Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 318 van de 322 [ 8046 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

 
Profiel   

Varekaj schreef
Ik doe tijdens een gemiddeld uurtje dressuurles ook ongeveer 6 tot 8km, heb dat eens een poosje bijgehouden. Dan kan ik galoptraining op de Galopbaan ook tracken, da's ook wel 3km gemiddeld in afstand. Beide is nochtans puur pistewerk.

Een crossparcours is dan weer een langerekte route over gras, veld, zand, door bos etc. Niet te vergelijken met bovenstaande. Een cross kan voor mij vallen onder de buitenritten, een dressuurles of galopwerk niet. Een crosstraining vind ik twijfelgeval, dat is immers ook vaak op een gewoon afgesloten stuk land met hindernissen en geen complete track in enkele richting.


Precies die redenatie en discussie is inderdaad waarom ik het niet getracked heb. En ach, ik kom wel aan m'n kilometers en vooral aan het plezier met mijn paard en dat (laatste) is natuurlijk het belangrijkste!!

Ik ga even kijken voor die nieuwe van februari, vind 16x ook wel heel erg veel. Dat is meer dan om de dag in februari... En ik stap niet echt vaak langs de weg, zeker in het donker is dat hier gewoon niet verantwoord.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 08:39 



 
Profiel   

Mijn persoonlijke doel is 4x in de maand en dat vond ik al ambitieus :') . Wij hebben geen ruiterpaden en de wegen zijn vrij druk (en mijn werk ook) dus daar kom ik niet meerdere keren per week voor de lol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 09:00 



 
Profiel   

Ik moet echt buitenritten gaan plannen merk ik. Ga ik in de namiddag, dan heb ik ofwel een schooltje wat uit is vlakbij stal. Rijden ze je daar met de auto letterlijk van de weg af want 50m langer achter een dravend paard is not done. Kind zou maar eens even moeten wachten aan de schoolpoort, dus wurmen ze zich tussen paard en geparkeerde auto's waar het toch écht niet past.

Ga ik eerder, dan kom ik thuis als hier de school uit is. Eveneens drama, want nergens parkeerplaats en voor de garagepoort parkeren is ook nationale sport. En niet voor 5 minuten, ze komen 15min te vroeg en erna nog even snel boodschappen halen.

Dat het maar snel weer langer licht is, kan ik weer in de avond rondjes maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 09:06 



 
Profiel   

Hier gaat het momenteel ook niet vlot. Werken, studie, het weer, snel donker.. het werkt allemaal even niet mee.

Ik hoop het in te halen in de lente, meer mijn (ons, m'n paard ook, haha) jaargetijde :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 15:59 



 
Profiel   

Bij mij gaat het ook minder dan gedacht. Dan weer hele harde wind, dan ben ik te moe, dan gaan we naar de binnenbak :P Dan weer aan het werk, zwaar leven haha. Tijd voor voorjaar en langer licht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 10:17 



 
Profiel   

En aangenamere temperaturen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:52 



 
Profiel   

Vandaag is het heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 14:47 



 
Profiel   

Welk land zit jij? Hier al hele dag grijs, regen/motregen en wind. Wel 10 graden, maar dat is het enige positieve.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:04 



 
Profiel   

Bij mij was het ook blauwe lucht en zon

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 16:03 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Welk land zit jij? Hier al hele dag grijs, regen/motregen en wind. Wel 10 graden, maar dat is het enige positieve.

Limburg/grens Brabant (in NL). Echt heerlijk weer gehad vandaag, windstil, zon en 11 graden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 17:05 



 
Profiel   

-O- da's niet eerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 17:54 



 
Profiel   

Hier ook heerlijk met zonnetje en zo’n 8 graden prachtig ritje gedaan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:35 



 
Profiel   

Gisteren was het Hier zwaar bewolkt en zelfs rmiezer regen.

Maar vandaag gaan we erop uit *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 15:35 



 
Profiel   

Wij zijn vandaag ook weer lekker weggeweest met stalgenootjes. In het bos voelde je niks van de harde wind gelukkig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 21:58 



 
Profiel   

Nog steeds koos ijzerloos dus meneer mocht op de Paddock zichzelf wat vermaken. Hoop dat de smid snel komt, heb echt zin in kilometertjes maken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 06:59 



 
Profiel   

Gisteren heerlijk gemend. App aan gezet en bij thuis komst heeft die app maar 10 minuten geregistreerd.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 10:01 



 
Profiel   

MaritB schreef
Gisteren heerlijk gemend. App aan gezet en bij thuis komst heeft die app maar 10 minuten geregistreerd.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Stond jouw batterij besparingsmodus aan?

Ik heb dit vroeger met Endomondo ook gehad en dat kwam dan door de batterijbesparingsmodus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 10:53 



 
Profiel   

Cchanny schreef
MaritB schreef
Gisteren heerlijk gemend. App aan gezet en bij thuis komst heeft die app maar 10 minuten geregistreerd.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Stond jouw batterij besparingsmodus aan?

Ik heb dit vroeger met Endomondo ook gehad en dat kwam dan door de batterijbesparingsmodus.


Nee :)

Met het afsluiten van de app, liep die ook helemaal vast. Heel maf, want hij liep dus nog na een uur.. maar uiteindelijk is er maar 10 minuten opgenomen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 15:04 



 
Profiel   

MaritB schreef
Cchanny schreef
Stond jouw batterij besparingsmodus aan?

Ik heb dit vroeger met Endomondo ook gehad en dat kwam dan door de batterijbesparingsmodus.


Nee :)

Met het afsluiten van de app, liep die ook helemaal vast. Heel maf, want hij liep dus nog na een uur.. maar uiteindelijk is er maar 10 minuten opgenomen..

Hmm wat vreemd zeg.. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 15:31 



 
Profiel   

MaritB schreef
Gisteren heerlijk gemend. App aan gezet en bij thuis komst heeft die app maar 10 minuten geregistreerd.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Niet volgens mij. Deze error kreeg ik destijds ook met Equilab en kennelijk is het nog steeds niet opgelost :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 20:58 



 
Profiel   

Soms helpt het als er iets niet goed geregistreerd om de app opnieuw op je telefoon te zetten. Bij mij werden bij Relive geen hoogte meters meer geregistreerd, app er op nieuw op gezet en hij doet het eer goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 23:23 



 
Profiel   

Taja, als het eerst wel werkt en daarna niet meer dan houdt het voor mij op. Ik vond ook de registratie van de gangen maar matig, dus alles bij elkaar een goede reden om de app te verwijderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 07:10 



 
Profiel   

Het gaat bij mij om relive, maar anders ga ik weer verder met mapmyrun en dan maar niet mee doen met de Challenge

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 17:41 



 
Profiel   

MaritB schreef
Het gaat bij mij om relive, maar anders ga ik weer verder met mapmyrun en dan maar niet mee doen met de Challenge


Hier geen problemen met relive, dus alleen dat hij de hoogte meters niet registreerde maar na opnieuw op mijn Iphone zetten was dat probleem opgelost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 18:04 



 
Profiel   

En kan je niet tracken met mapmyrun en overzetten naar Relive?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 18:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 318 van de 322 [ 8046 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen