Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MaritB

Berichten: 8626
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 10:55

mooney schreef:
Je bent niet de enige Marit (hier natuurlijk ook een veulen rondlopen en nu zelf in 'revalidatie'), ik doe nu 2x per week een rondje lange lijnen van 2 km en dat is het dan. Over een week mag ik weer los, dan gaan we aan de fiets conditie opbouwen en dan rond december de wagen er weer achter en dan kan ik weer volop meedoen hoop ik. Dat is hier ook weer ruim een jaar geleden volgens mij.


Heerlijk dat je wel al 2km naar buiten kan :)
Een jaar is lang he! Fijn vooruitzicht dat je er in december weer wat meer van kan gaan genieten :)


Hier ook veulen en nog in quarantaine ivm droes. Mag dus niet mn weide af.

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 11:27

EmptyWords schreef:
Lein_ schreef:
Lekker fris herfstweer was het hier! 12 km gemaakt.

Als iemand zin heeft om een keer een rondje Veluwe samen te maken :)? Waar maakt mij niet zoveel uit, ik moet sowieso traileren vanuit Nijmegen.

gezellig! je komt maar langs, weet wel een leuk rondje met mooie uitzichten. die is ongeveer 1,5- 2 uur, verder kan natuurlijk ook!


Leuk ik stuur je een pb!!

MaritB

Berichten: 8626
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 11:37

Ik wil ook wel! Ik weet 2 routes in KWB :P (nou ja iets meer wel)

Maar duurt nog wel een maand of 3 voordat ik meer kan doen dan een staprit.

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 12:10

Ik leef met jullie mee MaritB & mooney .. een jaar niet het bos in kunnen met pony, moet er niet aan denken := Maar jullie hebben natuurlijk wel iets leuks ervoor in de plaats gekregen :Y)

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-17 12:39

Het was het inderdaad wel waard haha, en ik heb in die tijd wel een beetje gewandeld enzo. En bos heb ik sowieso niet, dus het was gewoon een jaartje niet omver gereden worden door auto's :') . Maar met een beetje geluk heb ik nu over een jaar of 4 een leuk dubbelspan dus dubbel plezier :P

En ik kon hier nog lekker oortjes foto's kijken haha.

MaritB

Berichten: 8626
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 12:53

Jaa 2 baby's is erg leuk!
Die droes hoefde ik niet perse te hebben hoor hahaha.


Maar inderdaad hier genieten van de oortjes foto's en direct het besef dat ik straks weer echt mag genieten van de ' kleine' dingen.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 13:16

[***] schreef:
Ik leef met jullie mee MaritB & mooney .. een jaar niet het bos in kunnen met pony, moet er niet aan denken := Maar jullie hebben natuurlijk wel iets leuks ervoor in de plaats gekregen :Y)

ik heb ook bijna 10 maanden bijna niets met het paard gedaan, hij had een peesblessure

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 13:22

Dat is niet leuk dan, heb je helemaal niks aan :=
Ondertussen wel weer beter?


Vinden jullie het trouwens een groot probleem dat ik geen oortjesfoto's meer post en alleen maar grafiekjes? Heb momenteel wat moeite met het bokt-foto-gebeuren, dus plaats eigenlijk liever niks meer tot er eventueel wat verandert, maar dat is voor dit topic misschien niet zo leuk :o

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-17 13:26

Ik vind grafiekjes ook leuk om te zien hoor, gewoon posten waar je zelf comfortabel mee bent :j

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 13:44

Ok, gelukkig vind toch 1 iemand het leuk genoeg :) Haha.
Ik post wel nog foto's op mijn instagram-account, deze staat in mijn onderschrift .. Dus via daar kan je ook altijd (nieuwe) foto's van de pony's zien, waaronder veel oortjes-foto's :)

MaritB

Berichten: 8626
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 14:40

[***] schreef:
Dat is niet leuk dan, heb je helemaal niks aan :=
Ondertussen wel weer beter?


Vinden jullie het trouwens een groot probleem dat ik geen oortjesfoto's meer post en alleen maar grafiekjes? Heb momenteel wat moeite met het bokt-foto-gebeuren, dus plaats eigenlijk liever niks meer tot er eventueel wat verandert, maar dat is voor dit topic misschien niet zo leuk :o



Wat is het bokt-foto-gebeuren?

En plaats vooral waar jij je goed bij voelt :)


Vrijdag worden de pony's gespoeld bij de luchtzakken en dat wordt op kweek gezet, ik hoop dan volgende week te horen dat ze beide negatief testen op droes (en dus geen drager zijn)

Daarna is het voor mij goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 14:47

Ik hoop met je mee, heb er totaal geen ervaring mee en hoop dat zo te houden ;)

Kort samengevat vind ik het geen leuk idee dat alles wat je op Bokt zet uitgebreid via google terug te vinden is, dus elke reactie, elk topic, elke foto. Zelfs als je ze via een andere plaats upload blijven ze in bij de afbeeldingen staan omdat ze ooit op bokt stonden, ookal verwijder je ze weer op die andere site.. Gewoon het idee/principe gaat het mij om. Meer info vind je hier, al ging het er oorspronkelijk niet over ;) [FZ] Is Bokt Bokt niet meer?

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 15:55

Vandaag een pech rondje :(
Mooie lange rit gepland (toch wel 25/30km), maar op nog niet eens 1/3 van de rit ongeveer verloor ik 1 hoefschoen en de andere was helemaal verbogen/scheef.. dus niet meer mee verder te rijden. Andere schoen gevonden en op blote voeten maar terug naar stal gegaan. Stalgenoten gingen verder, maar 1 is halverwege een ijzer kwijt geraakt met als resultaat een kreupel paard. Die wachten dus op de trailer om opgehaald te worden :')
Schiet niet echt op haha.
Ik heb uiteindelijk zo'n 10km gedaan.

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 16:08

Ik ben nu nog wel iets actief, maar waar Mooney en MaritB straks weer beginnen met rijden/mennen begint het wachten voor mij pas... Pony is 1 juni uitgerekend dus ik ga ervan uit dat we zeker een jaar niet actief zijn.

MaritB, jouw knapperd komt straks bij ons op stal :D

MaritB

Berichten: 8626
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 16:15

LinSa schreef:
Ik ben nu nog wel iets actief, maar waar Mooney en MaritB straks weer beginnen met rijden/mennen begint het wachten voor mij pas... Pony is 1 juni uitgerekend dus ik ga ervan uit dat we zeker een jaar niet actief zijn.

MaritB, jouw knapperd komt straks bij ons op stal :D



Oooh leuk! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 17:12

SuperAssie schreef:
Vandaag een pech rondje :(
Mooie lange rit gepland (toch wel 25/30km), maar op nog niet eens 1/3 van de rit ongeveer verloor ik 1 hoefschoen en de andere was helemaal verbogen/scheef.. dus niet meer mee verder te rijden. Andere schoen gevonden en op blote voeten maar terug naar stal gegaan. Stalgenoten gingen verder, maar 1 is halverwege een ijzer kwijt geraakt met als resultaat een kreupel paard. Die wachten dus op de trailer om opgehaald te worden :')
Schiet niet echt op haha.
Ik heb uiteindelijk zo'n 10km gedaan.


Heh bah, dat is helemaal niet fijn -O- En ook beiden pech met ijzers/schoenen.. moet toch echt lukken.


Wat leuk LinSa, dat id toch wel de leukste reden om niet actief te zijn ;) En grappig dat die van Marit bij jou(w stal) terecht komt :)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 17:31

Vanochtend zijn stalgenootjes een mooie staprit gaan maken (net zoals afgelopen zondag) maar zonder zadel kan ik helaas niet meegenieten van die kilometers. Hopelijk heb ik tegen vrijdag mijn zadel terug en is het zondag beetje doenbaar qua weer. Dan ga ik ook weer de baan op.

spatter

Berichten: 14454
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:36

Nouja , heb ik vandaag wel een heerlijke rit gemaakt :j
Blue begon wel met wat hoeste in het begin(nadeel van een week niet rijden) maar op de terug wel deed hij me toch maf in galop, echt oerend hard.
Ben ik helemaal niet gewend van hem.
GPS had kuren dus ik heb de route moeten natekenen en dus geen idee hoe hard we nu gingen in de galop.

Iedereen sterkte met zieke paardjes :(:)

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:50

Marit en Mooney hopelijk kunnen jullie straks lekker km maken :D

Jeetje superassie balen van de ijzers en schoenen.

Ik ben vandaag voor het eerst alleen met de trailer op pad gegaan. Gewoon niet ver hoor bos waar ik altijd rijd. Zaterdag hebben we een herfstrit en paar cross hindernissen 17 km er dan weer bij. Vandaag 9.48 km gereden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Edit: Spatter: hoe teken je het na en in? Balen van je gps

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 17:00

Ik ging vandaag ook even een "klein" ritje doen :')
Wilde eigenlijk wat bakwerk doen, maar toch geen zin in dus was van plan zo'n 15km te gaan. In de auto bedacht ik me een leuke route maar wist niet precies hoe lang die zou zijn.
Achteraf dus 23 km :+

Ach, ik heb genoten haha. Paardlief was braaf, beetje lomp soms maar dat is hem vergeven haha.
Alleen die stomme hoefschoenen steek ik nog een keer in brand :')
Ben zeker 10 keer moeten afstappen omdat de klipjes los waren en ook 1 keer moeten terug rijden omdat er een verloren was. Maar al met al wel lekker gereden. We zijn naar ons "oude" buitenrij gebied geweest waar we op de eerste stal stonden, dat was wel weer super leuk!

Afbeelding
Oortjes <3

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 17:03

Wat een heelijke ritten!

Ik hoop van t weekend weer even te kunnen gaan

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 17:38

Oh helemaal gemist dit tweede deel, is er alweer een nieuwe challenge? Hoop nu dat we naar Leersum verhuisd te zijn eindelijk ook eens in de top 10 te raken :p

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:54

Ik heb afgelopen week met de auto een bordje zien staan aan een paadje dat je er als ruiter door kan/mag, eentje wat niet te ver van stal af zit (3km?) en wat ik nog niet ken. Popel om het te gaan verkennen :D
Enige nadeel is dat ik om er te geraken de rijksweg over moet (70km-weg) en een stuk erlangs. paard is wel bomproof maar er zijn fijnere plekken om te rijden.

Als mijn zadel zaterdag terug is en ik heb tijd, dan ga ik dat pad maar een keer opzoeken :)

ittheclown

Berichten: 1749
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 08:54

Hier was dinsdag het plan een rondje van max 18 km te doen ,en voor de eerste keer met mijn paard naar het strand te gaan.. het werd uiteindelijk bijna 25, we reden op het ruiterpad.. en opeens waren er allemaal graafmachines aan het werk.. weg pad.. dus zie dan maar weer eens de weg te vinden. Uiteindelijk na bijna 4 en een half uur rijden thuis aangekomen.
Verder wel heerlijk gereden , heb er ook een leuk filmpje van gemaakt met de go-pro hopelijk mag ik die hier linken ? zoniet dan even een gil geven dan verwijder ik hem weer even.

https://www.youtube.com/watch?v=Z7Xffz-dJu8

Jorex

Berichten: 9935
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 16:15

Hier gisteren weer 30 km gereden en meneer was aan het einde nog niet moe. Schoot er op 28 km nog vandoor vanwege een vrachtwagen van achteren die opeens eng was :roll:
Maar verder heerlijk gereden en het was gisterochtend eindelijk een keer niet koud, alleen jammer van de regenbui op het einde.
Afbeelding

En de bad-hair-day foto:
Afbeelding