Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 35 [ 862 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paard en ruiter instructieweken (pmo)

 
Profiel   

lycil8 schreef
Hebben jullie al meer info gehad via de mail of de factuur? Ik heb me ingeschreven voor week 30 en toen een mail ontvangen, maar verder nog niks


Ik heb hetzelfde, ingeschreven in week 29
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 13:58 



 
Profiel   

Ik ga week 27 en heb vorige week een mail gehad met factuur en info.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 15:49 



 
Profiel   

Ik heb ook vorige week een mail gehad met factuur en info. Dit was ruim 3 weken nadat ik ingeschreven had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 16:34 



 
Profiel   

Wij hebben ruim twee maanden geleden ingeschreven voor week 33 en vrijdag pas de factuur ontvangen. Ze hebben niet zoveel haast blijkbaar haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 16:35 



 
Profiel   

ik heb mij afgelopen week ingeschreven en de volgende dag had ik de factuur in de mail. Denk dat ze het op een hoop gooien en er dan voor gaan zitten om alles te versturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-18 18:53 



 
Profiel   

Haha klinkt als een goede structuur :P

Ik stuur wel even een mailtje, niet dat ze me dadelijk vergeten en ik uiteindelijk niet mee kan doen hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-18 10:00 



 
Profiel   

Het duurde bij mij vrij lang hoor lycil8 tussen dr bevestiging en betaling zat dik 2 maanden

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-18 13:38 



 
Profiel   

Citaat
Week 31 | 30 juli – 3 aug 2018 en ik twijfel ook nog steeds om te gaan en dan in welke week pfff
Ik ben al denk ik *iets* ouder dan de gemiddelde amazone en dat vind ik best lastig ook heb ik geen sportpaard. Dus we vallen altijd beetje buiten de norm zeg maar ;o)) Maar er op uit samen en zoiets doen lijkt me onwijs leuk dus vandaar twijfel en niemand in mijn omgeving die dit soort dingen ook willen helaas


Ik ben 30 en wil ook graag met mijn pony gaan. Ik heb wel een sportpony maar 1 van 136,5 omdat ik zelf ook kort ben. Ik wil wel wedstrijden rijden maar begin bij de basis. Hij is pas vanaf 23 april van mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 08:33 



 
Profiel   

maava schreef
Tijdens de lessen staan er inderdaad meestal 2 a 3 hindernissen. Maar ik denk dat er met overleg zeker wel meer mogelijk is. Als je het aangeeft en natuurlijk helpt met op en af bouwen, dat je wel met parcourtjes mag trainen.


Ik ga het noteren op mijn inschrijf formulier

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 08:36 



 
Profiel   

Zo eerst alle reacties gelezen. Ik denk dat het mij ontzettend goed zal doen. Ik ben nu gewoon een 30 jarige B ruiter met hsp en faalangst maar met wedstrijdambities en daardoor net vanaf 23 april de aanwinst heeft over een super gave all round sportpony van 1.36,5. Met mijn vorige pony toch de klik er niet mee. Ik moet dus en zekerder worden en mijn nieuwe pony leren kennen en veel kneepjes in het vak leren. Daarnaast wil ik ook een parcour springen want hij kan hartstikke goed springen en ik moet werken aan balans en zelfverzekerdheid. Ik denk dat ik week 27 ga wanneer mijn kinderen nog op school zitten. Heb momenteel alleen nog geen beschikking over een trailer. Moet dus alleen nog vervoer regelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 08:51 



 
Profiel   

RubyXMillyX schreef
Zo eerst alle reacties gelezen. Ik denk dat het mij ontzettend goed zal doen. Ik ben nu gewoon een 30 jarige B ruiter met hsp en faalangst maar met wedstrijdambities en daardoor net vanaf 23 april de aanwinst heeft over een super gave all round sportpony van 1.36,5. Met mijn vorige pony toch de klik er niet mee. Ik moet dus en zekerder worden en mijn nieuwe pony leren kennen en veel kneepjes in het vak leren. Daarnaast wil ik ook een parcour springen want hij kan hartstikke goed springen en ik moet werken aan balans en zelfverzekerdheid. Ik denk dat ik week 27 ga wanneer mijn kinderen nog op school zitten. Heb momenteel alleen nog geen beschikking over een trailer. Moet dus alleen nog vervoer regelen.



leuk dat je ook gaat! Maar is een pony van 1.36 niet erg klein voor in de springsport? Als ik mij niet vergis start je dan BB of B bij de paarden als 30 jarige en niet meer mij de pony's omdat dat maar tot 18 jaar loopt. Of heb ik dat verkeerd :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 09:18 



 
Profiel   

Klopt Sam!
Ze blijft dan altijd in de BB met paarden afstanden. Knap lastig en gedurf! Toch zijn er zat pony’s die groter galloperen dan een doorsnee paard dus zeker niet onmogelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 09:44 



 
Profiel   

Cheminee schreef
Klopt Sam!
Ze blijft dan altijd in de BB met paarden afstanden. Knap lastig en gedurf! Toch zijn er zat pony’s die groter galloperen dan een doorsnee paard dus zeker niet onmogelijk



inderdaad een stoere beslissing, ik weet dat ik nog met mijn e pony van 1,55 (totaal niet springefokt) het wel eens lastig kreeg in de afstanden inderdaad haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 09:47 



 
Profiel   

LovesSam schreef
RubyXMillyX schreef
Zo eerst alle reacties gelezen. Ik denk dat het mij ontzettend goed zal doen. Ik ben nu gewoon een 30 jarige B ruiter met hsp en faalangst maar met wedstrijdambities en daardoor net vanaf 23 april de aanwinst heeft over een super gave all round sportpony van 1.36,5. Met mijn vorige pony toch de klik er niet mee. Ik moet dus en zekerder worden en mijn nieuwe pony leren kennen en veel kneepjes in het vak leren. Daarnaast wil ik ook een parcour springen want hij kan hartstikke goed springen en ik moet werken aan balans en zelfverzekerdheid. Ik denk dat ik week 27 ga wanneer mijn kinderen nog op school zitten. Heb momenteel alleen nog geen beschikking over een trailer. Moet dus alleen nog vervoer regelen.



leuk dat je ook gaat! Maar is een pony van 1.36 niet erg klein voor in de springsport? Als ik mij niet vergis start je dan BB of B bij de paarden als 30 jarige en niet meer mij de pony's omdat dat maar tot 18 jaar loopt. Of heb ik dat verkeerd :Y)


Ik ben gek op springen en hoef er zeker niet de top in te bereiken. Onderling blijven daarin vind ik prima. Hij springt 1.20 dus kan ook echt wel wat.

Ik zit in Almere met 3 luxe maneges waarvan ik er op 1 sta en de andere 2 op 13mn afstand zitten. Alle 3 organiseren ze en onderling en officieel dressuur en 2 dacht ik officieel springen en alle 3 onderling. Ik hoef alleen lid te worden van de manege en dan mag ik onderling mee doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 10:04 



 
Profiel   

RubyXMillyX schreef
LovesSam schreef



leuk dat je ook gaat! Maar is een pony van 1.36 niet erg klein voor in de springsport? Als ik mij niet vergis start je dan BB of B bij de paarden als 30 jarige en niet meer mij de pony's omdat dat maar tot 18 jaar loopt. Of heb ik dat verkeerd :Y)


Ik ben gek op springen en hoef er zeker niet de top in te bereiken. Onderling blijven daarin vind ik prima. Hij springt 1.20 dus kan ook echt wel wat.

Ik zit in Almere met 3 luxe maneges waarvan ik er op 1 sta en de andere 2 op 13mn afstand zitten. Alle 3 organiseren ze en onderling en officieel dressuur en 2 dacht ik officieel springen en alle 3 onderling. Ik hoef alleen lid te worden van de manege en dan mag ik onderling mee doen.


leuk! fijn dat je het zo kan combineren lekker dichtbij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 16:43 



 
Profiel   

RubyXMillyX schreef
Citaat
Week 31 | 30 juli – 3 aug 2018 en ik twijfel ook nog steeds om te gaan en dan in welke week pfff
Ik ben al denk ik *iets* ouder dan de gemiddelde amazone en dat vind ik best lastig ook heb ik geen sportpaard. Dus we vallen altijd beetje buiten de norm zeg maar ;o)) Maar er op uit samen en zoiets doen lijkt me onwijs leuk dus vandaar twijfel en niemand in mijn omgeving die dit soort dingen ook willen helaas


Ik ben 30 en wil ook graag met mijn pony gaan. Ik heb wel een sportpony maar 1 van 136,5 omdat ik zelf ook kort ben. Ik wil wel wedstrijden rijden maar begin bij de basis. Hij is pas vanaf 23 april van mij.


Wat grappig ik zie dat je uit Almere komt ik ook !! Ik heb nog geen idee welke week ik zou willen gaan mijn paard moet geopereerd worden en heb nog geen datum dus alles staat beetje on hold momenteel ;o(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-18 22:45 



 
Profiel   

Citaat
Week 31 | 30 juli – 3 aug 2018 en ik twijfel ook nog steeds om te gaan en dan in welke week pfff
Ik ben al denk ik *iets* ouder dan de gemiddelde amazone en dat vind ik best lastig ook heb ik geen sportpaard. Dus we vallen altijd beetje buiten de norm zeg maar ;o)) Maar er op uit samen en zoiets doen lijkt me onwijs leuk dus vandaar twijfel en niemand in mijn omgeving die dit soort dingen ook willen helaas


Citaat
Ik ben 30 en wil ook graag met mijn pony gaan. Ik heb wel een sportpony maar 1 van 136,5 omdat ik zelf ook kort ben. Ik wil wel wedstrijden rijden maar begin bij de basis. Hij is pas vanaf 23 april van mij.


Citaat
Wat grappig ik zie dat je uit Almere komt ik ook !! Ik heb nog geen idee welke week ik zou willen gaan mijn paard moet geopereerd worden en heb nog geen datum dus alles staat beetje on hold momenteel ;o(


Ohw hele spannende tijd dus. Ik ga week 27 omdat mijn kinderen dan nog school hebben. Trailer al gereserveerd en ik en mijn vriend gaan zondag naar 2 bmwx3 kijken want ik word uiteraard gewoon het liefst door mijn vriend gebracht.

Waar staat jouwn paardje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-18 10:47 



 
Profiel   

terug van een hele leuke week! had een pmo paard gehuurd, leuk beest! zeker voor herhaling vatbaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-18 19:26 



 
Profiel   

horzieloverr schreef
terug van een hele leuke week! had een pmo paard gehuurd, leuk beest! zeker voor herhaling vatbaar!


Wat kan jij goed rijden zeg! :)
Was inderdaad een leuke pony!

Mijn paard en ik zijn ook weer terug en doodmoe maar zó tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-18 20:53 



 
Profiel   

horzieloverr schreef
Hi, even een vraagje: zijn er ook kinderen op het kamp? (Rond de leeftijd 12/13/14?) Lees hier dat er veel ouderen komen (wat mij overigens niet uitmaakt) maar dat ik niet alleen rondzwerm tussen alle ouderen :+ . (Ga wel met een vriendin hoor, meer benieuwd)

Ik ga week 30 en ben dan net een paar weken 15. Is er iemand trouwens rond die leeftijd die ook naar week 30 Gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 12:44 



 
Profiel   

Kan iemand mij vertellen, die al eerder is geweest, hoeveel rij ervaring handig is om te hebben?
Het ziet er allemaal heel mooi uit, maar ik rij nog niet zo heel lang (en voor volwassenen zijn er volgens mij niet veel andere mogelijkheden).

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 21:05 



 
Profiel   

Dalek schreef
Kan iemand mij vertellen, die al eerder is geweest, hoeveel rij ervaring handig is om te hebben?
Het ziet er allemaal heel mooi uit, maar ik rij nog niet zo heel lang (en voor volwassenen zijn er volgens mij niet veel andere mogelijkheden).



Ik denk gewoon basis beheersen zoals sturen/stap/draf/galop. Dus dat je zelfstandig kan rijden en ook niet vast gehouden hoef te worden. Kan je dat? En als je een pony meeneemt moet ie iig genoeg energie hebben om een hele week 2 keer per dag te lopen en ook de basis kunnen. Verder krijg je in groepjes van 3 les op eigen niveau. Ik weet niet hoe ze dat trouwens gaan doen. Ik ben namelijk niet op het niveau van M , mijn pony wel maar ik ben ook geen beginner. Wel heb ik pas mijn pony dus is nog veel wennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 21:28 



 
Profiel   

In mijn week was een meisje die af en toe western reed bij haar tante en hier voor het eerst engels reed. Ze kwam prima mee in de lessen. Zoals Ruby inderdaad zegt, stap/draf/(de moed voor) galop. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-18 07:49 



 
Profiel   

liss schreef
horzieloverr schreef
terug van een hele leuke week! had een pmo paard gehuurd, leuk beest! zeker voor herhaling vatbaar!


Wat kan jij goed rijden zeg! :)
Was inderdaad een leuke pony!

Mijn paard en ik zijn ook weer terug en doodmoe maar zó tevreden.


<3 , was een fijne en leerzame week ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-18 22:10 



 
Profiel   

XRuby_SymmyX schreef
Ik denk gewoon basis beheersen zoals sturen/stap/draf/galop. Dus dat je zelfstandig kan rijden en ook niet vast gehouden hoef te worden. Kan je dat? En als je een pony meeneemt moet ie iig genoeg energie hebben om een hele week 2 keer per dag te lopen en ook de basis kunnen. Verder krijg je in groepjes van 3 les op eigen niveau. Ik weet niet hoe ze dat trouwens gaan doen. Ik ben namelijk niet op het niveau van M , mijn pony wel maar ik ben ook geen beginner. Wel heb ik pas mijn pony dus is nog veel wennen.


Dank je wel, ik heb geen eigen paard, maar zag dat dit geen probleem was.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen, zal dit topic in de gaten blijven houden.


maava schreef
In mijn week was een meisje die af en toe western reed bij haar tante en hier voor het eerst engels reed. Ze kwam prima mee in de lessen. Zoals Ruby inderdaad zegt, stap/draf/(de moed voor) galop. :j

Dank je, ik heb inderdaad de moed voor galop, maar mis nog wel de zekerheid in deze gang.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-18 08:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 35 [ 862 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen