Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 58 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje gezocht omgeving Rhenen/Veenendaal

 
Profiel   

Ik ga ook wel met enige regelmaat het bos in (leersumse veld kant vaak ivm minder steentjes op de paden)

Ik bedenk me alleen vaak pas als ik op stal ben wat ik ga doen en waar ik zin in heb :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 18:55 



 
Profiel   

Britt_Sisi schreef
Ik ga ook wel met enige regelmaat het bos in (leersumse veld kant vaak ivm minder steentjes op de paden)

Ik bedenk me alleen vaak pas als ik op stal ben wat ik ga doen en waar ik zin in heb :')


Dat is niet echt Rhenen/Veenendaal ;)
Als ik die kant op gaat moet ik met de trailer. ;)

Ik vind het wel gezellig om in Rhenen eens met iemand te rijden, of starten vanuit Rhenen en dan richting Overberg/ Amerongen.

Gisteren trouwens sinds een tijdje weer eens richting Overberg gegaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 19:01 



 
Profiel   

Ik wil binnenkort een vignet kopen dus dan ga ik het buitenrijden ook weer oppakken :) Wel eerst alleen oefenen, pas als hij weer braaf is durf ik met anderen op pad :+

In het begin zal ik alleen in Rhenen rijden, maar mijn nieuwe auto komt hopelijk eind maart. Dan kan ik met de trailer ook wel een keer op pad

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 19:14 



 
Profiel   

mingming schreef
Ik kom me hier ook melden! Ik ga vandaag naar Overberg verhuizen met mijn pony en kom dan vlakbij het bos te staan. Ik rijd graag buiten dus het lijkt me leuk om eens samen met iemand te rijden :) Maar eerst mijn pony even wennen op z’n nieuwe plekje

Welkom, misschien komen we elkaar wel eens tegen (aan de Veenendaalse kant).

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 21:57 



 
Profiel   

Nou, net vignet gekocht/betaald en wil einde middag mn eerste rondje gaan maken.

Ben al heel lang niet meer in t bos geweest hier dus ben benieuwd hoe dood ik ga :')

Hoop wel dat ik snel de mail binnen krijg..

Edit: Oh heb m al! _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 15:06 



 
Profiel   

Ghostattack schreef
Nou, net vignet gekocht/betaald en wil einde middag mn eerste rondje gaan maken.

Ben al heel lang niet meer in t bos geweest hier dus ben benieuwd hoe dood ik ga :')

Hoop wel dat ik snel de mail binnen krijg..

Edit: Oh heb m al! _O-

En heb je het overleefd?
Heerlijk weer voor je 1e ronde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 16:06 



 
Profiel   

Jaa zeker! Hij was zo braaf, echt niet normaal. Onwijs veel gedraafd, goeie oefening voor hem want hij struikelt over elke boomwortel :+ Wilde een stukje galopperen, maar daar moest ik echt moeite voor doen want hij ging gewoon niet _O-

De laatste paar honderd meter terug naar stal gingen we zo langzaam dat we bijna achteruit gingen. Lekker moe dus :)) Mooi rondje van 8 km gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:54 



 
Profiel   

Ik ga morgen weer ( denk ik ). Ben de laatste zo moe...dus kijk wel ff want woensdag ga ik waarschijnlijk samen weer met iemand een grotere ronde doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:58 



 
Profiel   

Er is een wolf gespot in het Amerongse bos en bij het gebied bij de slaperdijk in Veenendaal, gaan jullie nog met een lekker gevoel het bos in?

Mijn paard is nu weer in opbouw ( onder het zadel ) dus ga steeds een klein beetje verder, maar zijn dus alleen nog bij Kwintelooijen aan het rijden. Heb me nog niet erg zorgen gemaakt, alleen gisteren tijdens mijn ritje dacht ik wel, stel dat ik hem tegen kom, zat zou ik doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 17:51 



 
Profiel   

Eerlijk? Ik ga altijd alleen het bos in en weet niet of ik dat voorlopig nog ga doen. Hij schijnt ook al bij Kwintelooijen en Remmerden (industrieterrein) gespot te zijn..

Mijn paard is doodbraaf, maar ik weet zeker dat die compleet flipt van een wolf. En ik zelf ook trouwens, ik vind wilde dieren echt doodeng :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 17:53 



 
Profiel   

Ik weet niet wat mijn paard doet. Bij loslopende en blaffen de honden en honden die naar hem toekomen doet ie eigenlijk niks.
Ik wil morgen wel weer gaan rijden, maar zit er nu ook wel aan te denken inderdaad.

Dat hij bij Kwintelooijen is gezien wist ik niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 17:55 



 
Profiel   

Ik weet niet of het echt waar is hoor, dat ie daar gespot is. Maar dat vertelde een stalgenoot van de week

Honden doet mijn paard ook niks op, maar bijvoorbeeld de politiehonden training in het bos in Rhenen vindt hij echt verschrikkelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 17:57 



 
Profiel   

Ohnee, reageert de mijne ook niet op gelukkig op die honden, wel op lange honden lijnen die ineens bewegen :') ja misschien is wel een slang :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 17:58 



 
Profiel   

Als ik jou was zou ik wel gewoon lekker gaan, misschien juist op drukkere tijdstippen? Ookal is dat minder leuk rijden

Ik ben zelf al een angsthaas met buitenrijden dus het idee dat er ergens een wolf zit, maakt het erger voor mij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 18:04 



 
Profiel   

hahha ik ben totaal niet bang met buiten rijden..haha Ik vind het het heerlijkste wat er is ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 18:14 



 
Profiel   

Ik ben Dinsdag nog in Amerongen het bos in geweest. Ik ben in Rhenen wel eens een wild zwijn met jongen tegen gekomen. Mijn paard stond toen stijf van de spanning, paard van mn dochter deed niks. Rustig omgedraaid en weggestapt.

Weet iemand wat je moet doen als je een wolf tegen komt en wat juist niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:00 



 
Profiel   

Schreeuwen en dingen gooien is het advies _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:44 



 
Profiel   

Onali schreef
Schreeuwen en dingen gooien is het advies _O-



Echt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:43 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:44 



 
Profiel   

Waah dus maar een zak stenen meenemen? ( haha geintje dus he :P )

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:45 



 
Profiel   

onpaard schreef
Ik ben Dinsdag nog in Amerongen het bos in geweest. Ik ben in Rhenen wel eens een wild zwijn met jongen tegen gekomen. Mijn paard stond toen stijf van de spanning, paard van mn dochter deed niks. Rustig omgedraaid en weggestapt.

Weet iemand wat je moet doen als je een wolf tegen komt en wat juist niet?


Mijn dochter is toen zelfs nog achtervolgd door de jonge zwijntjes!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:24 



 
Profiel   

Dat is ook eng. Wij zijn eens op de Defensie weg achterna gerend door moeder zwijn met baby's. Dat beest ging nog hard ook. We zaten op een snor scooter

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 09:55 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Dat is ook eng. Wij zijn eens op de Defensie weg achterna gerend door moeder zwijn met baby's. Dat beest ging nog hard ook. We zaten op een snor scooter

Normaal gesproken zijn er in de bossen van Rhenen geen zwijnen. De zwijnen op de foto zíjn volgens mij ook uiteindelijk geschoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 14:45 



 
Profiel   

Ok, ja wat ik dus mee maakte is ook jaren geleden.

Vanmiddag gereden, geen wolf ontdekt nog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:34 



 
Profiel   

Bij ons was het ook op de Defentieweg. Die zwijnen zijn inderdaad geschoten. Er zijn nu geen zwijnen meer in Rhenen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 18:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 58 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen