Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 13 [ 316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Locaties gezocht waar zwemmen met paard is toegestaan.

 
Profiel   

Iemand die iets weet in / rond Zuid-Holland?

Hier in de buurt in Zevenhuizen heb je een hondenstrand waar het een soort gedoogd is, maar met dit lekkere weer is het daar heel druk en is het toch wat ongemakkelijk.

Liefst als t kan met een adres zodat ik kan uitzoeken hoe ver het van hier is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-17 16:38 



 
Profiel   

Noordwijk. Paarden zijn wel toegestaan op het strand tussen de rijksstrandpalen 75.000 en 74.000 (globaal: het strand ter hoogte van de Langevelderslag) met uitzondering van de periode 1 juni tot en met 1 september.

Katwijk. Paardrijden is van 1 mei tot en met 1 september op het strand langs de Katwijkse Boulevard alleen tussen 19.00 en 24.00 uur toegestaan. Ten noorden van de uitwatering van het strand zijn paarden in dezelfde periode alleen tussen 19.00 en 09.30 uur toegestaan. Buiten de periode 1 mei tot en met 1 september mogen paarden onbeperkt op het strand komen.

Scheveningen. Voor het strand van Scheveningen geldt er een verbod voor paarden tussen 07.00 en 19.00 uur in de periode 15 mei tot en met 15 september. Van 15 september tot 15 mei is paardrijden op het strand te allen tijde toegestaan.

Wassenaar. In de periode van 15 mei tot en met 15 juni en van 15 augustus tot en met 15 september is het verboden het strand met een paard te betreden op zaterdagen en zondagen tussen de rijksstrandpalen 91.500 en 92.750. In de tussenliggende periode van 15 juni tot en met 15 augustus is het strand dagelijks verboden voor paarden tussen 10.00 en 18.00 uur.

Westland. Rij- en trekdieren – In de periode van 15 mei tot 15 september is het voor 10.00 uur en na 19.00 uur toegestaan paard te rijden op het Westlandse strand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 17:00 



 
Profiel   

Haii,
Ik heb een vraagje: waar zou ik kunnen zwemmen met mijn paard in omg Friesland, Terhene?

Graag duidelijk aangeven ben hier niet zo bekent hahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-17 22:58 



 
Profiel   

xBellalover schreef
In het kuinrebos, en daar het ruiterpad volgen
ongeveer op de helft is een waterplas :)

goed om te weten! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 12:29 



 
Profiel   

Gat van roels in someren
In vennen kun je zwemmen met je paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 20:09 



 
Profiel   

Als je een keer wilt zwemmen met paarden kan ik je echt Djerba, Bij Tunesie aanraden. Ik heb er een heel artikel over geschreven, zie: https://www.travelaroundwithme.com/zwem ... den-djerba

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-18 14:38 



 
Profiel   

Zijn er locaties gekend in België waar je kan zwemmen met je paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 22:14 



 
Profiel   

Ashkerlon schreef
Zijn er locaties gekend in België waar je kan zwemmen met je paard?


In Averbode heb je een leuke plas! :) Staat ook op de ruiterkaart van de Merode

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 00:11 



 
Profiel   

horsii schreef
Ik heb er toch echt al een boete gehad i.v.m. dat je er niet mag komen met paarden.
Ben toen nog in discussie gegaan want er staat geen bordje o.i.d.
Maar mocht niet baten, was in augustus.


Meen je ;(
Is dat nog duur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-18 09:21 



 
Profiel   

Ik heb er de gemeente over gebeld en je mag daar wel zwemmen, het is alleen op eigen risico. Pas als er waarschuwingen op internet staan bij blauwalg en in hoogzomer mag het niet ;)

horsii schreef
Ik heb er toch echt al een boete gehad i.v.m. dat je er niet mag komen met paarden.
Ben toen nog in discussie gegaan want er staat geen bordje o.i.d.
Maar mocht niet baten, was in augustus.

Augustus is hoogzomer, dus dat kan kloppen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-18 10:01 



 
Profiel   

Het Veerse Meer in Zeeland ik ga altijd in de hoek van het watersportcentrum omdat dat het meest dichtbij is maar je hebt langs het hel Veerse Meer fijne plaatsen waar je kan zwemmen! Of anders het Banjaardstrand of Noordzeestrand. 's Zomers moet je soms ook nog na zevenen een beetje uitkijken met toeristen maar meestal is dat goed te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 15:40 



 
Profiel   

Iemand die een leuke plek weet om met mini shets heen te wandelen?
We gaan met de trailer vanuit utrecht. Het zou dus fijn zijn als het niet super lang wandelen is met de ponys.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 12:06 



 

wilmatj schreef
Iemand die een leuke plek weet om met mini shets heen te wandelen?
We gaan met de trailer vanuit [plaats]. Het zou dus fijn zijn als het niet super lang wandelen is met de ponys.


Gagelbos! PB mij even als je de weg wilt weten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 13:33 



 
Profiel   

Weet iemand een plas waar je met paarden mag komen in de buurt van Winterswijk. We hebben een trailer dus mag in een straal van 60 km liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-18 07:18 



 
Profiel   

Waar kan je je paard laten zwemmen in de buurt van schijndel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 10:41 



 
Profiel   

xjuulsz schreef
Voor de mensen in Twente: het buursermeertje

Mag niet.
Vorige week nog geweest met paardlief en de waterpret werd abrupt beeindigd door 2 boswachters.
Je mag daar niet komen met je paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 10:48 



 
Profiel   

als het goed is bij ter apel kanaal ook.. weet niet zeker maar daar is ook en soort plas waar ik mensen met paarden heb zien zwemmen/rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-18 16:43 



 
Profiel   

Weet er iemand een plek waar je met de paarden door het water kan in de buurt van Nijkerk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 21:14 



 
Profiel   

Iemand een idee waar je met de paarden mag zwemmen omgeving Ulvenhout/chaam? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 11:34 



 
Profiel   

ajesca123 schreef
Weet er iemand een plek waar je met de paarden door het water kan in de buurt van Nijkerk?


Beek bij barneveld en hier:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-18 16:32 



 
Profiel   

Is er een zwemplek in de buurt van Vlissingen/Koudekerk (Zeeland) ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-18 02:06 



 
Profiel   

Wij zitten volgende week in omgeving Uddel met de paardjes. Weet iemand of daar een watertje is oid om in te gaan? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-18 06:04 



 
Profiel   

Sabina1990 schreef
Emma_rebel schreef
In Huizen Noord holland heb je ook een meertje waar je kan zwemmen met de paarden! een aantal keer gedaan echt super leuk! water is verder niet helder maar wel schoon


Dit is echt een aanrader inderdaad! Ben ik zelf 2 keer geweest en was erg leuk. Mijn paard genoot er ook van haha!


Waar exact in Huizen is dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 12:00 



 
Profiel   

oirschotseheide kun je ook zwemmen met je paard ook leuk gebied voor een flinke galop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 22:51 



 
Profiel   

Weet iemand een meertje/plas in de buurt van driebergen of omgeving? In de provincie Utrecht?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-19 00:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 13 [ 316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen