Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 14 [ 330 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equilab afstands uitdagingen - wie doet er mee?

 
Profiel   

Vroeger was er de endomondo bokkers bokaal.
Ieder jaar kon je door al je buitenritten kilometers te registreren proberen om zo hoog mogelijk tekomen in het klassement.
Deze app bestaat helaas niet meer.

Ik ben voor de paarden overgestapt naar Equilab.
Sinds kort zijn er binnen equilab uitdagingen. Niet helemaal vergelijkbaar met Endomondo maar wel hartstikke leuk.

[ img ]

Deze maand is er iets nieuws, afstands uitdagingen. Je kan zelf je afstand kiezen (5, 15, 50 of 100 km in een maand).
Dit wordt gemeten over alle trainingen die je met de app doet.

[ img ]

Er is een klassement met je vrienden en een classement binnen de hele app.
Alleen doen mijn app vrienden dus niet mee. Wie vinden dit ook leuk en willen vriendjes worden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 12:59 



 
Profiel   

Ik zal ons gelijk even voorstellen.
Mijn naam is Nienke, 31 jaar.
Mijn pony heet Lizette en is een bijna 23 jarige Haflinger merrie die nog altijd
super fanatiek is.
Het liefst rijden we lange ritten buiten
maar we zijn ook hard aan het werk met de dressuur.
Zo zijn we sinds kort officieel in de B begonnen
en starten we D12 bij de manege & ruiterbond


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 13:00 



 
Profiel   

Ik rij de Equilab challenge vooral voor mezelf

Op relive vind je iedere maand ook nog een challenge. Deze beperken zich wel tot buiten bezig zijn itt de Equilab challenge
Mss ook de moeite waard voor jou om te bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 13:03 



 
Profiel   

IK rijd ook altijd met equilab, echter tot nu toe nog niet écht bewust de challenge meegereden.

Ik heb 2 fjorden merries, en we rijden ook vrij fanatiek wedstrijden. Niets op hoog niveau, vooral voor het plezier en afwisseling. Dressuur, springen, een keer working equitation, af en toe endurance of een oefencross...
de laatste weken behoorlijk wat wedstrijden gereden dus de buitenritten schieten er wat bij in, hopelijk binnenkort terug wat vaker, nu de dagen langer worden en het weer wat beter.


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 21:31 



 
Profiel   

Hoi,

Wat leuk ik gebruik ook Equilab. Ik heb 2 rijpaarden een fries en haflinger. Met de haflinger rij ik nu nog niet buiten maar we zijn aan het opbouwen. Hij heeft veel spanning als hij van de groep weg moet. Dus wij zijn nu vooral in de bak wat vertrouwen aan het opbouwen en hopelijk kunnen we dit voorjaar/zomer er lekker samen op uit. Met de fries rij ik alleen maar buitenritten. Als de tijd verzet is kunnen we ook 's avonds weer eens op pad. Nu alleen in de weekenden.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 23:08 



 
Profiel   

Oh leuk, kunnen we een bokkersgroep maken in equilab? Lijkt me gezellig!

Ik rijd met mijn haflinger ruin Aron op t moment bijna alleen maar buitenritten.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 06:41 



 
Profiel   

Wat een goed idee!

Ik heb een paar keer aan zo’n challenge mee gedaan in de Corona tijd. Dat was toen ook erg leuk.

In het begin gebruikte in Equilab, maar deze haperde soms en dan noteerde hij de rit niet. Nu gebruik ik die eigenlijk niet meer, maar dat zou natuurlijk wel weer kunnen. Ik gebruik momenteel vooral Relive.

Mijn paard Twister wordt alweer bijna 23.
In de bak rijden vindt hij niet meer zo leuk, maar buiten kilometers maken doet hij nog met veel plezier.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 07:43 



 
Profiel   

Ja, ik doe ook mee! Ook van Endomondo overgestapt naar Equilab. Al gebruik ik ook nog MapMyRun.

Mijn paard Angel wordt deze zomer 22 en we rijden voornamelijk buiten.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 08:24 



 
Profiel   

Voor wie het leuk vind om mee te doen. Mijn naam staat in het screenshot, je kan mij een verzoek sturen en dan voeg ik je toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 17:10 



 
Profiel   

Ik heb je een verzoek gestuurd.
Mijn profielfoto op Equilab is de laatste foto van mijn post, met mijn vos het dijkje af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 18:29 



 
Profiel   

Wat leuk! Zelf hou ik ook veel bij in Equilab en net zo'n challenge ingesteld. Nu moet ik wel zeggen dat ik meer buiten wandel met mijn paard dan rijden, maar wil vanaf het voorjaar meer onder het zadel gaan doen! Voor maart heb ik dan ook wel een zeer laag doel ingesteld :o .
Maar het lijkt me leuk om elkaar zo meer te motiveren!

Met mijn 10-jarige haflinger merrie :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:25 



 
Profiel   

Leuk! Ik houd sinds Endomondo niet meer bestaat mijn buitenritten ook bij in Equilab. Over het algemeen doet hij het goed, maar soms slaat hij bij mij ook wel eens een rit niet op(dan breekt hij hem, meestal na ongeveer een half uur ineens af onderweg). Ik woon in Zeeuws Vlaanderen en hier hebben wij ook een recreatie rijvereniging waar ik lid van ben. Vanuit de vereniging hadden we al een Equilab Challenge(elke maand screenshot van je gereden km's doorsturen, wie de meeste km's gereden heeft wint de bokaal), waar ik vorig jaar ook met mijn paard aan mee gedaan heb, wij hebben toen de Challenge gewonnen met ruim 2100 km over heel 2022 gereden. Ik vind de Challenges vanuit Equilab nu een leuke aanvulling.
Samen met Fay, mijn Tinkermerrie die in mei 20 jaar wordt, rijd ik eigenlijk alleen maar buiten, voor ons beiden onze favoriet. We rijden voornamelijk in de polder en als het getij en de weergoden enz. ons goed gezind zijn, gaan we ook graag naar het strand(ronde van 20 - 25 km vanaf onze stal, dus doen we zeker niet elke week). Ter afwisseling ga ik ook wel eens een rondje wandelen met haar of doen we wat grondwerk in de bak. Ons hoofddoel is genieten!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Voor meer (oortjes) beeldmateriaal, op onze insta is nog veel meer te vinden ;) @tinker_lady_fay

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:48 



 
Profiel   

Ik zou ook wel mee willen doen, maar had steeds last van een bug in combi met m’n Applewatch. Als ik daar de activiteit paardrijden startte (ivm valdetectie) dan brak Equilab af. Meer mensen met dat probleem?
Sindsdien gebruik ik Equilab niet meer. Ik heb de gratis versie, maakt dat nog uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:23 



 
Profiel   

Ik heb dat ook Olympia96, daarom gebruik ik de app eigenlijk niet meer.
Ik wil wel mee doen. Het weer en omstandigheden nodigen weer uit om er lekker op uit te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:57 



 
Profiel   

Het lijkt mij wel leuk, maar Deel je dan alleen gegevens tijdens de challenge periode?
Heb niet zo’n zin om m’n hele handel en wandel met vreemden te delen.. ;) (iets met beroepsdeformatie)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 08:30 



 
Profiel   

Het lijkt me leuk maar knap lastig zonder paard :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:41 



 
Profiel   

SjonnieZ schreef
Het lijkt mij wel leuk, maar Deel je dan alleen gegevens tijdens de challenge periode?
Heb niet zo’n zin om m’n hele handel en wandel met vreemden te delen.. ;) (iets met beroepsdeformatie)

Dat kan helaas niet in Equilab. Wat we nu doen is vrienden worden op Equilab, dan kom je in elkaars vrienden lijst en daardoor in de lijst voor de challenge.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:54 



 
Profiel   

Ooh die app heb ik ooit een keer gehad en weer verwijderd _O-
Nu maar weer gedownload, hopelijk onthou ik om hem aan te zetten :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:59 



 
Profiel   

Wij zijn deze maand begonnen aan de 50 km challenge [ img ]
[ img ]
[ img ]

En nog een klein voorstelrondje.
Ik ben Kimberley, 34 jaar en Baloe is een bijna 16 jarige Haflingermerrie.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:16 



 
Profiel   

ik gebruik 'm sinds endomondo ermee is gestopt dagelijks, maar die challenges is dat een betaalde optie? Eigenlijk moet ik geen challenges mee willen doen, dan wordt ik bloed fanatiek... misschien toch maar gewoon mijn rondjes rijden zonder challenge...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:39 



 
Profiel   

lijkt me wat! ik deed altijd mee, hing ergens op de 100ste plaats, maar ik vond het altijd leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:45 



 
Profiel   

Oh wat leuk!
Ik heb alleen al zoveel rij apps tegenwoordig.. en merk dat equilab veruit het minst accuraat is qua afstand.
Weet iemand of dat nog steeds zo is?

Ik rij nu eigenlijk altijd met Polar Beat en sinds kort gebruik ik er Komoot naast omdat we in een nieuw gebied rijden waar ik de weg nog helemaal niet ken haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:20 



 
Profiel   

Ooh wat leuk! Ik wil wel meedoen! Heb je een request gestuurd :)
Nooit geweten dat die challenges bestonden eig, net aangezet en bij deze dus mijn eerste challenge badge ooit :D

[ img ]

[ img ]

Ik rij met twee paarden, een haflinger van 18jaar inmiddels en een KWPN van 7. Wij doen vooral dressuur in de piste maar 1x per week staat er ook een wandeling op de planning en 1x per maand een verre rit.
Ik probeer elke maand 100 km te halen, waar we meestal ruimschoots over gaan.

De 500 uren badge haal ik naar schatting deze week nog, we staan op 496.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:28 



 
Profiel   

Naskapower schreef
SjonnieZ schreef
Het lijkt mij wel leuk, maar Deel je dan alleen gegevens tijdens de challenge periode?
Heb niet zo’n zin om m’n hele handel en wandel met vreemden te delen.. ;) (iets met beroepsdeformatie)

Dat kan helaas niet in Equilab. Wat we nu doen is vrienden worden op Equilab, dan kom je in elkaars vrienden lijst en daardoor in de lijst voor de challenge.

Maar je kan na een rit "persoonlijke training' instellen, dat is waar je ook je smileys en ondergrond instelt een foto kan toevoegen en de rit een naam kan geven - dan deel je hem niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:02 



 
Profiel   

Weten jullie dat er nog steeds een Bokkers Bokaal is voor afstanden? Die gaat nu via Relive, ook een prima app.

Kijk maar eens in dit topic.

[BRT] Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 14 [ 330 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen