van te kunnen verwachten.

Ik ben dus ook benieuwd of er inmiddels andere apps zijn gericht op paardrijden.


Zag ik ook, erg jammer!

Het kan in de betaalde versie, voor 10 euro per maand.. maar dat vind ik wat te duur

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 22:46 



 
Profiel   

Het is denk ik tijdelijk geweest dat Equilab de afstand niet meer per gang weergeeft. Sinds afgelopen zondag doet deze optie het bij mij weer. Ik heb ook de gratis versie

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 23:02 



 
Profiel   

Nibbit schreef
SjonnieZ schreef
Ik zag zojuist dat de afstanden die je per gang gereden hebt niet meer worden aangegeven.. dat was eigenlijk de enige reden waarom ik Equilab gebruik.
Qua abo vind de app belachelijk duur. De veiligheid tracking klinkt interessant maar de app zelf is onderweg veel te onbetrouwbaar om daar veel van te kunnen verwachten.

Ik ben dus ook benieuwd of er inmiddels andere apps zijn gericht op paardrijden.


Zag ik ook, erg jammer!

Het kan in de betaalde versie, voor 10 euro per maand.. maar dat vind ik wat te duur


Ik heb de betaalde versie maar ook daar zie ik dat niet meer tegenwoordig. Erg jammer daar haalde ik toch veel info uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 23:02 



 
Profiel   

SimplySusan schreef
Het is denk ik tijdelijk geweest dat Equilab de afstand niet meer per gang weergeeft. Sinds afgelopen zondag doet deze optie het bij mij weer. Ik heb ook de gratis versie

Ja klopt! Ik zie net dat de km per gang er gewoon weer bij staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 23:04 



 
Profiel   

SimplySusan schreef
Het is denk ik tijdelijk geweest dat Equilab de afstand niet meer per gang weergeeft. Sinds afgelopen zondag doet deze optie het bij mij weer. Ik heb ook de gratis versie

Bij mij deed hij het dit weekend ook weer. Was voor mij inderdaad ook van de interessantste dingen.
Ik hou het dus voorlopig ook maar bij de gratis versie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 23:05 



 
Profiel   

Oh echt?? Fijn :D

Is dat vanzelf gegaan of is een update nodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 23:15 



 
Profiel   

Yep… de gang verdeling is gelukkig weer terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 23:25 



 
Profiel   

Weten jullie misschien hoe het komt dat de gps het niet (goed) doet?
Ik heb in een paar jaar 3 telefoons versleten(Samsung, Iphone en nu ééntje waarvan ik het merk niet zou weten) en met alle 3 krijg ik gewoon een rechte lijn dwars door het bos qua gps. Ik heb al gezocht in instellingen, de app voorrang gegeven en ook dat ie 'aanblijft' ondanks het snelle batterijgebruik.
niets doet het, dus misschien hebben jullie nog een tip? Ooit, toen ik nog een goede oude samsung had, deed ie het wel relatief prima. Dus ik snap het niet, :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-22 00:13 



 
Profiel   

Anastasia24 schreef
Weten jullie misschien hoe het komt dat de gps het niet (goed) doet?
Ik heb in een paar jaar 3 telefoons versleten(Samsung, Iphone en nu ééntje waarvan ik het merk niet zou weten) en met alle 3 krijg ik gewoon een rechte lijn dwars door het bos qua gps. Ik heb al gezocht in instellingen, de app voorrang gegeven en ook dat ie 'aanblijft' ondanks het snelle batterijgebruik.
niets doet het, dus misschien hebben jullie nog een tip? Ooit, toen ik nog een goede oude samsung had, deed ie het wel relatief prima. Dus ik snap het niet, :')


Staat de (batterij)spaarstand van je telefoon aan?
Vaak houdt die stand een nauwkeurig GPS gebruik tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-22 01:37 



 
Profiel   

Ik gebruik ook equilab! Kwam er laatst na een uur training achter dat hij het niet doet in een binnenbak. jammer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-22 09:36 



 
Profiel   

Hier doet hij het zelfs slecht in de buitenbak en ik heb geen goedkope crappy telefoon ofzo :+ Getwijfeld over de BF aanbieding, maar vond het toch te veel geld voor iets wat niet nauwkeurig genoeg is naar mijn zin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-22 09:51 



 
Profiel   

Equilab gebruik ik ook al een paar jaar om de kilometers bij te houden van buitenritten, maar het gebeurt mij ook regelmatig dat de GPS ermee ophoudt, ondanks dat ik de spaarstand uit heb van de mobiel en nu sinds kort een nieuwe mobiel met onbeperkt internet heb. Twijfel ook soms of ik een andere app ga gebruiken, maar welke dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-22 10:58 



 
Profiel   

Een stalgenoot en ik reden samen, beide de app aan. Ik met iPhone had super nauwkeurige route, mijn stalgenoot met samsung was behoorlijk de weg kwijt. Routes die duidelijk niet klopten (een rechte lijn waar de gps was verloren bv, of ergens dwars door het water). We hadden ook compleet andere gegevens over de gangen. Ik heb geen idee waar het aan lag, maar mijn gps is echt nauwkeurig tot op de meter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-22 14:46 



 
Profiel   

xSCWx schreef
Een stalgenoot en ik reden samen, beide de app aan. Ik met iPhone had super nauwkeurige route, mijn stalgenoot met samsung was behoorlijk de weg kwijt. Routes die duidelijk niet klopten (een rechte lijn waar de gps was verloren bv, of ergens dwars door het water). We hadden ook compleet andere gegevens over de gangen. Ik heb geen idee waar het aan lag, maar mijn gps is echt nauwkeurig tot op de meter.


Dit had ik wanneer mijn batterij spaarstand aan stond

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-22 16:17 



 
Profiel   

Ik ben ook op zoek naar een goedkoper alternatief, dus ik lees even mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-22 17:39 



 
Profiel   

Lucia88 schreef
Equilab gebruik ik ook al een paar jaar om de kilometers bij te houden van buitenritten, maar het gebeurt mij ook regelmatig dat de GPS ermee ophoudt, ondanks dat ik de spaarstand uit heb van de mobiel en nu sinds kort een nieuwe mobiel met onbeperkt internet heb. Twijfel ook soms of ik een andere app ga gebruiken, maar welke dan?


De app Happie Horse heeft ook een tracking systeem. Weet alleen niet hoe de GPS het doet op buitenrit, want heb hem alleen nog gebruikt in de binnenbak waar de GPS het niet doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-22 17:54 



 
Profiel   

Bedankt! Kan ik eens proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-22 15:17 



 
Profiel   

Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met de happy app.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-22 19:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen