Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 13:57

Dayanara schreef:
Hee wat handig die regenbroek, doenje die over je gewone rijbroek aan?


Ja, gewoon er overheen. Er zit een rits en klittenband in van onder tot boven, dus past ook makkelijk over je schoenen heen. Draag swinters m'n laarzen er ook onder, breed genoeg!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 16:51

:)*
Ik heb ook nog wel ergens een regenbroek, lijken net lange chaps zoals ze bij western dragen. Dus als je zadel nat wordt zit je nog steeds met een natte kont :))
Mijne hebben een riem met clip en over de gehele beenlengte een rits. Heb die indertijd gekocht omdat ik die zelfstandig aan en uit kan doen te paard. Rij regelmatig wedstrijd in de winter waarbij je buiten moet inrijden en dan was dit heel handig om over mijn witte rijbroek aan te trekken. Dan hing mijn broek niet vol modder. Of blijft je broek iig droog en niet geheel nietsverhullend als je een keer een stortbui over je heen krijgt vlak voor je de proef in moet :Y)

Zou alleen een keertje moeten checken waar die naartoe is...

Getup

Berichten: 8272
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:28

Lekker rondje gedaan. Degene die trouwens ooit in de buurt is, mag best eens een rondje mee :-)


Afbeelding

Afbeelding

Emori

Berichten: 13116
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:34

Getup schreef:
Lekker rondje gedaan. Degene die trouwens ooit in de buurt is, mag best eens een rondje mee :-)


[ [url=m/Tu0NDx.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YlW0Pb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Juli/augustus volgend jaar? :)) :P dan zit ik weer in wallendorf

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 18:34

Vandaag een klein staprondje gedaan. Okee en een galopje heuvel op :D
Afbeelding

Het bos is zo mooi nu <3
Afbeelding

Kasmir

Berichten: 5434
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 19:17

Voor het eerst het rondje wat uitgebreid naar 10km vandaag. Super braaf weer, knappe puppy pony.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 10:44

Stoer hoor! Leuke puppy heb je ook ;)



Hier gisteren een wandelrondje van ruim 7 km gedaan.
Afbeelding

Laten we zeggen dat ik het idee heb dat hij zich weer prima voelt, hij had in ieder geval een hele kop erop en heb meermaals spijt gehad dat ik niet gewoon opgezadeld heb, was voor mij iets makkelijker geweest :') (maarja, ik dacht .. met het niet zo goed voelen maar even kijken, vooral omdat het 28°C was en ik hem dat niet wilde aandoen met zijn berenvachtje ...). Had wel ineens weer een prutoog dus er zit nog wel ergens iets, maar darmen lijken weer helemaal in orde en de sloomheid is dus duidelijk weg, haha.

Afbeelding
Heerlijk ook mijn hartslag in combinatie met zijn tempo _O-

Zijn even naar het terrein van de endurance-wedstrijd gelopen om te zien of we nog wat bekenden tegenkwamen (ooit was ik vrij actief in de endurance-wereld zeg maar, dus altijd wel leuk). Het interesseerde [***] niet zo .. er was gras ..

Afbeelding

Afbeelding

Hij heeft geen hoofd maar vind de lucht zo mooi ... (en het geeft een beeld hoe het 90% van de tijd ging, hahaha).
Afbeelding

En dan op 200m van huis ging hij ineens in staking _O- Wilde gewoon niet meer vooruit ... staat een klein filmpje van op mijn instagram (zie onderschrift), toen besloot hij ineens dat het wel weer goed was. Raar beest is het ook ...

Kasmir

Berichten: 5434
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 10:49

Haha hoe die oortjes ook weer naar voren gaan als hij weer wegstapt in dat filmpje xD.
Het zou vandaag rotweer worden maar nu toch mooi dus tijd voor een ritje :+

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 14:42

Hier ook een ritje gedaan. Wilde een paar uur weg, lekker struinen. Paard zocht iedere kruising de weg terug. Ik denk dat ie zn dag niet had of t gewoon te warm heeft gehad ofzo. Ik heb maar naar m geluisterd en we zijn weer terug naar huis gegaan.

Afbeelding

scooby09

Berichten: 2208
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 14:49

Het is ook flink warm idd kan mij voorstellen dat sommige paarden daar last van hebben.


Hier ook weer heerlijk rondje gemaakt was druk in het bos en prachtig..
Zo genieten dan he.

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 14:58

Vandaag klein rondje buiten gedaan. Strand was helaas niet best, 7 uur nog hoog water en reed er rond 9 uur dus wel al wat lager water maar nog geen hard zand helaas.... Maar was wel genieten met het mooie weer en de mooie zonsopkomst.
Afbeelding
Afbeelding

Stalgenootje heeft onze pensionado in het opkomende zonnetje nog mooi op de foto gezet:
Afbeelding

scooby09

Berichten: 2208
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 16:20

Afbeelding
Rondje van vanmorgen..

Getup

Berichten: 8272
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 16:20

iedereen weer lekker op pad geweest,dus!
Mooie foto, evdpanne.

Kasmir

Berichten: 5434
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 19:36

Wij hebben ook weer lekker van het mooie weer genoten. Morgen m'n paard maar een dagje vrij geven, ze is nog maar 4.
(Stom gezicht dat uitstapje op de kaart waar we even natte voeten zijn wezen scoren xD)

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 19:47

Ik heb waarschijnlijk mijn laatste rit onder het zadel gedaan -O-
Hij ging zo goed en alles ging zo fijn, maar vandaag heeft hij weer een mega schrikreactie gehad en mijn lichaam kan dat soort dingen gewoon niet meer verwerken *zucht* Ben niet gevallen maar het scheelde niet veel .. voor ons een dikke boom, links bos en struiken, rechts een mega-tak op hoofdhoogte en geen tijd om echt iets te bedenken/te reageren.. Pony koos voor rechts, gelukkig had ik mijn cap op maar heb toch een beste slag gehad... En dan natuurlijk de slag in mijn bekken, en dat mag eigenlijk echt niet gebeuren...

Nu besef ik ook dat een paard een paard is en dat hij er eigenlijk niks aan kan doen, volgens mij heeft het ook te maken met de seizoenswisseling, hij heeft elk jaar een "winterdip" maar ik weet dat aan koud en slecht weer.. Maar volgens mij doen zijn hormonen toch rare dingen en hangt alles gewoon samen. Echter kan ik het mij niet permiteren om risico's te nemen en dingen te gaan testen... Dus vanaf nu blijf ik maar weer op de grond...

Toch nog even het kaartje van vandaag:
Afbeelding

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:40

Wat een weertje he ... <3

Wij hebben vandaag de eersel postel rally gereden. Jammer van de baggere routebeschrijving, was totaal niet duidelijk.

Ben vanuit huis vertrokken naar het defilé en na de finish ook weer terug onder de man naar huis.

Mevrouw had nog energie genoeg :')



Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Saul op 14-10-18 20:53, in het totaal 2 keer bewerkt

scooby09

Berichten: 2208
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:43

Ziet er goed uit toch...Zal ze zo te zien de kippen echt spannend vinden. :D

Wat grappig zo`n rally moet je die op kaart navigeren.?

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:50

oh [***] wat naar -O-
En Saul 60 km :wow: wat voor een paard heb jij dan?

Ik heb vanmiddag ook nog even een ritje gemaakt, na de visite en een fietstochtje met mijn oudste zoon. T is zo mooi nu. Een klein rondje maar.

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 21:58

Hmmja, had het mij bij zo'n mooie dag wel anders voorgesteld. Was er echt van overtuigd dat het weer een geweldige rit zou worden maar niet dus.. Heb al zoveel geprobeerd qua manieren en methodes maar het blijft echt een ding.. Ben ook niet bang ofzo want hij rent nooit echt ver, maar het is puur de slag van het onverwachte.. en hij is soms gewoon lomp als die schrikt (loopt dus gewoon het bos in bv) en daar heb ik dan achteraf zo'n last van dat het gewoon niet leuk meer is... Dus dan maar met de voeten op de grond blijven, maar baal er wel van.


Wauw Saul, dat is nog eens een afstandje! En lang ook!

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 22:34

Hier ook de rally gereden net als Saul

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Mijn maat was haar cap vergeten dus heb de mijne aan haar gegeven

Getup

Berichten: 8272
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 22:48

Wow, zoveel rijd ik in 6 dagen ! Superleuk

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 01:16

Gaaf hoor die afstanden! Daar doe ik bijna een week over _O-

Vandaag ook weer gereden. In eerste instantie heel lekker, tot we tot 2x toe van achterop werden aangereden in galop (wij in stap). Beide keren door dezelfde mensen ("sorry hij is een beetje druk" -:(- )
Mijn paard schoot hierop volledig in de stress. 1e keer kreeg ik hem er nog wel uit, 2e keer ging hij alleen nog maar omhoog, dus afgestapt en de laatste 5km naar huis gelopen -O-
Zoooo jammer zulke mensen! Was ook niet dat we niet te zien waren, 1e keer op een open stuk, 2e keer op een recht pad.

Afbeelding

rollyjogered

Berichten: 200
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 07:57

Mijn ene paard zit al een paar weken vast in haar rug en loopt daardoor dus ook niet helemaal zuiver. Volgende week komt de fysio nog een keer. We waren net lekker op weg met veel kms maken dus vind het heel jammer. :(

Gister dus maar met mijn jonkie een inimini wandelingetje gemaakt. Ze durft nog niet zo ver van stal zonder mijn andere paard erbij.
Afbeelding

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 08:29

Vandaag ga ik maar even longeren/wandelen voor de spierpijn.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 09:23

TinGu dat is op zijn zacht gezegd slordig van die mensen zeg!