Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 57 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje gezocht omgeving Rhenen/Veenendaal

 
Profiel   

Oh dat zelfde hadden wij ook. Heb er een mailtje achteraan gestuurd en toen kregen we het toegestuurd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-23 21:19 



 
Profiel   

Ja ik heb gisteren middag ook mailtje gedaan, maar zijn nu vanwege vakantie niet aanwezig, dus hoop het morgen te krijgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-23 21:22 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Ja ik heb gisteren middag ook mailtje gedaan, maar zijn nu vanwege vakantie niet aanwezig, dus hoop het morgen te krijgen :)



Vanochtend besteld en meteen ontvangen.

Zit hij niet in je Spam?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-23 02:34 



 
Profiel   

Ik Had nog steeds niks ontvangen. Ik heb ze gebeld, bleek ik een tikfout te hebben gemaakt in mijn e-mail adres O:) . Ik heb hem nu alsnog ontvangen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-23 10:58 



 
Profiel   

Ik ben vandaag voor het eerst gecontroleerd op het ruitervignet. Gelukkig had ik het bij me.
Het was tussen Leersum en Amerongen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 15:42 



 
Profiel   

Een vriend van mij van de week ook bij Kwintelooijen. Ik nog steeds niet ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 18:15 



 
Profiel   

Ik baal ontzettend, net te horen gekregen dat mijn stal ermee stopt. Op zoek naar iets anders dus, in de omgeving Veenendaal, Elst, Amerongen, Rhenen.

24/7 buiten of snachts op stal, maar overdag wel een grote paddock/wei om zijn benen te kunnen strekken.
Rahmi is een sociale 12-jarige ruin. Liefst met fijne uitrijmogelijkheden op de Utrechtse heuvelrug.

Wie heeft de gouden tip?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:28 



 
Profiel   

bamisalami schreef
Ik baal ontzettend, net te horen gekregen dat mijn stal ermee stopt. Op zoek naar iets anders dus, in de omgeving Veenendaal, Elst, Amerongen, Rhenen.

24/7 buiten of snachts op stal, maar overdag wel een grote paddock/wei om zijn benen te kunnen strekken.
Rahmi is een sociale 12-jarige ruin. Liefst met fijne uitrijmogelijkheden op de Utrechtse heuvelrug.

Wie heeft de gouden tip?


ik heb jee pb gestuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:47 



 
Profiel   

Hier ook nog geen controle gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:55 



 
Profiel   

@bamisalami: dat is zeker vervelend. Moet je nu snel weg of heb je nog even de tijd om te zoeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:57 



 
Profiel   

We hebben nog wel even de tijd, ruim 2 maanden. Gelukkig.
Dus mocht iemand iets weten of horen, we houden ons aanbevolen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 20:26 



 
Profiel   

Ik houd mijn oren en ogen open, aanbod is minder dan vraag in deze regio

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 20:26 



 
Profiel   

bamisalami schreef
Ik baal ontzettend, net te horen gekregen dat mijn stal ermee stopt. Op zoek naar iets anders dus, in de omgeving Veenendaal, Elst, Amerongen, Rhenen.

24/7 buiten of snachts op stal, maar overdag wel een grote paddock/wei om zijn benen te kunnen strekken.
Rahmi is een sociale 12-jarige ruin. Liefst met fijne uitrijmogelijkheden op de Utrechtse heuvelrug.

Wie heeft de gouden tip?


Oh wat balen zeg! Wat is je budget? En eventueel staldiensten ok?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 22:00 



 
Profiel   

bamisalami schreef
We hebben nog wel even de tijd, ruim 2 maanden. Gelukkig.
Dus mocht iemand iets weten of horen, we houden ons aanbevolen! :)

Succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 22:40 



 
Profiel   

bamisalami schreef
We hebben nog wel even de tijd, ruim 2 maanden. Gelukkig.
Dus mocht iemand iets weten of horen, we houden ons aanbevolen! :)


Is dat de stal langs de cuneraweg? Inloopstal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 22:46 



 
Profiel   

Ghostattack schreef
bamisalami schreef
Ik baal ontzettend, net te horen gekregen dat mijn stal ermee stopt. Op zoek naar iets anders dus, in de omgeving Veenendaal, Elst, Amerongen, Rhenen.

24/7 buiten of snachts op stal, maar overdag wel een grote paddock/wei om zijn benen te kunnen strekken.
Rahmi is een sociale 12-jarige ruin. Liefst met fijne uitrijmogelijkheden op de Utrechtse heuvelrug.

Wie heeft de gouden tip?


Oh wat balen zeg! Wat is je budget? En eventueel staldiensten ok?


Liefst volpension, drukke baan en zo

Ja, langs de cuneraweg met de inloopstal. Maar de cuneraweg is lang, weet niet of er nog zoiets zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 00:29 



 
Profiel   

Ik ken behoorlijk wat stallen in de omgeving maar denk dat volpension héél moeilijk gaat worden.. zeker in deze regio. Veel (grote) pensionstallen in omgeving Ede/Lunteren enzo. zijn gestopt/verkocht dus ook al die mensen hebben moeten uitwijken naar een andere plek.

Enige die ik dan even zo kan bedenken zijn Van Miltenburg (maar volgens mij lange wachtlijst) en die stal op de weg binnendoor naar Renswoude (maar daar zou ook voor mijn levensdagen niet willen staan als je wilt kunnen buiten rijden)

Stal Equilibrium misschien? Maar geen idee of dat volpension is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 00:44 



 
Profiel   

Zelf stal uitmesten is ook geen probleem, maar voerbeurten en mestdiensten zijn wel wat lastiger te plannen en weinig tijd voor.

Stal equilibrium kwam ik gister ook tegen, die wilde ik inderdaad even gaan mailen. Dank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 07:15 



 
Profiel   

Equilibrium is zelf uitmesten, en eigenlijk nooit plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 08:50 



 
Profiel   

Ik begreep dat ze bij Equilibrium ook weinig buiten komen? Ze hebben wel van die uitloopstallen, maar dat is geen vervanger voor een paddock natuurlijk. Ken de stal verder niet hoor, maar stalgenoot van mij zei het laatst.

Wij hebben geen plek vermoed ik (Miltenburg) :') Voldoet verder wel aan je eisen

De reden dat ik vroeg naar staldiensten, is omdat wij wellicht nog een stalgenoot zoeken bij mijn merrie. 24/7 buiten op paddock paradise en je kunt vrijwel direct het bos in daar. Maar dus wel af en toe diensten (plm uur werk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 10:18 



 
Profiel   

Af en toe diensten of volgens een rooster. Af en toe moet wel te plannen zijn en meehelpen is altijd wel prima. Maar echt volgens een rooster is lastig gebleken

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 11:27 



 
Profiel   

Ik heb je even pb gedaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 12:10 



 
Profiel   

Wordt er nog wel eens in het bos gereden? Ik heb al wel vaste maatjes, maar ik ga ook geregeld alleen nog, dat ik met een van jullie kan rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:13 



 
Profiel   

Ik kom me hier ook melden! Ik ga vandaag naar Overberg verhuizen met mijn pony en kom dan vlakbij het bos te staan. Ik rijd graag buiten dus het lijkt me leuk om eens samen met iemand te rijden :) Maar eerst mijn pony even wennen op z’n nieuwe plekje

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 09:20 



 
Profiel   

Leuk welkom!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 11:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 57 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen