Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 137 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Relive Januari challenge 100km

 
Profiel   

Hier ook gehaald!

Ik dacht dat ons rondje 14/15km zou zijn, maar dat werd 18,5. Wel netjes in 2 uur en een kwartier, toppony <3 Het was grijs, maar oren erop en gaan!
[ img ]

De 20 uur van februari wordt lastig aangezien de tandarts, osteo en dierenarts voor de enting komen. Een paar rustige dagen/weken tussendoor, maar we gaan zien hoe ver we komen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:36 



 
Profiel   

Chantalla schreef
Hier ook gehaald!

Ik dacht dat ons rondje 14/15km zou zijn, maar dat werd 18,5. Wel netjes in 2 uur en een kwartier, toppony <3 Het was grijs, maar oren erop en gaan!
[ [url=m/yG1v0N.jpg]Afbeelding[/url] ]

De 20 uur van februari wordt lastig aangezien de tandarts, osteo en dierenarts voor de enting komen. Een paar rustige dagen/weken tussendoor, maar we gaan zien hoe ver we komen.


*\o/* idd ze is echt een top knol <3

Herkenbaar, 20 uur weet ik ook nog niet of ik dat haal. Heb ook nog een kleine week vakantie in februari. Maar we zullen het zien _/-\o_ Osteopaat heb ik vrijdag gehad, nu 2 dagen rust. Madam vond het maar saai dus jakkert lekker door de paddock heen, morgen mogen we een stuk gaan wandelen en dinsdag een ontspannen/ lange teugel staprit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:41 



 
Profiel   

En wat doe je op de laatste dag van de maand met harde wind? Uiteraard een heerlijke staprit van ruim 7km met je allerliefste pony meisje <3

Hiermee zijn we deze maand op 160km geƫindigd een nieuw record voor ons beide +:)+

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 16:30 



 
Profiel   

SandraWierda schreef
En wat doe je op de laatste dag van de maand met harde wind? Uiteraard een heerlijke staprit van ruim 7km met je allerliefste pony meisje <3

Hiermee zijn we deze maand op 160km geƫindigd een nieuw record voor ons beide +:)+

[ [url=m/kYEXAa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6dugCO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Knap zeg! Mijn paard zit deze maand op 128, maar heeft een week vakantie gehad en met de gladheid in de heuvels ook niet gek veel gedaan. Op naar een nieuwe maand!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 16:34 



 
Profiel   

StonedRomy schreef
Knap zeg! Mijn paard zit deze maand op 128, maar heeft een week vakantie gehad en met de gladheid in de heuvels ook niet gek veel gedaan. Op naar een nieuwe maand!



Dank je, hielp ook mee dat de weg naar de binnenmanege eruit ligt dus die ritten heb ik nu ook in het bos gedaan :D

128km ook mooi aantal km _/-\o_ die van mij heeft meteen begin februari een korte vakantie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 16:42 



 
Profiel   

Is ook een mooi aantal voor een 19 jarige. Begin maart staat een wedstrijd van 40 geboekt dus hij mag lekker aan de slag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 16:51 



 
Profiel   

Mooi overzicht Sandra! Hier ook nog een waairondje vandaag.

Dit is ons overzicht voor januari. Inclusief een weekend trailer oefenen en twee dagen niet rijden, dus heel tevreden mee.[ img ]

Op naar een rustige februari. Gok drie weken rustiger aan door alles omtrent de apk haha. Hopelijk willen er wat stalgenootjes aanhaken bij rustige rondjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 18:13 



 
Profiel   

Lekker bezig hoor! :D

Wij hebben ook een stapritje achter de rug van 5,4 km. Erg koud zo langs het IJselmeer.
Maar we zijn wel op 52 km uitgekomen

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 18:45 



 

Wij hadden vandaag iets anders op de planning op ons laatste dagje.
[ img ]
We zijn hiermee op 38 km beland :+ .
Aankomende maand gaat ook niet wat worden; ik word geopereerd en ben dan 4 weken uit de running. We gaan morgen wel beginnen en zien wel waar t schip strandt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 18:59 



 
Profiel   

Cchanny schreef
Lekker bezig hoor! :D

Wij hebben ook een stapritje achter de rug van 5,4 km. Erg koud zo langs het IJselmeer.
Maar we zijn wel op 52 km uitgekomen



Oh dat zat je echt mega op open terrein, geloof meteen dat het daar heeeel koud was :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 19:49 



 
Profiel   

Humpiedumpie schreef
Wij hadden vandaag iets anders op de planning op ons laatste dagje.
[ [url=m/nErWZz.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zijn hiermee op 38 km beland :+ .
Aankomende maand gaat ook niet wat worden; ik word geopereerd en ben dan 4 weken uit de running. We gaan morgen wel beginnen en zien wel waar t schip strandt :D


Wel belangrijke zaken de tandarts :j

Gewoon lekker je ding doen en je ziet wel waar je eindigt *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 19:50 



 
Profiel   

Challenge niet gehaald. Ivm dat er sneeuw lag en dan ziek ben geweest. Maar we gaan met volle goed moed de challenge van februari proberen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 137 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen