Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 19:46

Die kan helaas niet fijn op de watch, net als revital. Heb nu als opties die van Adidas, Strava en Horse Riding tracker. Ga ze dit weekend alle drie te gelijk testen. Maar ben erg benieuwd naar of jullie die, of andere aanbevelen.

Of is de Work out van Apple zelf ook voldoende voor die dingen? Las dat bij paardrijden de route niet wordt meegenomen.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 20:52

Strava kan ook maar je bekijkt dan best hoeveel en wat je openbaar wil zetten. Anders deelt die echt alles met iedereen zodra je op de finish knop hebt gedrukt.

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 20:53

Ik rij op equilab en die zie je ook op Apple Watch, maar heel eerlijk geen idee wat hij weergeeft, kijk er nooit op. Ik heb meestal de coach aanstaan zodat die mij verteld hoeveel km en eventueel gemiddelde snelheid. Daar rij ik dan mijn training vaak op. Als ik op tijd rij maak ik een interval training aan in intervals pro. Dat is puur voor de training niet voor iets registreren. Ik heb nog nooit ene foute registratie gehad bij equilab, maar hoor wel vaak dat anderen er problemen mee hebben. Mijn man gaf aan dat dat ook door de telefoon kan komen hoe die dingen registreerde :D

Verder gebruik ik relive alleen voor de leuke uitdagingen en als ik mijn Polar hartslag meter er niet aan heb hangen (deze exporter ik naar relive).

Met HR meter rij ik niet met Apple Watch maar met een polar grit X watch, die heeft ook routes, snelheid etc.

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 20:57

Ik zag het van Strava :+ heb gelijk alles op niet zichtbaar gezet :D

@sandra: ja Equilab klinkt wel echt super, behalve dat ik nu veel lees dat hij zelf tussentijds stopt. Ik gebruik mn watch super veel, maar je kan hem dus niet op je wijzerplaat zetten. Dat heb ik wel nodig want ik klik het vaak even aan met mn neus (want handschoenen) :+

De intervals pro heb ik idd ook, maar die telt maar 1/3e vd km’s :')

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 23:13

Slmt9 schreef:
Ik zag het van Strava :+ heb gelijk alles op niet zichtbaar gezet :D

@sandra: ja Equilab klinkt wel echt super, behalve dat ik nu veel lees dat hij zelf tussentijds stopt. Ik gebruik mn watch super veel, maar je kan hem dus niet op je wijzerplaat zetten. Dat heb ik wel nodig want ik klik het vaak even aan met mn neus (want handschoenen) :+

De intervals pro heb ik idd ook, maar die telt maar 1/3e vd km’s :')


Equilab komt weer op je Watch hoor, zie foto wat je ziet :D
Bij mij is het nog nooit fout gegaan bij equilab dat hij afsloot.


Afbeelding

Afbeelding

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 23:19

Edit: manier gevonden hoe ik Equilab op de wijzerplaat krijg van de watch *\o/*

Ik heb de anderen (buiten Equilab) getest, maar geen een is in huis nog zo accuraat als de intervals pro app. Dus ik ga eens kijken of hij buiten ook beter werkt als ik een andere work out kies en de Equilab dan ook :D

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 23:13

Is er ook een Bokker challenge voor maart?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 18:10

SandraWierda schreef:
Is er ook een Bokker challenge voor maart?


Hey! Ik heb voor ons een uitdaging gecreëerd. Neem maar eens een kijkje en zie of jij samen met mij de finishlijn kan bereiken! https://www.relive.cc/challenge/invite/1pmvdkwb1jnp67

Beter laat dan nooit :z

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 22:31

Gypsy schreef:
SandraWierda schreef:
Is er ook een Bokker challenge voor maart?


Hey! Ik heb voor ons een uitdaging gecreëerd. Neem maar eens een kijkje en zie of jij samen met mij de finishlijn kan bereiken! https://www.relive.cc/challenge/invite/1pmvdkwb1jnp67

Beter laat dan nooit :z


Leuk, deze ga ik wel halen zit al over de helft :j

mandy23
Berichten: 18
Geregistreerd: 04-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 20:58

Ik ben er ook bij! Ik rij elke 2 a 3 dagen een buitenrit, al kan het aantal kilometers wat beperkt zijn. Desondanks ben ik erg benieuwd naar hoeveel km's we met z'n allen maken! Zo meteen ga ik de app downloaden, dat lijkt me tof!

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 21:19

mandy23 schreef:
Ik ben er ook bij! Ik rij elke 2 a 3 dagen een buitenrit, al kan het aantal kilometers wat beperkt zijn. Desondanks ben ik erg benieuwd naar hoeveel km's we met z'n allen maken! Zo meteen ga ik de app downloaden, dat lijkt me tof!


Misschien is deze dan ook leuk voor je

Maart - 12x erop uit met je paard
https://www.relive.cc/challenge/invite/pn2qke7s7dwp44

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 09:08

Gisteren was het weer heeerlijk weer! Zijn er nog mensen er lekker op uit geweest?

Wij hebben voor het eerst alleen op buitenrit gegaloppeerd, was denk ik de 3e of 4e keer alleen. Heerlijk relaxed ritje zo in de zon! <3

Afbeelding

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 09:24

Ik zat op een fotoshoot voor productpromotie van een vriendin dus helaas. Heb wel plannen om vandaag nog eens een rondje te maken, regen of niet.

scooby09

Berichten: 2209
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 10:15

Ja gisteren ook heerlijk op pad geweest.
Het is heerlijk om de km weer rustig aan uit te breiden.
Wat goed van je Lisa.

Ik heb Rilive maar ik snap echt niks van die uitdagingen :?
Nu ik weer wat meer ga rijden nog maals eens kijken hoe dat nou precies werkt.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 11:41

Wij hebben deze week groen licht gekregen van de DA dus we mogen sowieso weer gewoon beginnen opbouwen naar sportniveau. De pees is voldoende hersteld en hij had er vertrouwen in dat ik goed weet wat ik doe, dus nacontroles zijn niet meer nodig :)

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 13:17

Ik heb ook heerlijk gemend, vanmorgen bijna 8 en gisteren ook :)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 18:55

Weer ongeveer 11km erbij, paar stukjes galop gedaan en de pees heeft het prima verteerd :D dus nu stilaan de afstanden ook weer gaan opbouwen. Normaal ligt onze max. zo rond 25km maar denk dat ik dat ga opdrijven tot 30-35. Dan kan ik vanaf stal net een tikje extra als paden uitkiezen en heb ik nog net dat pietsje meer variatie.

Intussen op plek 21 met 60km in de benen.

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 19:05

Wat fijn dat jullie weer mogen opbouwen Varekaj! Rijden jullie normaal gesproken veel endurance?

Lekker dat jullie ook weer het aantal km opbouwen Scooby! Waar loop je tegenaan met relive? Misschien kunnen we helpen?

Ook lekker Marit!!

Wij hebben vandaag een stapritje van 7 km gereden en zijn nu het weer steeds mooier wordt de snelheid en ook langzaamaan de afstanden wat aan het uitbreiden. In juni gaan we de Eperpaardenvierdaagse rijden dus daar moeten we goed voor trainen :D

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 19:06

Ik zie net dat ik de 5e plek heb! Wat grappig nog helemaal niet naar gekeken.

Momentele doe ik echt veel korte ritjes omdat ik samen met vriendin men en haar pony pas net voor de wagen loopt.

Hopelijk van de zomer langere ritten.


11km is alweer fijn! 25km nog beter ;)

paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 19:08

Ik track helemaal niks meer... Vergeet hem elke keer aan te zetten.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 20:27

@lisa_22 ik rij voornamelijk eventing :D maar start ook regelmatig dressuur of springen. Buitenritten horen er bij mij vooral bij voor enerzijds afwisseling maar anderzijds ook als (conditie)training. Kan wel galoptraining doen op de Galopbaan maar dat is toch nog anders dan galopwerk over een veldpad, grasbaantjes, een stoppelveld en dergelijke.

Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 20:46

Hier ook lekker gereden in het zonnetje. Maar ik ga eigenlijk altijd wel, weer of geen weer. Cas zweette er van. Doet hij niet zo vaak, maar zit nog volop in zijn wintervacht. Ik sta 4e in de challenge nu. Leuk!

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 08:27

Klinkt lekker Marit en bloodymary!

Leuk Varekaj! Kan me voorstellen dat de buitenritten dan een fijne afwisseling en conditietraining zijn.

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 08:49

Ik kom ook weer meepraten. Heb gewoon een maand niet buiten gereden en dat is echt lang. Maar we zijn gisteren weer gestart met 4km :D

Heb het echt gemist. Laatste rondje was 22 februari. Per 28 februari stond Betsy op een pensionstal, maar die heb ik zaterdag weer naar huis gehaald.

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 10:36

MaritB schreef:
Ik zie net dat ik de 5e plek heb! Wat grappig nog helemaal niet naar gekeken.



Welk challenge is dit? Volgens mij doe ik aan deze niet mee :(

Heb je een linkje?