Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 12 [ 281 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

 
Profiel   

Ah leuk! Ik ga toevallig zo naar het lunterse bos. Ik sta in Ederveen dus moet sowieso met de trailer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 11:05 



 
Profiel   

Dan kunnen we best eens afspreken. :D In het Lunterse bos ken ik pas 1 route, maar volgens mij zijn er veel meer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 12:28 



 
Profiel   

Lijkt me leuk!
En dat is meer dan ik, haha. Ik reed vandaag vanaf het Uilenbos maar ik bleef steeds op van die brede ruiterpaden uitkomen in plaats van echt het bos in. Ik kon niet echt een leuke route vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 14:56 



 
Profiel   

Niwla schreef
Lijkt me leuk!
En dat is meer dan ik, haha. Ik reed vandaag vanaf het Uilenbos maar ik bleef steeds op van die brede ruiterpaden uitkomen in plaats van echt het bos in. Ik kon niet echt een leuke route vinden.

Dan moet je net de andere kant op. Je bent waarschijnlijk richting het zandgat gegaan? De smallere paadjes moet je echt in het buurtbos zijn. Ik reed daar vroeger altijd rond, inmiddels 4 jaar weg daar.
Ook helaas toen verplicht moeten verhuizen vanaf Willemien, we staan nu in Wageningen, maar rijden eigenlijk niet meer. Hij staat ook nu kreupel, morgen komt de osteopaat , hopelijk kan zij wat betekenen, want zoals het nu gaat, is het niet leuk meer voor hem. En dan kom ik tot een andere keuze, helaas. Maar eerst morgen maat eens afwachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 15:13 



 
Profiel   

Ik ga vooral de hei op met Gibbie, maar andere ruiters hebben tegenwoordig concurrentie van mijn vriend want die wil op de mountainbike mee. :)) :')

Zet de trailer meestal bij de driesprong, maar kan ook naar andere locaties rijden.

Gibbie kan heel relaxed, maar ze wordt ook heel blij als ze even flink mag galopperen. Meestal doe ik dat maar als ik alleen ben, want dan hoef ik niet om te kijken of die ander wel mee komt. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 23:49 



 
Profiel   

Zijn er ook mensen die wandelen met hun paard in deze omgeving
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 12 [ 281 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen