Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Enjoy the ride voor pink ribbon

 
Profiel   

Hoi hoi,
Ik vroeg me af of er nog meer mensen meerijden, dit word het 1e jaar dat ik meedoe. Ik doe zelf aan de rit in bennekom mee.

Ik ga proberen zoveelmogelijk geld op te halen(wat niet heel makkeijk zal gaan ivm de drukte die ik mometeel heb), ik heb al een actie pagina aangemaakt om geld te doneren en ga in de supermarkt een actie bakje neerzetten bij de flessen automaat(uiteraard met toestemming) ook probeer ik nog een paar actie's te houden boor die tijd.
Im hoop pink ribbon weer een beetje onder de aandacht te brengen her en der en hoop ook een leuk bedrag op ye halen.

Hieronder een linkje naar de site om je op te geven:
https://www.knhs.nl/buitenrijden/enjoy-the-ride-ritten/enjoy-the-ride-voor-pink-ribbon/


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-17 22:07 



 
Profiel   

Omdat dit om een buitenrit gaat, verplaats ik dit topic naar [BRT]Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 08:56 



 
Profiel   

Doet niemand mee met deze rit??? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 19:10 



 
Profiel   

Jaa wij gaan meedoen in Bennekom, 25 km!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 19:21 



 
Profiel   

Ja ik zit er ook over na te denken mee te doen.
Ben nog nooit mee geweest met zo'n rit .

Is het heel erg massaal? Dat je met veel tegelijk start? Of rijd je tegelijk met de mensen met wie samen start? Ben erg benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 19:31 



 
Profiel   

Ik doe dit jaar weer mee in Ermelo.

Ik vond het massale vorig jaar erg meevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 19:10 



 
Profiel   

Morgen komt er een fel roze hoofdstel binnen voor de rit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 19:54 



 
Profiel   

Ik doe dit jaar voor het eerst mee in Ermelo met een vriendin.
Heb bijna alles al hoop ik Hihi
Ga alleen kijken voor een barock hoofdstel let borsttuig voor bij mijn westernset ipv fel roze heb alles namelijk bijpassend bij mijn lichtroze pad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 13:35 



 
Profiel   

Weet iemand hoelang de rit in Ermelo is en hoelang die
Duurt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 13:35 



 
Profiel   

Op 21 oktober houden wij van de P.V. Koningin Emma een Pink Ride Sponsor Strandrit in het duin/ en strandgebied van Wassenaar en Scheveningen. Iedereen is van harte welkom om mee te doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 17:19 



 
Profiel   

In tegenstelling tot wat er op de KNHS site staat, is er nog genoeg plaats voor deelnemers aan onze pink ribbon ride op 21 oktober. We doen er alles aan om de inschrijving weer open te krijgen! Dus blijf vooral proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 13:54 



 
Profiel   

Ik wil misschien meedoen aan de rit in Ermelo, wil alleen nog opzoek naar een iemand om mee samen te rijden... En anders maar alleen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:31 



 
Profiel   

Ik wil misschien meedoen met de rit in Bennekom maar zoek eigenlijk ook een rijmaatje, moet zelf vanuit Wageningen komen, maar vind zo'n afstand in mijn eentje een beetje saai :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 15:42 



 
Profiel   

Getsie, nu baal ik erg dat ik geen E rijbewijs en trailer heb. Ik had hier wel graag aan mee willen doen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 15:53 



 
Profiel   

Ik rij de enjoy de ride for pink ribbon ook mee in Bennenkom samen met mijn shetlander en sulky.
Wie vindt het leuk om de rit samen te rijden?
Ons tempo is stap en draf.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 11:59 



 
Profiel   

dianaw33 schreef
Op 21 oktober houden wij van de P.V. Koningin Emma een Pink Ride Sponsor Strandrit in het duin/ en strandgebied van Wassenaar en Scheveningen. Iedereen is van harte welkom om mee te doen!


Samen met een vriendin al ingeschreven voor deze rit! Wordt voor onze de eerste keer over het strand maar we hebben er zin in! Roze dekjes en roze kleding liggen al klaar... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 12:13 



 
Profiel   

Rocamor schreef
Ik doe dit jaar weer mee in Ermelo.

Ik vond het massale vorig jaar erg meevallen.


Pink ribbon van morgen is afgelast

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 12:18 



 
Profiel   

Rocamor schreef
Rocamor schreef
Ik doe dit jaar weer mee in Ermelo.

Ik vond het massale vorig jaar erg meevallen.


Pink ribbon van morgen is afgelast


Wat jammer, de rit in Bennekom gaat zover ik weet wel gewoon door gelukkig. Nu maar hopen op een beetje droog weer.

Ik heb al een aardig roze outfit bij elkaar gesprokkeld. Roze:rijbroek, dekje, hoofdstel, teugels, stijgbeugels, beugelriemen, stiekjes, handschoenen.

En ook bijna €300- ingezameld voor pink ribbon

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 13:20 



 
Profiel   

[
Ik doe met me fries mee me vriendin op me har me fries nog nooit op strand geweest

quote="dianaw33"]Op 21 oktober houden wij van de P.V. Koningin Emma een Pink Ride Sponsor Strandrit in het duin/ en strandgebied van Wassenaar en Scheveningen. Iedereen is van harte welkom om mee te doen![/quote]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 21:29 



 
Profiel   

Ik heb vandaag een heerlijke rit van 30 km gereden samen met een vriendin(je kon kiezen uit 15 of 25 km, maar hadden een stukje verkeerd gereden). Het was mijn 1e rit, maar er zullen er nog vele volgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 20:05 



 
Profiel   

Ik ga 21 oktober naar Wassenaar met mijn fries en haflinger
En een vriendin gaat op mijn haflinger

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 19:50 



 
Profiel   

Bonique schreef
dianaw33 schreef
Op 21 oktober houden wij van de P.V. Koningin Emma een Pink Ride Sponsor Strandrit in het duin/ en strandgebied van Wassenaar en Scheveningen. Iedereen is van harte welkom om mee te doen!


Samen met een vriendin al ingeschreven voor deze rit! Wordt voor onze de eerste keer over het strand maar we hebben er zin in! Roze dekjes en roze kleding liggen al klaar... :)


Super! We hopen op veel roze en een zonnetje! *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 07:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen