Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 13 [ 316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Locaties gezocht waar zwemmen met paard is toegestaan.

 
Profiel   

Indien je geen openbare plek kunt vinden kwam ik net toevallig in een ander topic deze link net tegen:
http://www.paardenzwembad.nl... misschien dat het wat is? :P Overigens zelf geen ervaring mee..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-14 11:19 



 
Profiel   

Patricia78 schreef
Indien je geen openbare plek kunt vinden kwam ik net toevallig in een ander topic deze link net tegen:
http://www.paardenzwembad.nl misschien dat het wat is? :P Overigens zelf geen ervaring mee..

Ik weet alleen niet of je ook "zomaar" mag komen zwemmen. In het verleden kon dat niet (kon je alleen via verwijzing terecht), maar die melding lijkt van de site verdwenen.
Je kunt het dus proberen, maar er is een kansje dat je bot vangt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-14 17:07 



 
Profiel   

De elzen in Dordrecht ;) Veel plasjes die ondiep zijn, ruiterpaden bos & zandpaden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-15 17:27 



 

Spartelvijver in Drents Friese wol
Met mijn Fjord heb ik hem meerder keren overgestoken en in midden stuk kan hij zelfs water trappelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-15 12:14 



 
Profiel   

petra_zwart schreef
Vennetje midden in Loonse en Drunense Duinen. Na warm weer staat er niet zoveel water in, net tot de buik van een paard. Na wat natter weer is het natte voeten werk. Super schoon water in een schitterend gebied. Te bereiken vanuit Manege van Loon in Loon-op-Zand of vanuit Herberg de Brand in Udenhout (Super Locatie!!).

Helemaal mee eens! Echt prachtig, veel te zien en super locatie, wel ook honden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-15 16:20 



 
Profiel   

Als je gaat huren in de zomer bij het Fjordenpaard in Drenthe (Een). Kan je vragen of je door het meer mag achter de boerderij, het kan zo zijn dat het dus niet mag. Daarvoor zijn wel een paar andere oplossingen. In het bos waar je rijdt zijn ook verschillende plassen waar je door heen mag rijden. Ze zijn makkelijk te vinden als je de grote paden volgt. Deze zijn wel minder diep dan het meer achter de boerderij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-15 19:43 



 
Profiel   

BravoT schreef
Waar ga jij er met je paard in dan ?? Ik sta in hulshorst en ben er misselijk van dat ik niet het veluwe meer in Kan, althans ik zou niet weten waar het kan en mag ?! Dus ik zit nu op het puntje van mijn stoel te wachten op je antwoord :-)
[/quote]
Ben je een beetje in de buurt van de Hierdense Beek? Bij de monding van de beek kon je vroeger het water in en dan doorlopen het Veluwemeer in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-15 21:53 



 
Profiel   

Strandlagune Camperduin, te bereiken via parkeerplaats Hargen of opgang Camperduin. Dit is een strandmeer welke bij vloed voller loopt maar het is stil water, geen golven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-15 11:11 



 
Profiel   

in de zee in Renesse! of bij de Piet in Arnemuiden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-15 12:24 



 
Profiel   

Wij gingeen altijd via de vlietlanden naar voorschoten en daar heb je een grote plas, niet de zwemplas voor mensen maar echt lanngs het ruiterpad richting voorschoten leidschendam waar we lekker in gingen met de paarden.
Maar wat dacht je van de zee in Noordwijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-15 22:33 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Het topic heb ik vanaf januari 2015 nagelopen en opgeschoond. Nogal wat berichten heb ik verwijderd. Voor de duidelijkheid, het is niet de bedoeling in dit topic te vragen of er in een bepaalde plaats ook iets is waar je met je paard kan zwemmen. Dit topic is een verzamelplaats waar je jouw favoriete plek kan plaatsen, aub geen vragen stellen waar je kunt zwemmen. Alleen je favoriete plek plaatsen waar het ook daadwerkelijk is toegestaan om te zwemmen met je paard. Alle berichten die niet voldeden aan de doelstelling van dit topic heb ik verwijderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-15 19:41 



 
Profiel   

In uden op de tinkerboerderij doen ze ook aan zwemtitten heel leuk maar ze gaan op 1 januari stoppen met de buitenritten ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-15 21:15 



 
Profiel   

zuid frankrijk castellane!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-16 17:11 



 
Profiel   

Bij mij op de manege kun je bosritten van twee uur maken , en dan ga je soms ook een meertje in , echt super leuk ! De manege ligt in noord limburg

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-16 18:03 



 
Profiel   

Het veerse meer in Wolphaarsdijk mag je volgens mij ook zwemmen met je paard maar weet het niet zeker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-16 19:35 



 
Profiel   

Pietershof schreef
Strandlagune Camperduin, te bereiken via parkeerplaats Hargen of opgang Camperduin. Dit is een strandmeer welke bij vloed voller loopt maar het is stil water, geen golven.


inderdaad, prachtige locatie, hier ga ik ook regelmatig eens naartoe in de zomer, water is idd stilstaand, dus geen probleem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-16 19:52 



 
Profiel   

Surea in Rijen kun je ook zwemmen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-16 12:26 



 
Profiel   

In Borculo heb je een paardenoversteekplaats door het riviertje de Slinge. Net niet diep genoeg om te zwemmen, maar wel erg vermakelijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-16 09:07 



 
Profiel   

Voor de mensen in Twente: het buursermeertje

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-16 19:30 



 
Profiel   

Voor de mensen in Drenthe; Ter horsterzand in Ter Horst vlak bij Beilen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-16 08:06 



 
Profiel   

Op de Boschoeve kun je met je paard rijden en er is ook ponykamp (dan ga je ook zwemmen met de paarden) :j :j :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-16 19:07 



 
Profiel   

Ik lees eventjes mee! Ben ook altijd op zoek :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-16 21:16 



 
Profiel   

Bij ons op Bonaire in de zee en als je dan niet je eigen paard kunt meenemen hebben wij genoeg leukies die je mag lenen ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-16 01:29 



 
Profiel   

In Huizen Noord holland heb je ook een meertje waar je kan zwemmen met de paarden! een aantal keer gedaan echt super leuk! water is verder niet helder maar wel schoon

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 16:17 



 
Profiel   

Emma_rebel schreef
In Huizen Noord holland heb je ook een meertje waar je kan zwemmen met de paarden! een aantal keer gedaan echt super leuk! water is verder niet helder maar wel schoon


Dit is echt een aanrader inderdaad! Ben ik zelf 2 keer geweest en was erg leuk. Mijn paard genoot er ook van haha!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-17 10:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 13 [ 316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen