Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

paard rent weg en reageerd op niets meer.. (vooral buitenritten)

 
Profiel   

Elisa2 schreef
IndyNova schreef
Dorine, het spijt me zeer maar als je zo’n instelling hebt en niet denkt dat we er samen aan kunnen werken (ook op buitenrit) hoef ik geen ‘tips’ van jou. En als laatst: ik ben geen opgever, ik ga nu niet ineens stoppen met haar alleen maar omdat ene Dorine die toevallig zz dressuur rijd het zegt. Ik heb haar nu bijna 7 maanden als bijrijd paard en alleen omdat ze wegrent of soms niet luisterd betekend het niet dat we niets van een band hebben.

En in de les van de manege werk ik aan andere dingen dan Lesley + ik heb nog maar net les van de nieuwe instructrice dus in zo’n korte tijd konden we nog niet echt vooruitgang maken maar ze komt vaker zodat we er meer aan kunnen werken!! ;)


Oke hopelijk kun je het oplossen met je nieuwe instructrice, het is echt een kwestie van wat meer dressuurmatige controle en tempo controle krijgen. :-)

Niemand zegt dat jullie geen band hebben he :) ik denk dat de meesten van ons dit soort problemen wel herkennen uit onze jeugd. 8-) Dus het is goed bedoeld allemaal.


Haha nou echt hoor ik fine het zo herkenbaar. En daarom vind ik het juist ook zo goed dat je niet opgeeft. En zoekt naar tips en oplossingen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 12:25 



 

Er zitten goede tips bij. En ik snap wel dat je gewoon lekker naar buiten wilt met je leasepaard. Met lessen komt het vast goed. Neem anders je instructeur mee aan de fiets buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 16:08 



 
Profiel   

Okee, bedankt! ik heb vandaag weer gereden volgensmij 3 x met mijn instructeur erbij, ging heel goed!! Ze heeft goed haar best gedaan in de galop en we hebben lekker gereden!! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:00 



 
Profiel   

Fijne update :-)

Wat zegt je nieuwe instructeur er van? wat je moet doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:14 



 
Profiel   

Ze zegt vooral dat ik de baas moet zijn, dat we echt wel een 'band' hebben en dat we daarmee veder moeten maar ook dat als ik op haar zit en het echt een gevaarlijke situatie word dat ik echt de baas ben en we niet overreden worden. En dat ik ik iets wil dat ze het dan ook doet, ook om gevaarlijke situaties te voorkomen! Ze heeft ook een paar 'oefeningen' gegeven om met grondwerken te doen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:11 



 
Profiel   

Ja ze heeft wel gelijk dat ze gewoon moet luisteren, ongeacht de omstandigheden. Anders kunnen er makkelijk ongelukken gebeuren. Het is soms alleen iets makkelijker gezegd dan gedaan. Maar goed, daar heb je ook les voor dus hopelijk leer je dat nu stap voor stap! :-D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:03 



 
Profiel   

:D :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 20:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen