Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 59 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Relive Februari challenge 20 uur erop uit

 
Profiel   

Hoi voor de mensen die de 100km challenge van januari echt te ver vinden of gewoon weg de tijd er niet voor hebben. Hier alvast de challenge voor februari een in Relive.


Februari 20 uur met je paard erop uit !
De challenge van februari 2023 is om 20 uur op je paard/ pony buiten te rijden, te wandelen of voor de kar.

Longeren of rijden in de bak/ piste tellen NIET mee.

https://www.relive.cc/challenge/invite/9xpxpnqc62rk88

Klik op de link, zoek op naam of kijk in de app bij uitdagingen onder de activiteit Paardrijden. Je kunt je nu al aanmelden en dan begint hij automatisch op 1 februari :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 14:52 



 
Profiel   

En dan sluiten we vandaag januari alweer af. Morgen plaats ik een een foto van de mensen die de januari challenge gehaald hebben *\o/*

Wie doet er mee met Februari?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 16:32 



 
Profiel   

Ik doe weer mee! Als ik mijn planning zo bekijk moet 20 uur makkelijk te doen zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 17:00 



 
Profiel   

Ik heb net de app gedownload en ga ook een poging doen Februari. :) Als ik wil dat de activiteit voor de uitdaging gaat tellen, moet ik dan de app op paardrijden zetten of kan ik hem ook op bijv. wandelen/hardlopen zetten? Wij zullen onze uren vooral wandelend/hardlopend doorbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 15:24 



 
Profiel   

E_C schreef
Ik heb net de app gedownload en ga ook een poging doen Februari. :) Als ik wil dat de activiteit voor de uitdaging gaat tellen, moet ik dan de app op paardrijden zetten of kan ik hem ook op bijv. wandelen/hardlopen zetten? Wij zullen onze uren vooral wandelend/hardlopend doorbrengen.


Leuk *\o/*

Bij deze challenge moet hij echt op paardrijden staan. Als je bijvoorbeeld met polar op neemt dan importeerde relive automatisch (indien aangegeven) maar die zet hem bij mijn dan op fietsen, dus moet ik hem handmatig omzetten naar paardrijden en dan telt hij automatisch bij alle challenges waaraan ik meedoe mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 16:11 



 

Jippie, ons eerste half uurtje door de stortende regen zit erop :+ . Geen foto's wegens regen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 17:12 



 
Profiel   

Ik ga ook een poging wagen, wel wandelend ivm zijn astma :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 13:37 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik ben me nu ook aan het aanmelden voor Relive. Ik wil graag meer gaan buitenrijden, en ik denk niet dat ik de 20 uur al ga aantikken deze maand, maar het lijkt me een leuke stok achter de deur. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 18:00 



 
Profiel   

Wat leuk, een totaal andere challenge. Ik ga me best doen :)
Vandaag begonnen met een heerlijk rustig ritje van bijna 1,5 uur. Van het weekend staat er weer een ritje gepland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 20:30 



 

amyblub schreef
Ik ga ook een poging wagen, wel wandelend ivm zijn astma :P


Wij wandelen ook alleen maar ;).

[ img ]
[ img ]

Zaterdag en zondag gaan we nog, hopelijk woensdag ook en dan ben ik helaas 4 weken uit de running..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 14:44 



 
Profiel   

SandraWierda schreef
E_C schreef

Bij deze challenge moet hij echt op paardrijden staan. Als je bijvoorbeeld met polar op neemt dan importeerde relive automatisch (indien aangegeven) maar die zet hem bij mijn dan op fietsen, dus moet ik hem handmatig omzetten naar paardrijden en dan telt hij automatisch bij alle challenges waaraan ik meedoe mee.


Ik heb ook een polar inderdaad, maar met de relive app gaat het ook prima!

Vandaag een 9 km rondje afwisselend hardgelopen/gewandeld. In totaal 1 uur en 45 minuten erbij, wat ons nu een totaal geeft van 2 uur. Wel naar door m'n enkel gegaan door op 1 eigenwijze eikel te stappen :+ Op het moment niet zoveel last, nu is alles gezwollen, stijf en pijnlijk. Hopelijk gaat dit ons niet teveel in te weg zitten.

Leuk om meer wandelaars te zien. Sommige mensen kunnen je nogal raar aankijken als je met je paard wandelend/hardlopend voorbij komt :').

Humpiedumpie: Wat vervelend, hopelijk niets al te ernstigs? Maar lekker genieten dit weekend dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 18:51 



 
Profiel   

Hier hebben we vandaag onze eerste 3 uur en 20 minuten gehobbeld. :D

Die drol ging alleen wel liggen op het strand, hij wilde rollen. Gelukkig toen ik ernaast stond kreeg ik hem overeind zonder te rollen.. Het is een figuur hoor. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 19:26 



 
Profiel   

puppy1128 schreef
Hier hebben we vandaag onze eerste 3 uur en 20 minuten gehobbeld. :D

Die drol ging alleen wel liggen op het strand, hij wilde rollen. Gelukkig toen ik ernaast stond kreeg ik hem overeind zonder te rollen.. Het is een figuur hoor. :')


Ohhhh de boef :+

Hier 1 uurtje erbij, even mijn nieuwe zadel uitproberen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 19:36 



 

Wij ruim 2 uur <3 . Heerlijk weertje vandaag en zon!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 21:41 



 

Vandaag weer 7,1 km in 2 uurtjes. Behoorlijk hectisch rondje met een groep krijsende zwijnen en mensen die in het bos "een korte film" aan het maken waren met rollende karretjes, schermen, paraplu's en als kers op de taart een witte wapperende partytent :+ .
Het scheelde dat het verder niet waaide oid :+
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 17:37 



 
Profiel   

Ondanks de wind toch even erop uit geweest vandaag :D Weer een uurtje erbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 19:07 



 
Profiel   

Heerlijk gewandeld vanmiddag.
Had hem niet op paardrijden gezet.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 19:43 



 
Profiel   

Mando schreef
Heerlijk gewandeld vanmiddag.
Had hem niet op paardrijden gezet.


Heerlijk
Kun je hem niet gewoon omzetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 21:31 



 
Profiel   

Wat leuk, ik heb ons ook aangemeld, vanmiddag al fanatiek een rondje gedaan. :)
Zijn er nog meer mensen die fietsen met hun pony of paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 22:14 



 
Profiel   

Wat een mooie omgeving hierboven!

Ik fiets nog niet met die van mij, maar ben dit wel van plan in de toekomst. Hier gisteren een klein uurtje en vanmiddag een kleine 2 uur gewandeld. Genieten met de zon erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 16:12 



 

Vandaag 3.05 erbij, was niet de bedoeling >;). Er waren onderweg machines bezig waardoor bomen omvielen en weggesleept werden. Dat was zelfs voor mijn bomprooven te veel van het goede %) . Gelukkig konden we ze vast houden. Ik heb voor mn (hun) leven geschreeuwd en godzijdank hoorde die man me en stopte..
Later kwamen we er weer 1 tegen in de verte. Toen hebben we rechtsomkeert gemaakt met als gevolg dat we uiteindelijk 13 km gelopen hebben :+ . Maargoed eind goed al goed. Het zonnetje scheen heerlijk!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 23:02 



 
Profiel   

Het is gelukt om beide om te zetten die van vorige week en van vandaag.
Komt omdat mijn horloge wss op wandelen staat.

Was heerlijk vandaag.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 14:53 



 
Profiel   

Was heerlijk inderdaad vandaag! Al had pony het wel heel warm.

Plan was hier een rustig ritje, maar op een bepaald moment moest de energie er toch even uit. Bijna 30km/uur :D
[ img ]

Merk wel dat uren lastiger te halen is dan kilometers omdat we redelijk op tempo rijden. Qua kilometers zitten we rond de 50 deze maand, uren nog maar tussen 6-7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 15:28 



 
Profiel   

Chantalla schreef
Was heerlijk inderdaad vandaag! Al had pony het wel heel warm.

Plan was hier een rustig ritje, maar op een bepaald moment moest de energie er toch even uit. Bijna 30km/uur :D

Merk wel dat uren lastiger te halen is dan kilometers omdat we redelijk op tempo rijden. Qua kilometers zitten we rond de 50 deze maand, uren nog maar tussen 6-7.


Ik rij toevallig op dit moment wat extra stapritjes, dus hier meer uren dan km ‘ers.

Mellow had het gisteren ook erg warm, denk dat ik voor de oefen endurance toch nog maar keertje scheerapparaat erover haal in motief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 16:18 



 

Wij wandelen, dus ook meer uren dan kms :D . Maar ben nu even uit de running dus helaas gaat februari hem ook niet worden voor ons..
Kreeg net wel een fotootjes van mijn verzorgsters die lekker aan de wandel zijn met de peerties <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 16:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 59 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen