Autumn Desert Trail 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 23:22

Qimm schreef:
Ik heb 1x een val gezien, en die persoon werd ook meteen geholpen door omstanders. Het is een beetje chaotisch, maar het is ook van belang om zelf een beetje op je omgeving te letten

Dat kan ik beamen! En dan als gene die zelf met mond vol zand lag :')

Kwam overigens niet door iemand anders, maar kleine miscommunicatie van mezelf met paard. Heb zelf nooit idee gehad dat er echt gevaarlijke toeren werden uitgehaald. Zal vast eens gebeuren, maar over algemeen wordt er naar mijn idee prima rekening met elkaar gehouden.

Kabayo

Berichten: 13941
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Autumn Desert Trail 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:03


loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:14

linoleum schreef:
Qimm schreef:
Ik heb 1x een val gezien, en die persoon werd ook meteen geholpen door omstanders. Het is een beetje chaotisch, maar het is ook van belang om zelf een beetje op je omgeving te letten

Dat kan ik beamen! En dan als gene die zelf met mond vol zand lag :')

Kwam overigens niet door iemand anders, maar kleine miscommunicatie van mezelf met paard. Heb zelf nooit idee gehad dat er echt gevaarlijke toeren werden uitgehaald. Zal vast eens gebeuren, maar over algemeen wordt er naar mijn idee prima rekening met elkaar gehouden.


De mensen van de organisatie laat je gewoon staan die schieten niet te hulp, je heb geluk als andere je helpt. en als vrijwilliger kan je alleen grote bek krijgen, ons niet meer te zien daar.
Zijn andere ritten genoeg die ook leuk zijn, en veiliger.
Dat was voorheen daar wel het geval VEILIGER en beter GEOGANIOSEERD en HULP VAARDIGER.