Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mennen op het strand

 
Profiel   

Hoi,

Ik vroeg me af wanneer het het beste is om met een sulky het strand op te gaan. Eb? Hebben jullie nog handige tips? Hoe doen jullie het? Is het zand niet te mul?

Mvg
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 20:37 



 
Profiel   

Ik men regelmatig op het strand (met een hca sulky) en het fijnst is het inderdaad als het eb is. Dan heb je een groot 'verhard' deel om te rijden. Voordat je gaat, moet je even de getijden checken van de plaats waar je wilt gaan rijden. Op Google kun je diverse getijden tabellen vinden van de meeste kustplaatsen.

Je moet even door het mulle zand naar de vloedlijn, maar mijn ervaring is dat ze dat echt prima trekken. Ik heb een (grote maats) shetlander voor m'n wagen staan en die heeft daar geen moeite mee. Even een drafje of galopje en je bent er.

Je hoeft niet bang te zijn voor roest op je wagen, als je je spullen daarna grondig schoonmaakt. Ik spuit alles af met kraanwater als ik weer op stal ben (wel echt heel secuur!) en daarna droog ik alles af met een doek.

Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 16:06 



 
Profiel   

fleurvosje schreef
Hoi,

Ik vroeg me af wanneer het het beste is om met een sulky het strand op te gaan. Eb? Hebben jullie nog handige tips? Hoe doen jullie het? Is het zand niet te mul?

Mvg



Lees de info even op onze website: http://www.ruiterenenmennen.nl/C147-Get ... -kust.html
En raadpleeg bij de stranden waar je wilt rijden de info-icoontjes op onze routeplanner, daar staat veel aanvullende info.


Veel plezier
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 15:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen