Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 59 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrij maatje gezocht omgeving Rhenen/Veenendaal

 
Profiel   

Ok, dat is fijn te horen. Ik schijt niet gauw in mijn broek, maar zat er toen niet ver vandaan hahaha :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 19:50 



 
Profiel   

Luxe probleem, zal ik vnv een rustig ritje doen in het bos, of niet? ( niets met wolf te maken hoor, gewoon omdat ik het niet weet wahah )

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 15:59 



 
Profiel   

Ja, dat zou ik doen. Lekker voor je pony om na zo'n warme dag lekker het koele bos in te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 16:19 



 
Profiel   

Dat is zeker waar

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 16:48 



 
Profiel   

Jeetje, paard had een zebra vliegen deken om en gesprayed, maar ben omgedraaid. Paard werd helemaal gek van de muggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 22:38 



 
Profiel   

Oh jammer....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 22:52 



 
Profiel   

ja is echt een drama

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 23:14 



 
Profiel   

Hoe is het met de mensen hier? Gaan jullie nog wel eens het bos in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-23 10:43 



 
Profiel   

Hi! Niet helemaal waar dit topic voor bedoelt was, maar ik merk dat ik erg veel moeite heb met een fijne dressuur instructrice vinden in deze omgeving. Kan iemand mij een instructrice aanraden? :D Ik zoek echt iemand die zich richt op het correct rijden van een paard zonder gepluk van voren.

Verder ben ik ook benieuwd of er al meer mensen gecontroleerd zijn op hun vignet? Ik heb de afgelopen 2 jaar nog niemand gezien namelijk en rij er toch wekelijks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 16:13 



 
Profiel   

Ik heb binnenkort les van Jet (van der Greft) op aanraden van enkele mensen :)) Ben heel benieuwd!

Hier nog nooit gecontroleerd trouwens. Maar rijd ook niet heel veel meer buiten de laatste tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 16:15 



 
Profiel   

SUSANNEx schreef
Hi! Niet helemaal waar dit topic voor bedoelt was, maar ik merk dat ik erg veel moeite heb met een fijne dressuur instructrice vinden in deze omgeving. Kan iemand mij een instructrice aanraden? :D Ik zoek echt iemand die zich richt op het correct rijden van een paard zonder gepluk van voren.

Verder ben ik ook benieuwd of er al meer mensen gecontroleerd zijn op hun vignet? Ik heb de afgelopen 2 jaar nog niemand gezien namelijk en rij er toch wekelijks.


Zoek even op Right in Balance op insta :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 16:25 



 
Profiel   

Vraagje aan de kenners hier! Kun je makkelijk parkeren met trailer bij prattenburg? Ik ken het nog van vroeger maar ben nooit bij de nieuwe parkeerplaats geweest. We willen graag een rondje mennen over een paar werken (=3 mentrailers) en vroeg me af of dat een beetje kan op een zaterdag of zondag. Misschien ook maar optijd een dagvignet kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-23 20:48 



 
Profiel   

welmoedz schreef
Vraagje aan de kenners hier! Kun je makkelijk parkeren met trailer bij prattenburg? Ik ken het nog van vroeger maar ben nooit bij de nieuwe parkeerplaats geweest. We willen graag een rondje mennen over een paar werken (=3 mentrailers) en vroeg me af of dat een beetje kan op een zaterdag of zondag. Misschien ook maar optijd een dagvignet kopen.

Je hebt meteen een parkeerplaats aan het begin van het bos (aan de rechterkant) met genoeg ruimte. Kan wel in het weekend druk zijn. Voordat je echt op het onverharde komt (waar vroeger de parkeerplaats was) moet je ongeveer 5 km over de weg, die door het bos heen loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-23 23:21 



 
Profiel   

Klopt, Trailer parkeren voor aan, daar bij de 3 zussen waar je het bos in gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-23 10:55 



 
Profiel   

Dank!

WenIJ schreef
welmoedz schreef
Vraagje aan de kenners hier! Kun je makkelijk parkeren met trailer bij prattenburg? Ik ken het nog van vroeger maar ben nooit bij de nieuwe parkeerplaats geweest. We willen graag een rondje mennen over een paar werken (=3 mentrailers) en vroeg me af of dat een beetje kan op een zaterdag of zondag. Misschien ook maar optijd een dagvignet kopen.

Je hebt meteen een parkeerplaats aan het begin van het bos (aan de rechterkant) met genoeg ruimte. Kan wel in het weekend druk zijn. Voordat je echt op het onverharde komt (waar vroeger de parkeerplaats was) moet je ongeveer 5 km over de weg, die door het bos heen loopt.


5km? Ik dacht meer 2km..? :oo

[ img ]

Iig, bij dat startpunt beginnen de onverharde paardenpaden toch? Weten jullie ook of het voor een aanspanning wel te doen is? Ik weet nooit of ruiterenmennen wel goed up to date is.

[ img ]


Laatst bijgewerkt door welmoedz op 10-12-23 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-23 11:23 



 
Profiel   

Is ook 2 km.
Ja de ruiterpaden beginnen daar. Aangespannen weet ik niet, let daar nooit zo op. Er zijn brede paden maar ook smalle

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-23 11:25 



 
Profiel   

Volgens mij zijn die paden overal breed genoeg, maar het lusje linksboven (links van Princeveld) is wel flink met heuvels. Weet niet hoe getraind je paard / span daarop is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-23 12:17 



 
Profiel   

Als je de grond te hard vind in het bos en bak en wei gaan we maar een rondje Veenendaal doen.
Gelijk ff naar t peerdenwinkeltje. De bijrijder van het paardenvriendje van Niels had wat nodig ( die was ook mee te paard ) Oja ik lijk heel dik, bp om en heel dik gekleed :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-24 16:44 



 
Profiel   

Ahh wat een brave haf. Leuk zo samen shoppen. Het was erg koud vandaag, ik snap die dikke kleren wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-24 19:56 



 
Profiel   

Hij is heel braaf inderdaad. Wereld paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-24 20:34 



 
Profiel   

Jullie hebben een groot stuk door de wijk moeten rijden om daar te komen, zeker een braaf paard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-24 21:06 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Als je de grond te hard vind in het bos en bak en wei gaan we maar een rondje Veenendaal doen.
Gelijk ff naar t peerdenwinkeltje. De bijrijder van het paardenvriendje van Niels had wat nodig ( die was ook mee te paard ) Oja ik lijk heel dik, bp om en heel dik gekleed :D


[ [url=m/w3iI8R.jpg]Afbeelding[/url] ]


Haha wat grappig, ik heb jullie zien rijden! Zat nog te bedenken hoe slim dat eigenlijk was als je inderdaad de bak of het bos niet in kon :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-24 09:57 



 
Profiel   

@ Wenij, klopt, zijn 2 hele brave paarden

@ susanne, oh ja? Waar zag je ons? En ja als je ff niet kan rijden, dan maar zo he :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-24 11:00 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
@ Wenij, klopt, zijn 2 hele brave paarden

@ susanne, oh ja? Waar zag je ons? En ja als je ff niet kan rijden, dan maar zo he :D


Patrimoniumlaan! Toen waren jullie dus bijna op bestemming :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-24 20:48 



 
Profiel   

Ohja, drukste stuk van onze rit hahaha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-24 20:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 59 van de 60 [ 1495 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen