Rijmaatje gezocht voor buitenritten Wassenaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
L_Ruiter

Berichten: 42
Geregistreerd: 24-06-12
Woonplaats: Leiden

Rijmaatje gezocht voor buitenritten Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 17:22

Hallo allemaal!

Zoals de titel al zegt zou ik het erg leuk vinden om iemand te vinden die samen af en toe op pad wilt.

Ik (22jr) verzorg en rij sinds een half jaar een haflinger merrie van 5 (bijna 6) jaar. Ze is enorm lief, maar heeft wel een erg aanwezig karakter. Over het algemeen is ze heel braaf met rijden, maar kan soms nog wel eens de aandacht voor de ruiter op haar rug verliezen omdat ze de omgeving interessanter vindt :') Ook is ze aardig bomproof, maar vindt het wel spannend wanneer er bijvoorbeeld grote vrachtwagens/tractoren langskomen en ze dan even 'ingebouwd' staat tussen sloot en vrachtwagen/tractor. Wanneer ik haar in een inhammetje/oprit zet kijkt ze er niet eens van op. Ik les wekelijks met haar bij de Westkustruiters, waarbij we met sprongen vooruit! Alleen op buitenrit gaan zonder gezelschap durf ik niet. Ze is buiten rijden gewend, maar het blijft een jong paard, dus je weet het nooit... En daarnaast ben ik ook een beetje een bangerik wat betreft buiten rijden ook al vind ik het wel erg leuk :o Aangezien ik in de omgeving verder geen mensen ken met eigen/verzorg paarden, probeer ik via deze weg iemand te vinden die het leuk zou vinden om bijvoorbeeld 2 keer per maand samen op buitenrit te gaan.

Dus mocht je ook in Wassenaar staan en heb je zin om af en toe gezellig samen buiten te rijden? Laat het me dan weten, dan kunnen we eens kennis maken!

Groetjes,
Lisa

Merelaukje

Berichten: 2
Geregistreerd: 06-04-17
Woonplaats: Katwijk z-h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 14:56

Haay
Ik heb 3 verzorgpaardjes in Wassenaar en ik rij altijd buiten met ze !!
Lijkt mij leuk om samen te gaan rijden :D
Groetjes merel
Onderstaand zijn de paardjes die ik rij

Merelaukje

Berichten: 2
Geregistreerd: 06-04-17
Woonplaats: Katwijk z-h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 15:01

Afbeelding
Afbeelding
Een foto doet het niet dan zijn dit igg 2 van de 3 paarden

paard1970
Berichten: 4
Geregistreerd: 16-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 13:32

Ik weet niet of er een recent topic is voor rijmaatje gezocht in Wassenaar. Ik ben namelijk op zoek naar een rijmaatje voor onze dochter en haar paard in Wassenaar. Ben jij of ken je iemand die in de omgeving van de Oostdorperweg staat met haar paard, en daar graag buiten rijd. Wie weet kunnen jullie dan samen op pad.