Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 321 van de 322 [ 8046 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

 
Profiel   

SandraWierda schreef
MaritB schreef
Ik zie net dat ik de 5e plek heb! Wat grappig nog helemaal niet naar gekeken.



Welk challenge is dit? Volgens mij doe ik aan deze niet mee :(

Heb je een linkje?

Dat is de challenge van hier, die eerst via Endomondo ging. Dit jaar gestart via relive. Daar heet deze Bokkers Bokaal 2023. Sandra & Mellow staan op 1. Ben jij dat niet toevallig?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 13:09 



 
Profiel   

Bloodymary schreef
Dat is de challenge van hier, die eerst via Endomondo ging. Dit jaar gestart via relive. Daar heet deze Bokkers Bokaal 2023. Sandra & Mellow staan op 1. Ben jij dat niet toevallig?


Oh ja dan zijn wij, haha dan doe ik toch wel mee _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:29 



 
Profiel   

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 17:14 



 
Profiel   

SandraWierda schreef
Bloodymary schreef
Dat is de challenge van hier, die eerst via Endomondo ging. Dit jaar gestart via relive. Daar heet deze Bokkers Bokaal 2023. Sandra & Mellow staan op 1. Ben jij dat niet toevallig?


Oh ja dan zijn wij, haha dan doe ik toch wel mee _/-\o_

Haha, dacht ik wel. En rijd jij gewoon recreatief zoveel kilometers. Met 1 paard? Of doe je aan endurance of zo. Gewoon even nieuwsgierig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:01 



 
Profiel   

Nummer 2 meldt zich ook :D

Wij hebben afgelopen weken goed getraind richting de oefenendurance. Vanaf nu weer voornamelijk lekker kilometers maken buiten.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:06 



 
Profiel   

Leuk, met een beeld er bij! Ik ook maar dan. Maar ik heb zogauw alleen een gekke foto van achteren..

Verder rijd ik alleen recreatief. Keer of 3 per week (is het streven) naar buiten, 1 x per 2 weken dressuurlesje en 1 x per 2 weken les in vrijheidsdressuur. Als het even kan verder nooit in de bak.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:51 



 
Profiel   

SandraWierda schreef
Bloodymary schreef
Dat is de challenge van hier, die eerst via Endomondo ging. Dit jaar gestart via relive. Daar heet deze Bokkers Bokaal 2023. Sandra & Mellow staan op 1. Ben jij dat niet toevallig?


Oh ja dan zijn wij, haha dan doe ik toch wel mee _/-\o_



Wel goed dat je dit meldt hoor. Ik dacht dat ik mee deed maar ik zat in een andere uitdaging. Heb me nu ook maar aangemeld.
Ben benieuwd hoe ver we komen dit jaar.. ik kijk in elk geval uit naar het verzetten van de klok, weer s avonds buitenrijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:04 



 
Profiel   

Lukt buitenrijden met verlichting niet?

ik rij ook in de winter wel gewoon in het donker buiten, met genoeg verlichting. (mennen met shet)
Al heb ik afgelopen winter vooral gekozen voor de binnenbak :') O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:39 



 
Profiel   

Dat is hier te gevaarlijk helaas.. overdag worden we soms al aangereden op de landweggetjes. En bossen mag je niet in na zonsondergang hier helaas. Plus ook daar wordt regelmatig afval gestort :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:18 



 
Profiel   

Wat leuk om een beeld te hebben bij de namen in de lijst :D

Wij rijden recreatief en alleen in het weekend ivm studie doordeweeks in een andere stad. Al denk ik dat ik in de zomer ook af en toe ‘s avonds doordeweeks ga! Ik zie dat ik tot nu toe alleen maar oortjes foto’s heb geplaatst, dus hier zijn wij helemaal!
[ img ]
Anton is mijn bijrijdpaard samen met Roos (ook een haflinger, die gaan jullie ongetwijfeld ook eens voorbij zien komen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 20:07 



 
Profiel   

LoveBodin schreef
Dat is hier te gevaarlijk helaas.. overdag worden we soms al aangereden op de landweggetjes. En bossen mag je niet in na zonsondergang hier helaas. Plus ook daar wordt regelmatig afval gestort :(


Oef dat klinkt niet prettig! Gelukkig komt de zomer er weer aan dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 20:07 



 
Profiel   

[ img ]

Dit zijn wij, haha. Zo zie je nog niets natuurlijk :Y)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:19 



 
Profiel   

Wat leuk!
Ik zou graag mee doen!

Heb wel de relive app, maar hoe kan ik meedoen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:33 



 
Profiel   

Bloodymary schreef
Haha, dacht ik wel. En rijd jij gewoon recreatief zoveel kilometers. Met 1 paard? Of doe je aan endurance of zo. Gewoon even nieuwsgierig.


Ik rij in principe recreatief, maar wel endurance gericht. Ik hoop deze zomer een keertje een impuls klasse te kunnen starten *\o/*

Ik heb een klein haflinger van 1.38m dus we moeten even wat meer trainen dan de Arabieren die het normaal doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:24 



 
Profiel   

Mijn mini Mellow <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:27 



 
Profiel   

chloetinker schreef
Wat leuk!
Ik zou graag mee doen!

Heb wel de relive app, maar hoe kan ik meedoen?


Even zoeken bij alle paardrij activiteiten challenges?
Of op naam bokker bokaal 2023

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:28 



 
Profiel   

Chantalla schreef
Nummer 2 meldt zich ook :D

Wij hebben afgelopen weken goed getraind richting de oefenendurance. Vanaf nu weer voornamelijk lekker kilometers maken buiten.
[ [url=m/R3ABKE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk om jullie hier te zien ook. Ik was die met die vlugge mini shet tijdens de oefenendurance.

Ik rijd helaas niet mee met jullie challenge, ik heb een andere app om te tracken en al een tweede geïnstalleerd voor de SMR challenges dus nog een derde erbij word me te gortig. :')

Ik heb in het verleden wel meegedaan met mijn shetlanders toen endomondo nog bestond. Ik zit dit jaar al op ongeveer 210km. Vorig jaar had ik 1400km met die korte beentjes van hun. :P
Wij moeten nu ook gaan opbouwen naar Epe, dus als ik zo mag meekletsen dan lijkt me dat leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:54 



 
Profiel   

Jorex schreef
Leuk om jullie hier te zien ook. Ik was die met die vlugge mini shet tijdens de oefenendurance.

Ik rijd helaas niet mee met jullie challenge, ik heb een andere app om te tracken en al een tweede geïnstalleerd voor de SMR challenges dus nog een derde erbij word me te gortig. :')

Ik heb in het verleden wel meegedaan met mijn shetlanders toen endomondo nog bestond. Ik zit dit jaar al op ongeveer 210km. Vorig jaar had ik 1400km met die korte beentjes van hun. :P
Wij moeten nu ook gaan opbouwen naar Epe, dus als ik zo mag meekletsen dan lijkt me dat leuk!



Wat leuk deden jullie de vorige keer ook mee? Toen heb ik 2 sulky’s met shetten ervoor ingehaald op mijn mini haflinger. En kwam laatst in Bakkeveen oom shetjes voor de kar tegen :D

1400km is mooie afstand voor die korte beentjes idd, wat goed :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:09 



 
Profiel   

Ik kan de uitdaging niet vinden.
Kijk ik nou echt zo scheef.

Weet iemand welke pagina hij hier staat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:54 



 
Profiel   

scooby09 schreef
Ik kan de uitdaging niet vinden.
Kijk ik nou echt zo scheef.

Weet iemand welke pagina hij hier staat?

Hey! Neem eens een kijkje bij deze uitdaging en zie of jij samen met mij de finishlijn kan behalen! https://www.relive.cc/challenge/invite/6kv4nj2sw5p878

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:00 



 
Profiel   

SandraWierda schreef
Bloodymary schreef
Haha, dacht ik wel. En rijd jij gewoon recreatief zoveel kilometers. Met 1 paard? Of doe je aan endurance of zo. Gewoon even nieuwsgierig.


Ik rij in principe recreatief, maar wel endurance gericht. Ik hoop deze zomer een keertje een impuls klasse te kunnen starten *\o/*

Ik heb een klein haflinger van 1.38m dus we moeten even wat meer trainen dan de Arabieren die het normaal doen.



Super leuk de extra uitdaging!
Ik heb endurance gereden met een Welsh cob van 1.42/1.44 (Dyonne, hoe groot is Car?)

Het management was wel anders dan bij de Arabieren maar goed te doen! In Wassenaar klasse 2 was ik eens 3e geworden, deden ook Arabieren mee in de kopgroep :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:56 



 
Profiel   

Carwyn is 1.41m. Mijn ukkie haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 22:00 



 
Profiel   

[ img ]
Ik reed er vorig jaar zo bij in Epe met Alex. Dus dat kan best zo geweest zijn. Ik neem dit jaar de echte mini haflinger (Jorie) qua looks ook mee. Hij is een shet hoor, dus ik noem hem altijd liefkozend zo, maar qua kleur echt precies een haflinger. Zijn beentjes zijn nog steeds wit nu ik ze net heb geschoren, al zitten er wel veel modderspetters op weer.
[ img ]

Ik ben met mijn span 1 keer in Bakkeveen geweest vorig jaar. Ik kan na 1 april weer die kant op. Hun hoeven slijten teveel en ze krijgen dan schoenen aan gemeten. Dit was toen in Bakkeveen, was voor Jorie de eerste keer.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 22:20 



 
Profiel   

Dyonne schreef
Carwyn is 1.41m. Mijn ukkie haha.

Nog kleiner zelfs dan ik dacht :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 22:59 



 
Profiel   

MaritB schreef
Super leuk de extra uitdaging!
Ik heb endurance gereden met een Welsh cob van 1.42/1.44 (Dyonne, hoe groot is Car?)

Het management was wel anders dan bij de Arabieren maar goed te doen! In Wassenaar klasse 2 was ik eens 3e geworden, deden ook Arabieren mee in de kopgroep :)


Ja ik vind het idd ook een extra leuke uitdaging om mee te gaan doen met mijn mini koudbloed je. We zullen wel zien hoever we gaan komen :j

Super knap om 3de te worden in die klasse *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 321 van de 322 [ 8046 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen