Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Privé strand- of duinrit omgeving Noordwijk

 
Profiel   

In de lente ga ik op vakantie naar Noordwijk, het lijkt mij leuk om een keer in die omgeving buiten te rijden. Ik heb al wat rondgezocht, maar over de maneges die ik kan vinden lees ik erg wisselende ervaringen.

Hier vind ik vooral oude topics, dus ik ben benieuwd naar jullie recentere ervaringen. Welke stal(len) raden jullie aan en hoe verliepen jullie ritten daar?

Ik wil een privé rit van een uur met mijn zus en een begeleider. De paarden moeten rustig zijn, en ik heb een grote voorkeur voor de wat kleinere rassen zoals IJslanders en Haflingers. Het zou natuurlijk leuk zijn als we ook over het strand rijden, maar een rit door de duinen is ook goed. Daan's horses ziet er perfect uit, maar dat is eigenlijk wat uit de richting. Het zou mooi zijn als we wat dichter bij Noordwijk iets kunnen vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 12:01 



 
Profiel   

Niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 12:14 



 
Profiel   

Manege Bakker in Noordwijk organiseert wel buitenritten, maar niet privé. Manege Heemskerk doet dat wel, maar die zitten niet in Noordwijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 12:18 



 
Profiel   

Daans Horses biedt het aan met koudbloeden . Zij zit ook in Heemskerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 14:22 



 
Profiel   

In wassenaar heb je Donna oudshoorn/ endurance clinics. Is wel op arabieren. Paarden zijn braaf en gewoon rustig. Heb altijd relaxde ritten gehad.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 15:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen