Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 93 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Opzoek naar buitenlandse paardenvakantie.

 
Profiel   

Ik kom dit topic even een schopje geven :+
Ik kan tot nu toe geen algemeen topic vinden voor paardenvakanties informatie vragend gericht zeg maar

Ik ben op zoek naar een manege of iets dergelijks in het zwarte woud in duitsland
waar ze paardenvakanties aanbieden, of in ieder geval dagelijkse mogelijkheden tot ritten in de omgeving
ik vind het uiteraard ook niet erg om daar eens rond te lopen/fietsen :P
dus een dagje vrij er tussen is ook prima :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 18:45 



 
Profiel   

Ik plan om met een groepje op ruiter vakantie te gaan in Polen.

Ben nu aan het kijken op welke dagen er word gevlogen van Eindhoven naar Wroclow.

Maar zouden nog wat plaatsjes over hebben, voor wie het ook leuk lijkt in de Meivakantie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 18:50 



 
Profiel   

SeaSide schreef
Ik plan om met een groepje op ruiter vakantie te gaan in Polen.

Ben nu aan het kijken op welke dagen er word gevlogen van Eindhoven naar Wroclow.

Maar zouden nog wat plaatsjes over hebben, voor wie het ook leuk lijkt in de Meivakantie.


mei vakantie kan ik helaas niet.
dan heb ik extra werk, waar ik ongeveer me vakantie van ga betalen :+
dus dat zou wat zonde zijn :P

anders was polen zeker ook interessant geweest :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 18:53 



 

SeaSide schreef
Ik plan om met een groepje op ruiter vakantie te gaan in Polen.

Ben nu aan het kijken op welke dagen er word gevlogen van Eindhoven naar Wroclow.

Maar zouden nog wat plaatsjes over hebben, voor wie het ook leuk lijkt in de Meivakantie.


Wat voor weer is het daar in de meivakantie? En wat kost het? Heb je een linkje O:) ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 21:13 



 
Profiel   

Humpiedumpie schreef
SeaSide schreef
Ik plan om met een groepje op ruiter vakantie te gaan in Polen.

Ben nu aan het kijken op welke dagen er word gevlogen van Eindhoven naar Wroclow.

Maar zouden nog wat plaatsjes over hebben, voor wie het ook leuk lijkt in de Meivakantie.


Wat voor weer is het daar in de meivakantie? En wat kost het? Heb je een linkje O:) ?


Ik heb zojuist de prijzen van de stoederij opgevraagd,als ik die heb moet ik de vliegtickets, en vervoer van vliegveld naar Jaskolka er bij optellen en dan laat ik het meteen weten.

Gaat om deze stoederij die een 4 daagse trektocht aanbood, ik ben hier zelf afgelopen winter een maand geweest en de Poolse natuur is echt prachtig! https://www.jaskolka.com

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 21:25 



 
Profiel   

Kijk eens op onze fb pagina www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes
we organiseren 2 weken in de zomer, en nog een weekend met pasen. Misschien zit er iets voor je bij ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 22:43 



 
Profiel   

NZ92 schreef
Kijk eens op onze fb pagina http://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes
we organiseren 2 weken in de zomer, en nog een weekend met pasen. Misschien zit er iets voor je bij ;)


de ruitervakantie volgens jullie website is t/m 21 jaar.
niet echt iets waar ik interesse in zou hebben en uberhaupt bij mee mag

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 05:53 



 
Profiel   

Ik plaats vanavond even alle updates rondom de paardrijvakantie in Polen, heb inmiddels alles uitgerekend.

Ik heb voor de eerste week meivakantie gekozen, 23 tot 27 april een 3 daagse trektocht.

Vliegen op zondag is namelijk 2 keer zo duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 09:55 



 
Profiel   

Misschien voor de mensen die niet naar Polen willen is Hongarije iets? Vanaf april tot einde van het jaar bieden wij ruitervakanties aan. www.hellohallopark.eu wij zijn een Nederlands gezin en wonen in Hongarije.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 10:01 



 

Ik ben meer op zoek naar een “back to basic” trektocht. Overnachten in tentjes, spullen achterop, wassen in de rivier, dat soort :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 15:21 



 
Profiel   

Humpiedumpie schreef
Ik ben meer op zoek naar een “back to basic” trektocht. Overnachten in tentjes, spullen achterop, wassen in de rivier, dat soort :D


Ik weet wel een leuk adresje in Canada daarvoor, een 10-daagse trektocht met pakpaarden. Echt in de middle of nowhere! Prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 16:32 



 
Profiel   

Roquen schreef
Humpiedumpie schreef
Ik ben meer op zoek naar een “back to basic” trektocht. Overnachten in tentjes, spullen achterop, wassen in de rivier, dat soort :D


Ik weet wel een leuk adresje in Canada daarvoor, een 10-daagse trektocht met pakpaarden. Echt in de middle of nowhere! Prachtig!


Je bent me net voor Suus, ik had dezelfde ingedachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 16:35 



 
Profiel   

Humpiedumpie schreef
Ik ben meer op zoek naar een “back to basic” trektocht. Overnachten in tentjes, spullen achterop, wassen in de rivier, dat soort :D


Zoiets hebben wij afgelopen jaar gedaan op de Silver Spur Ranch in Idaho.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 19:41 



 
Profiel   

Skalakot in IJsland en dan naar landmannalaugar. Loslopende kudde mee. Om de paar uur van paard wisselen. Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 20:19 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/silvia.schoenmaker

Freedom ranch in normandië, Nederlandse mensen, super leuk.

En nog leuker 4D longhorn ranch in Idaho Usa

http://4dranchidaho.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 20:38 



 
Profiel   

https://www.horseriding.gr/

ik heb hier in mijn vakantie op Kreta een rit gedaan, fantastisch mooie omgeving! Zorgen super voor hun paarden en hele aardige mensen, eigenaresse is Nederlands. het hotel is zelf ook echt een paradijsje, prachtig uitzicht en mooie huisjes over het terrein. Je kan er ook een trektocht doen in je eentje als je wilt, waarbij alles voor je kan worden geregeld en ze voor hulp 24 uur per dag te bereiken zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 20:48 



 

Ik ben afgelopen jaar in het altai gebergte in Mongolie geweest. Dit jaar wilde ik eigenlijk naar Kirzychstan, maar de financiën laten het niet toe.. Ijsland, Canada, hartstikke gaaf, maar zo ongeveer even duur of duurder.. Daarom dacht ik Polen is iefs minder ver van huis.. maar de meeste trektochten dichterbij huis zijn allemaal met overnachtingen in pensions/huisjes..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 22:19 



 
Profiel   

Flabbergast schreef
Ik kan je Domain de Facaud in Frankrijk echt van harte aanraden, súper lieve mensen en prachtige tochten!

https://www.facaud.nl/index.php/nl/

Afgelopen jaar door dit topic bij Domain de Facaud terecht gekomen en echt een heerlijke week gehad. Dit jaar ga ik weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 22:46 



 
Profiel   

Ik heb pradis in Frankrijk op mijn bucketlist staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-19 20:59 



 
Profiel   

NZ92 schreef
Kijk eens op onze fb pagina http://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes
we organiseren 2 weken in de zomer, en nog een weekend met pasen. Misschien zit er iets voor je bij ;)


Hebben jullie ook weken/weekenden met mensen ouder dan 21?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-19 21:33 



 
Profiel   

Voor een ruitervakantie op eiland Djerba, Tunesië kan je ook bij ons terecht, we rijden in kleine groepjes over kilometers lange zandstranden, door berberdorpjes en door olijfboomgaarden met superleuke Berbers en Arabieren, ook heel goed te combineren met een strandvakantie :) links naar website en facebook in m'n onderschrift..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 13:43 



 
Profiel   

Ik meld me ook even, ik heb de laatste twee weken van mei vrij genomen en zit te twijfelen tussen:

El rancho criollo in de Franse Ardennen
Facaud in Zuid Frankrijk
Slovenië (klein landje met overweldigende natuur. Bergen, diepblauwe meren, watervallen).

Dan zou het gaan om tochten vanuit één standplaats, dus geen trektocht van hut naar hut.

Maar goed ik ben een weegschaal en ik wik en weeg alles tot in den treure. Wie kan mij helpen met de knoop doorhakken (en wellicht dat er iemand mee wilt :D)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 17:05 



 
Profiel   

AfricanLady schreef
Ik heb pradis in Frankrijk op mijn bucketlist staan


Ben ik anderhalf jaar geleden heen geweest, was heel gaaf! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 17:08 



 
Profiel   

sundance ranch zweden is ook leuk. Westernpaarden die allemaal ijzerloos en bitloos worden gereden en in een prachtig land vrij lopen.
www.sundanceranch.eu

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 17:12 



 
Profiel   

Pradis lijkt me ook erg leuk, maar wat is het verschil qua landshap tussen de omgeving van Pradis en Facaud? Ik kan niet echt wijzer worden uit de foto's van de twee regio's...

Iemand nog ervaring met Slovenië als bestemming?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 17:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 93 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen