Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 322 [ 8046 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 322  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

 
Profiel   

Na ontzettend veel gezelligheid, gekwebbel en mooie foto's en routes was deel 1 van het topic dan toch echt vol. Daarom gaan we gezellig hier verder in een nieuw topic. Veel veilige en fijne ritten gewenst aan alle deelnemers en welkom voor de nieuwelingen!

Wat is de Endomondo challenge: Bokkers Bokaal?
Het idee van de Bokkers Bokaal challenge op Endomondo onstond doordat ik tijdens mijn vakantie met mijn paarden steeds kaartjes via Endomondo liet zien aan mijn volgers in het topic [BRT] Op vakantie met 2 pony's en GPS tracking . Toen verschillende volgers aangaven ook Endomondo te gaan gebruiken heb ik een challenge opgezet voor het maken van buitenritten. En zo onstond in augustus 2013 de eerste Bokkers Bokaal. In oktober maakte ik een los topic aan voor de challenge en voor ik het wist zaten we op 100 deelnemers.
Ondertussen zijn er dus al meerdere jaargangen geweest, hebben we heel veel mooie routes en foto's met elkaar gedeeld en heerst er nog altijd een gezellige en open sfeer in het topic (deelnemers bedankt daarvoor +:)+ ).
Nieuwe deelnemers zijn dan dus ook nog altijd welkom, de challenge is gestart om mensen te motiveren om ook eens lekker op pad te gaan met je paard en wij geloven stellig in het spreekwoord: hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Wat zijn de regels?
  • De challenge is bedoeld voor activiteiten met je paard buiten de bak/het weiland. Dit bestaat uit: buitenrijden, ritten voor de wagen of wandelen/fietsen met je pony. De challenge telt alleen km's mee die zijn getrackt onder 'paardrijden/riding'.
  • De duur van de activiteit is niet belangrijk, een buitenrit van een dag of een kwartier uitstappen op de weg is dus beide toegestaan.
  • Tempo ligt dus ook vrij, zowel endurance trainingen en rustige staprondjes zijn welkom en verschillen niet in 'waarde'.
  • Het is uiteraard niet de bedoeling om het rijden in de bak of activiteiten zonder paard mee te laten tellen in de challenge. Voor mensen die ook hun training in de bak bij willen kunnen houden via Endomondo zijn er twee opties: de trainingen wegschrijven onder een andere sport, of de GPS uitzetten (of 0.01 invullen). Ik heb ervoor gezorgd dat ritten onder 0,02 km niet wordt meegerekend in de challenge dus dit vormt geen probleem meer.

Hoe doe ik mee?
De challenge staat op privé om te voorkomen dat er niet-bokkers mee gaan doen. Daarom gaat het aanmelden doormiddel van een paar stappen.
1. Stuur mij (*klik*) een vriendenverzoek via Endomondo en stuur me een pb via bokt zodat ik weet welk endomondo account bij welke bokker hoort.
2. Ik accepteer je en stuur je een uitnodiging voor de challenge. Dit proces kan enkele dagen duren, maar je eerder gemaakte km's zullen gewoon meegeteld worden in de challenge, dus je loopt er geen achterstand door op.
3. Je accepteert de uitnodiging en vanaf dat moment kan je bij de challenge om de ranglijst te bekijken. Het bijtellen van km's gaat automatisch, hier hoef je niets voor te doen.

Resultaten voorgaande challenges

2013 - 2014
Top 3
1: 2400,79 km : Simone_hipiq
2: 2363,24 km : Leun
3: 1895,29 km : vicky
Totaal gemaakte km's 1e challenge: 68.014 km

2014 - 2015
Top 3
1: 2598,87 km: moonforever
2: 2442,81 km: Chouchou
3: 1838,11 km: S_imonee
Totaal gemaakte km's 2e challenge: 70.204 km

2015 - 2016
Top 3
1: 2418,60 km: moonforever
2: 2255,70 km: sanowa
3: 1865,70 km: vicky
Totaal gemaakte km's 3e challenge: 67.255 km

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 10:18 



 
Profiel   

Yeeey, topic 2!


Tegen alle verwachtingen in rij ik nog steeds af en toe ritjes met mijn oude (heetkop) gele.


Leuk dat er een tweede topic is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 10:23 



 

Jeej, nieuw topic! Ik ben er ook weer bij, zo goed & kwaad als we kunnen 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 10:33 



 
Profiel   

Ja nieuw topic!
Ik doe ook hier weer lekker mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 10:34 



 
Profiel   

Ik kom me ook maar even aansluiten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 10:34 



 

Welkom! Je eerste bericht meteen in het goede topic, haha :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 10:35 



 
Profiel   

Jeej nieuw topic hopelijk ga ik dit deel wat actiever meepraten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 10:38 



 
Profiel   

Is het trouwens toevallig dat deze challenge 'midden' in het jaar start omdat toen het idee is ontstaan, of heeft het een andere reden?
Ik ben er ook weer bij hoor. Sinds november zelf gaan rijden, dus leuke motivatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 10:51 



 
Profiel   

:wave: ook weer aanwezig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 11:00 



 
Profiel   

Dyonne schreef
Is het trouwens toevallig dat deze challenge 'midden' in het jaar start omdat toen het idee is ontstaan, of heeft het een andere reden?
Ik ben er ook weer bij hoor. Sinds november zelf gaan rijden, dus leuke motivatie.

Toevallig ja. Het eerste topic is begonnen in de zomer omdat TS toen op vakantie was met haar 2 paarden. En inmiddels zijn we al weer paar jaar verder en is het startpunt van de challenge gelijk gebleven.


Zelf nog steeds geen buiten kilometers. Maar het rijden zelf gaat steeds beter. We komen er vanzelf weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 11:03 



 
Profiel   

Vorige topic ben ik uit t oog verloren. Verwacht ook niet veel km's te maken op t moment. Ga hier weer meelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 11:23 



 
Profiel   

Ben er ook weer bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 11:31 



 
Profiel   

Heuy! Nieuw topic! *\o/*
Ik probeer ook weer wat actiever mee te kletsen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 12:38 



 
Profiel   

Ik volg deze uiteraard ook weer :D

Jaan81 schreef
Tof Letiets! Heb ik ook nog naar zitten kijken, maar t fjordje heeft weer erg last van kopschudden, dus ik sla over jammer genoeg.

Jammer Janneke, was wel gezellig geweest om even bij te kletsen :)

Het weer valt mee hier, dus vanmorgen nog lekker een rondje gedaan :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 12:45 



 
Profiel   

Leuk een nieuw topic! :):)

Mooi rondje gemaakt Letiets! :)

Hier niet heel veel tijd om te rijden, druk druk druk. Morgen een dagje naar Walibi dus dan doen verzorgsters haar en overmorgen kan ik ook niet dus dan gaat mijn vriend een rondje wandelen of fietsen. Hopelijk vanaf dinsdag weer lekker zelf kilometers maken! :D
Ijzer lag er gisteren af maar wordt er gelukkig vandaag meteen weer onder gezet, wat een service. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 15:10 



 
Profiel   

Wie had dat gedacht, een tweede topic! Ik ben ook weer van de partij, al ist meer meelezen dat daadwerkelijk rijden meer helaas...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 16:11 



 
Profiel   

Hier weer rondje van 10km. Wel een forse bui gehad helaas. Maar wel lekker gereden, rustig aan in verband met samen gereden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 16:12 



 
Profiel   

Gevonden het nieuwe topic! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 18:26 



 
Profiel   

Geen plannen om te rijden vanavond, maar was zulk lekker weer dat ik toch nog even een klein rondje heb gedaan! Lekker veel gestapt en gewoon even lekker van het zonnetje genoten samen! <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 18:50 



 
Profiel   

Leuk! Meer een meelezer dan een schrijver, maar zeker wel deelnemer aan de challenge.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 18:51 



 
Profiel   

Lekker Nath!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 18:52 



 
Profiel   

Ik heb me aangemeld voor de challenge.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 19:06 



 
Profiel   

Jeej nieuw topic. Al ben ik momenteel meer meelezer helaas.
Geniet mee van jullie ritjes :)

Lees dat er een aantal meedoen vrijdag aan de rit op noord beveland, ik had me ook ingeschreven, en weer afgemeld.
Mutsje is 3 weken geleden op hol geslagen met de kar, en het vertrouwen tussen ons is helemaal weg.
We zijn aan het wandelen en dat gaat met heel veel spanning en binnenkort gaat ze weg naar een beleerbedrijf om weer voor de kar gezet te worden.
Helaas net voor onze vakantie :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 20:18 



 
Profiel   

oh ik wil ook wel meedoen, pb gestuurd want kan je niet vinden via endomondo app

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 20:23 



 
Profiel   

Ow leuk! Ik wil ook meedoen! (niet voor de ranking want zoveel rijd ik niet buiten)

ik heb gisteren net mijn sporthorloge besteld die trackts alleen geen paardrijden dus ik moet even kijken hoe dat precies werkt met endomondo maar dat komt goed :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 322 [ 8046 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 322  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen