Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 35 [ 862 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paard en ruiter instructieweken (pmo)

 
Profiel   

Wel een super duidelijk programma zo. Ook eens wat variatie in de workshops, echt leuk.

Ik denk nog ff na of ik weer ga.. vorig jaar ook pas eind februari geboekt :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 17:11 



 
Profiel   

Kom lekker mee in de meivakantie <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 17:32 



 
Profiel   

NoekAa_ schreef
Wel een super duidelijk programma zo. Ook eens wat variatie in de workshops, echt leuk.

Ik denk nog ff na of ik weer ga.. vorig jaar ook pas eind februari geboekt :+

Ik denk ook nog, zoveel twijfels maar was zo gezellig

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 19:16 



 
Profiel   

Ik ben 2 jaar geleden ook geweest, met een vriendin. Dit jaar zit ik te twijfelen om te gaan, maar dit zou dan waarschijnlijk alleen worden. Heeft iemand daar ervaring mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 11:06 



 
Profiel   

Ja! Gewoon doen! Voordeel is dat je alleen maar met mensen bent met dezelfde interesse. Er zijn soms ook groepsapps voor de verschillende weken waardoor je van tevoren ook al een klein beetje weet wie iedereen is

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 11:21 



 
Profiel   

Ik ga eigenlijk altijd alleen!
inderdaad wat Anoek hierboven zegt: vaak maak ik alvast groepen voor het hele jaar & de weken dat ik ga. Zo leer je elkaar wel kennen!

En dan nog, ben er toch voor mezelf. Hoef echt niet met iedereen suuuuper goede vrienden te worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 11:55 



 
Profiel   

Ik ben afgelopen jaar ook alleen gekomen en heb er een hele leuke vrienden groep aan over gehouden, waarmee we volgend jaar ook gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 21:52 



 
Profiel   

Ik overweeg me in te schrijven voor het trainingsweekend. Ik vind het wel iets ver rijden dus ik lees eerst graag nog wat mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 21:55 



 
Profiel   

Weet iemand hier of je ook mee mag doen met de cross les als je dat nog nooit hebt gedaan? Ik zit te twijfelen om misschien ook in te schrijven, maar het is wel ver rijden voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 11:28 



 
Profiel   

mingming schreef
Weet iemand hier of je ook mee mag doen met de cross les als je dat nog nooit hebt gedaan? Ik zit te twijfelen om misschien ook in te schrijven, maar het is wel ver rijden voor mij.


Mag zeker! Mits je een eigen paard meeneemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 11:30 



 
Profiel   

Hier vorig jaar alleen geweest. Is prima te doen hoor! Zijn altijd wel mensen die contact met iedereen maken en die zien dat iemand wat 'alleen' is en er dan zelf naar toe gaan.

Met de crossles mag je ook mee doen zonder ervaring. Nu mocht de crosstraining alleen wel met eigen pony's/paarden gedaan worden. Als je al ervaring hebt met crossen is het ook niet echt uitdagend o.d. Maar wel leuk voor de afwisseling.

Ik vond het heel gezellig en je wordt ook fijn vrij gelaten. En er wordt ook wel echt geluisterd naar wat je wel of niet wilt. Een ding extra of wat anders is allemaal geen probleem.
Desondanks zou ik niet nogmaals gaan. Omdat het ver weg is voor mij maar ook omdat ik het niveau niet denderend vind. Maar goed, ik ben privélessen gewend dus dat is sowieso al anders. Overigens niet dat de lessen slecht waren, er werden echt wel goede dingen gezegd! Ik ben alleen op zoek naar meer leerschool voor mezelf, ook in de workshops. (Dan kom je helaas ook op een ander bedrag uit :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 11:35 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
mingming schreef
Weet iemand hier of je ook mee mag doen met de cross les als je dat nog nooit hebt gedaan? Ik zit te twijfelen om misschien ook in te schrijven, maar het is wel ver rijden voor mij.


Mag zeker! Mits je een eigen paard meeneemt.


Ja met eigen paard inderdaad! Ik ga er nog even overna denken :)

Mijn niveau op dressuur is nog B dus ik denk dat ik er wel veel kan leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 11:40 



 
Profiel   

Mijn hengst en ik zijn op Z1 (en dan wellicht nog wat verder) niveau, dus ik twijfel ook wel tussen andere trainingsweekenden, maar dit klonk wel erg gezellig en afwisselend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 11:45 



 
Profiel   

Nessie schreef
Mijn hengst en ik zijn op Z1 (en dan wellicht nog wat verder) niveau, dus ik twijfel ook wel tussen andere trainingsweekenden, maar dit klonk wel erg gezellig en afwisselend.

Snap dat je twijfelt. In de week dat ik er was waren er 2 Z ruiters die kregen ook wel echt apart les. Maar is wel per week verschillend denk ik.
Maar wat heb jij toch een prachtige hengst! Gek van dat beest! <3 En het bloed

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 12:18 



 
Profiel   

Dankjewel :) Ik ben ook iemand die het prima vind om in een gemixt groepje te rijden, een goede instructeur speelt daar op in. Het is alleen een combinatie met de afstand of ik het ga doen. Want het is bij mij meteen een halve volksverhuizing daar mijn hengst niet zonder zijn minipaard ruin kan staan op ander terrein :P Dit was al met de organisatie besproken dat het mogelijk is, maar het is wel meteen een onderneming.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 12:29 



 
Profiel   

Hier ook zo'n grote afstand (vanuit Limburg), daarom voor een week gegaan. Met 2 paarden omdat er anders ook een alleen achter bleef en ik het programma wel wat veel vond voor 1. Was ook een volksverhuizing met alle spullen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 12:35 



 
Profiel   

Wie gaan er week 18 of week 33 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 17:38 



 
Profiel   

In januari komt mijn nieuwe pony op stal. Ik ben echt ontzettend aan het twijfelen. Ben 2 keer eerder geweest. Ik zou vorig jaar gaan maar die had ik ingetrokken. Ik ben 2 keer alleen gegaan maar ik vind het toch leuker om samen te gaan. Omdat ik zulke groepen heel moeilijk vind en ik eigelijk iemand nodig heb waar ik op kan terug vallen en waarmee ik zeker weet dat ik het gezellig zal hebben en mij niet zal veroordelen. Ben namelijk best onzeker in grotere groepen en alleen is maar alleen. Ik twijfel nog heel erg dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 14:39 



 
Profiel   

ik zou zeggen zoek iemand die mee wil

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 19:48 



 
Profiel   

Trui schreef
ik zou zeggen zoek iemand die mee wil

Nou precies

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 20:28 



 
Profiel   

Moet je net iemand op stal hebben die het leuk lijkt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 09:19 



 
Profiel   

heb je niet iemand ergens anders in glans die je kent die t leuk lijkt? dat je elkaar daar ziet? diegene hoeft toch niet persee van jouw stal te komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 09:42 



 
Profiel   

Wolf en ik komen dit jaar weer in week 34. Vorig jaar eerste keer en gaan het nu toch maar weer doen, vorig jaar vond ik het erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 20:31 



 
Profiel   

Ik zou dit jaar eigenlijk voor het 3e jaar op rij gaan, maar ik vind het programma dit jaar juist erg tegenvallen. Ik kom vooral voor de lessen, en veel lessen zijn nu vervangen door workshops. Zo staan er maar 5 lessen van instructrices op de planning, en een workshop houding en zit te paard..
De workshops vind ik leuke extraatjes, maar daar kom ik niet speciaal voor :o
Dus, helaas, sla ik dit jaar zoals het nu lijkt toch maar over..
Ben met een vriendin die ik daar heb leren kennen, nog aan het zoeken naar een leuk alternatief.
En anders kan ik van het geld dat ik bespaar heeeeel veel privelessen zelf nemen..

Maar toch baal ik er ergens wel van, ik had me er al zo op verheugd! -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 12:10 



 
Profiel   

Ik heb me opgegeven voor week 29! Een vriendin van mij vond het programma ook tegenvallen. Ze had graag nog een houding en zit les in het programma zien staan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 12:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 35 [ 862 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen