Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 319 van de 322 [ 8046 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

 
Profiel   

MaritB schreef
Het gaat bij mij om relive, maar anders ga ik weer verder met mapmyrun en dan maar niet mee doen met de Challenge

Je kan relive koppelen met Mapmyrun/mapmyfitness.

Ik zet altijd MMF aan en als ik klaar ben synchroniseert hij automatisch met relive


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 18:37 



 
Profiel   

Varekaj schreef
En kan je niet tracken met mapmyrun en overzetten naar Relive?


Niet gelukt nog. Want had daar al KM staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 19:02 



 
Profiel   

Cchanny schreef
MaritB schreef
Het gaat bij mij om relive, maar anders ga ik weer verder met mapmyrun en dan maar niet mee doen met de Challenge

Je kan relive koppelen met Mapmyrun/mapmyfitness.

Ik zet altijd MMF aan en als ik klaar ben synchroniseert hij automatisch met relive


[ [url=m/6FAuHX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mapmyrun staat er niet bij. Dan moet ik elke training apart downloaden en dan lukt het nog niet, want kan het niet aanpassen naar paardrijden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 19:03 



 
Profiel   

Ik track met mijn Garmin dus via connect en hij pakt bij Relive automatisch over. Maar om de km's te laten meetellen moet ik elke keer een video maken en dan paardrijden aanduiden. Anders is het ook noppes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 19:55 



 
Profiel   

Varekaj, kan je je Garmin niet instellen op paardrijden? Ik track ook met Garmin (Fenix pro) en heb deze ingesteld op paardrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 19:57 



 
Profiel   

MaritB schreef
Cchanny schreef

Je kan relive koppelen met Mapmyrun/mapmyfitness.

Ik zet altijd MMF aan en als ik klaar ben synchroniseert hij automatisch met relive


[ [url=m/6FAuHX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mapmyrun staat er niet bij. Dan moet ik elke training apart downloaden en dan lukt het nog niet, want kan het niet aanpassen naar paardrijden..

Die staat er wel bij...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 21:08 



 
Profiel   

Yep en ik track het ook zo, maar Relive vertikt het om het over te nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 22:03 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Yep en ik track het ook zo, maar Relive vertikt het om het over te nemen.

Super vreemd -O- hier gaat het *afkloppen* nog wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 23:36 



 
Profiel   

Ik heb nu Strava wel van mijn mobiel gegooid. Misschien dat die voor storing zorgde omdat die paardrijden niet herkende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 23:42 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Ik track met mijn Garmin dus via connect en hij pakt bij Relive automatisch over. Maar om de km's te laten meetellen moet ik elke keer een video maken en dan paardrijden aanduiden. Anders is het ook noppes.


Zelfde ook bij Polar, die moet ik bij maken video omzetten naar paardrijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 11:51 



 
Profiel   

Ik ga vanmiddag een rondje doen van 1,5 - 2u, zal eens testen of het via relive zelf wel direct lukt (en hoe goed het tracken gaat).
Vroeger met endomundo via mobiel liep het weleens mis bij flinke bewolking. Dan vond de GPS de satelliet niet altijd en werd er niets geregistreerd, of de app trok een loodrechte lijn van punt A naar B.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 11:54 



 
Profiel   

Ik ben erg tevreden over Relive. Veel informatie, tussendoor kun je nog foto's en filmpjes maken, waarmee je van elke rit een heel mooi verslag kunt bewaren. Erg tof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 16:15 



 
Profiel   

Inmiddels weer getest en nu blijft hij gewoon aan! T zal wel, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 20:51 



 
Profiel   

Dan hou ik gps verlies als reden :P Hier vandaag met Relive zelf getracked, 10km. Viel me goed mee hoe de batterij het gehouden heeft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 21:03 



 
Profiel   

Vandaag was zalig buiten! Had lekker een extra vrije dag en heb 12km gereden *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 16:40 



 
Profiel   

MalaQ schreef
Vandaag was zalig buiten! Had lekker een extra vrije dag en heb 12km gereden *\o/*


Was echt heerlijk, ben in de tuin bezig geweest en de paddock gesleept. Had al 2 dagen achter elkaar ritje gedaan dus voor ons was vandaag de rustdag ingepland. Hopelijk morgen ook weer prachtig weer, dan ga ik wel weer op stap _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 17:24 



 
Profiel   

Maandag was hier rustdag, vandaag wat in de bak gereden en morgen op pad. Ze geven opnieuw heerlijk weer, dat wordt genieten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 18:26 



 
Profiel   

Het was heerlijk dit weekend! Zaterdag rondje bos gereden met een jonge pony er bij, dus 9km gedaan :)
Zondag rondje voor werk uit met zoontje van 5 en maandag het rustige pad van de buren uit gereden, 4km :)

Vanavond weer binnenbak dus die telt niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 08:57 



 
Profiel   

Vorige week 2x een rondje van 9,5 à 10km gedaan met veel stappen op het harde en tussendoor drafstukjes, maar achteraf toch telkens weer een lauwwarme pees. Gisteren na half uurtje bakwerk amper verschil qua warmte. Dus vandaag wordt een korter en rustiger rondje, denk 6km ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 09:49 



 
Profiel   

Vanmiddag hoop ik tussen het werk door even een rondje te kunnen maken voordat het de komende dagen weer gaat regenen.

Varekaj, balen. Hopelijk valt het met het kortere rondje mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 10:08 



 
Profiel   

Ze koelt wel altijd vlot af bij afspuiten en er zit geen drup vocht op, been is verder quasi kurkdroog. Gisteren na bakwerk en uitstappen was het been eigenlijk koel, pas tijdens afzadelen is het wat opgewarmd. Maar 5 minuten elke zijde de waterslang erop en het is weer zoals het hoort.

Eind februari afspraak maken voor controle, maar ik verwacht niet dat we alweer groen licht gaan krijgen om de draad in training op te pakken. Of toch niet zoals voorheen. Nuja, DA had gezegd dat 3-4 maanden normaal is en zelfs vlot. De diagnose viel in de laatste week van november dus eind deze maand zouden we aan 3 maanden zitten. Ik verwacht dat we maart er nog bij zullen mogen pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 11:21 



 
Profiel   

Vandaag 20km gedaan, was nog best koud toen ik vertrok maar werd later heerlijk met een prachtig zonnetje erbij. Helaas morgen onder het mes dus de bokt challenge van deze maand lukt ons niet. We missen nog 10 activiteiten en die gaan we ook niet meer halen vrees is :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 13:15 



 
Profiel   

Zoals het van de week was met rijden krijg ik echt zo'n zin de lente!

Sterkte met de operatie dan, en een spoedig herstel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 17:36 



 
Profiel   

Ik breek even in dit topic. Ik gebruikte altijd de app Interval’s voor mn trainingen. Maar voor buiten is die niet accuraat genoeg.
Het lijkt mis te gaan omdat ik wissel in snelheden. Van paar min pauzeren, tot galop, de rit van 6km was volgens de app 2,1km :+

Ik heb nu Horse Riding tracker en Relive gedownload. Ook Equilab, maar lees toch veel slechte reviews.

Het gaat mij alleen om de afstand in tijd en km’s en dat de app als ‘complicatie’ (de snelkoppeling leg maar) op het scherm van mn apple watch kan (dat kan met MMR en equilab niet).

Welke raden jullie aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 15:52 



 
Profiel   

Mapmyrun vind ik fijner :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 17:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 319 van de 322 [ 8046 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen