Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 13 [ 310 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ruiterpaden bij de Posbank (Veluwezoom) verdwenen!

 
Profiel   

yvje86 schreef
Getekend en op fb gedeeld. Hoop dat de petitie maar vaak ondertekend mag worden.


+1 :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:15 



 
Profiel   

Ik ben helemaal overwhelmed door jullie support! Zie ook echt enkele bekendere namen met een groot netwerk die ondertekend hebben. Helemaal geweldig! 446 ondertekenaars hebben we al voor dit 'weinig gebruikte' ruiterpad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:22 



 
Profiel   

Macs schreef
Ik ben helemaal overwhelmed door jullie support! Zie ook echt enkele bekendere namen met een groot netwerk die ondertekend hebben. Helemaal geweldig! 446 ondertekenaars hebben we al voor dit 'weinig gebruikte' ruiterpad!

Ik vind het ook wel een beetje een statement voor de hele regio. Er blijft in die hoek echt steeds minder over. Ik reed mezelf helemaal klem nadat ik er enkele jaren niet gereden had -O-
Hopelijk draaien ze deze sluiting terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:29 



 
Profiel   

Ja zonde hè, ik rijd er inmiddels een jaar of 16 en er verdwijnt steeds meer.
Ik hoop echt dat de petitie nut heeft, aan de mensen die tekenen zal het niet liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:31 



 
Profiel   

Al is het maar een teken naar diverse organisaties dat op deze manier omgaan met penninghouders niet wenselijk is.
Lekker blijven delen iedereen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:33 



 
Profiel   

Ik ben bang dat dit het begin van het einde is

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:34 



 
Profiel   

Muze schreef
Ja zonde hè, ik rijd er inmiddels een jaar of 16 en er verdwijnt steeds meer.
Ik hoop echt dat de petitie nut heeft, aan de mensen die tekenen zal het niet liggen.

Ik rijd er ook sinds 2009, paar jaar ertussenuit geweest. Ook het onderhoud valt enorm tegen, zeker icm de gestegen prijzen van een vergunning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:35 



 
Profiel   

Getekend en gedeelte in de omgeving Ermelo/Harderwijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:37 



 
Profiel   

Je gaat vandaag nog wel naar de 500 denk ik. Fijn, nu hopen dat het ook opgepakt wordt! Zouden lokale partijen er nog iets mee kunnen? Kleine kans aangezien het onder NM valt natuurlijk, maar wellicht is er ook een partij die hierin een goed woordje kan doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:41 



 
Profiel   

Getekend, wij zien het zelfde in onze buurt gebeuren met ruiterpaden. Erg jammer, ik rij met een jonge pony en vaak staat het zo slecht aangeven dat paden afsloten zijn. Dan rij je je echt een ongeluk om weer ergens aansluiting op een route te vinden. Juist waar ik met een jong dier het rondje niet te groot wil maken :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:13 



 
Profiel   

Verdient je topic intussen geen plekje op de voorpagina? Dit lijkt me nu bij uitstek nieuws voor/door de community. Gaat veel paardenliefhebbers aan lijkt me en op VN genereer je wellicht nog meer handtekeningen voor de petitie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:18 



 
Profiel   

jazzejam schreef
Getekend, wij zien het zelfde in onze buurt gebeuren met ruiterpaden. Erg jammer, ik rij met een jonge pony en vaak staat het zo slecht aangeven dat paden afsloten zijn. Dan rij je je echt een ongeluk om weer ergens aansluiting op een route te vinden. Juist waar ik met een jong dier het rondje niet te groot wil maken :

Hier idem, ik rij eigenlijk nooit op de veluwe maar gezien het landelijke beleid van ruiterpaden afsluiten heb ik mijn stem wel gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:21 



 
Profiel   

Mars schreef
Verdient je topic intussen geen plekje op de voorpagina? Dit lijkt me nu bij uitstek nieuws voor/door de community. Gaat veel paardenliefhebbers aan lijkt me en op VN genereer je wellicht nog meer handtekeningen voor de petitie.

Ja lijkt me goed, hoe werkt dat? Moet iemand TEMmen of zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:24 



 
Profiel   

Ik heb getemd met de vraag of t op VN mag!

(En tevens getekend uiteraard)


Laatst bijgewerkt door Mars op 21-03-23 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:29 



 
Profiel   

Macs schreef
De petitie is ready:
https://petities.nl/petitions/behoud-de ... ?locale=nl
Deel vooral met mede buitenruiters !


Getekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:31 



 
Profiel   

Getekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:48 



 
Profiel   

Getekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 05:30 



 
Profiel   

Hier ook getekend. Ik kom uit de andere kant van het land, maar wij gaan altijd met paard op vakantie richting de Veluwe. Juist vanwege de mooie stukken en fijne paden... Als ik hier al lees op welke plekken er allemaal paden afgesloten worden zonder communicatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 05:43 



 
Profiel   

Getekend. Niet dat ik daar ooit kom maar wel omdat ik het totaal niet eens ben met de afsluiting

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 05:44 



 
Profiel   

Ook getekend, wou er ooit nog een keer rijden als mijn jonkie wat ouder is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 05:56 



 
Profiel   

dierenfan schreef
Getekend. Niet dat ik daar ooit kom maar wel omdat ik het totaal niet eens ben met de afsluiting


Same!
Ik wil er graag in de toekomst wel heen dus wie weet wordt dat weer mogelijk.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 06:00 



 
Profiel   

Getekend en gedeeld. Ik heb hier vaak gereden met mijn haflinger en had gehoopt dat in de toekomst weer met mijn paint te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:18 



 
Profiel   

Getekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:39 



 
Profiel   

Ik heb hem ook getekend en gedeelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:50 



 
Profiel   

Hommage schreef
Macs schreef
Ik ben helemaal overwhelmed door jullie support! Zie ook echt enkele bekendere namen met een groot netwerk die ondertekend hebben. Helemaal geweldig! 446 ondertekenaars hebben we al voor dit 'weinig gebruikte' ruiterpad!

Ik vind het ook wel een beetje een statement voor de hele regio. Er blijft in die hoek echt steeds minder over. Ik reed mezelf helemaal klem nadat ik er enkele jaren niet gereden had -O-
Hopelijk draaien ze deze sluiting terug.


Ik heb ook getekend vanwege statement.

Wij rijden veel in DFW, en daar gebeurd het ook.
En ja ook daar wordt er zeer weinig ruchtbaarheid eraan gegeven.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 13 [ 310 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen