Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 56 van de 57 [ 1401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

 

Vandaag nog even een laatste wandelingetje in de voorlopig laatste sneeuw. In het bos lag nog behoorlijk wat, al was het ook wel veel ijs. Was niet echt fijn lopen. Morgen spierpijn denk ik :+ .

[ img ]

Onderweg even samen drinken <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 18:50 



 
Profiel   

Iemand nog actief?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 16:48 



 
Profiel   

Ja ik :D onlangs van stalling veranderd dichtbij het bos, niet zo groot als de rest hier maar leuk voor een rondje. En vanuit het bos kan je ook het park in. Voor noord Groningen ben ik verwend :D maar ik kan nu ook langere rondes doen.

Ik ben aan het kijken naar hoefschoenen trouwens omdat mijn paard haar hoeven niet snel groeien en veel slijten door het wandelen. Zijn er hier wandelaar die ze gebruiken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 17:02 



 
Profiel   

Ja ik heb hoefschoenen voor 1 van mn shets.
Maar ik gebruik ze meer bij hele droge periode, dan liggen de steentjes bovenop of als we gaan fietsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 17:04 



 
Profiel   

Ja hoor, bijna iedere dag. Alleen vandaag niet vanwege dat takkenweer %)

Ik pak ze om en om (welsh en fjord). Is er iemand die met 2 paardjes tegelijk loopt? Ik denk wel dat dit moet lukken als ik er 1 aan lange lijn doe. Het zijn geen paniekvogels ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 17:06 



 
Profiel   

Ik liep met mn fjord en shet samen en nu met 2 shets samen.

Ze zijn wel goed aan de hulpen en ik loop vaak met leadropes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 17:12 



 
Profiel   

Ik ga het een keer proberen. Nadeel is wel dat het nu veel drukker is in bos vanwege Corona.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 17:16 



 

Hier ook nog actief en loop ook regelmatig met 2 tegelijk. Zijn wel 2 braveriken.
Mn jonkie is inmiddels gecastreerd dus hopelijk geen fratsen meer in het bos als we andere paarden tegen komen }:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 20:07 



 
Profiel   

Yes hier ook. Vandaag weer een rondje van anderhalf uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 20:51 



 
Profiel   

Ja ik loop ook nog :D
Als ik met 2 tegelijk loop neem ik de één en m'n vriend de ander. Ik durf niet in m'n eentje met 2 tegelijk :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 08:33 



 
Profiel   

Op het moment helaas niet, paardlief heeft een beetje voorjaar in z'n bol. In de zomer ga ik het weer proberen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 20:47 



 
Profiel   

zag ik net dus bekende pony’s op facebook langskomen!
dus topic maar weer omhoog halen.
ik wandel nog wel met mijn ruin.
niet heel ver,maar toch zeker een aantal keer per week.
paar foto’s van mijn wandelmaatje!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 17:39 



 
Profiel   

Zeer beknopte omschrijving van de laatste 14 dagen:

[ITP] Genieten met hoofdletter G

Zo genoten met de mannen <3


Zit trouwens in een nieuwe FBgroep komen echt schitterende routes voorbij.
Helaas natuurlijk zonder paard, maar zeker de moeite waard om eens doorheen te scrollen.
Ik wandel graag heet de groep.

Daar kwam ik Ellepel dus ook tegen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 01:57 



 
Profiel   

Hier laatst een rondje bos en kerk gedaan.
Ik heb de hoefschoenen nu ongeveer een maand en ik ben er zeer tevreden over!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 22:00 



 
Profiel   

Hoi!

Loopt dit topic nog of is er inmiddels een nieuw topic?

Ik wandel ook heel graag! Paardlief mag dan ook wel eens mee.. Wij wandelen zo het bos in. Zelf loop ik echt stevige wandelingen zonder paardlief, ik ben nu bezig met het Drenthe pad en ga volgend jaar - bijna zeker - 2 maanden naar Spanje voor de Camino Santiago. Dus wandelen zit wel in het beestje en dan mag mijn paard mij straks vergezellen bij het trainen voor Spanje. Al vind ik de kilometers, het tempo en de route met paardlief minder belangrijk, het gaat om het samen zijn.

Mijn paard is onder het zadel echt een makschaap, tikkeltje lui zelfs. Maar aan de hand is het echt een dametje. Ze loopt echt over mij heen en nu zijn de wandelingen voor mij best pittig. Constant inhouden op de terug weg, altijd tempo corrigeren en zoals vandaag ook weer mw. is er klaar mee, trekt zich los en gaat terug naar stal. Dit allemaal gewoon op een stalhalstertje. Ik kan natuurlijk een hoofdstel in doen, maar omdat wij het rijden ook niet zo super leuk vinden heb ik dit als doel gesteld. Eerst gaan we aan de slag met grondwerk in de bak! (en zullen we vast wel kleine wandelingen maken ivm grondwerk in het bos)

Vanochtend was ik ook aan het wandelen met paardlief en ik had voor ik naar stal ging 2 grote koppen thee gehad: niet doen
Dus voor het eerst wildplassen met paard lief erbij. stond er met de neus op. Mw wou niet stil staan en liep verder, ik met mijn half aangetrokken broek haar terug roepen en gelukkig had ik een wortel die ze wel erg lekker vond. Toen was ze wel super braaf dat ze niet verder weg rende! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 17:33 



 
Profiel   

:')

Haha dat laatste zie ik helemaal voor me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 18:53 



 
Profiel   

Is dit topic nog actueel? Ik wandel best vaak nog met paardlief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 17:33 



 
Profiel   

*\o/* leven!!


Niet echt helaas.
Maar plaats vooral je wandelingen hoor :))

Ik wilde toevallig vanavond ook weer eens wat plaatsen, maar moet even mn GoPro op mn laptop zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 17:41 



 
Profiel   

Onali schreef
*\o/* leven!!


Niet echt helaas.
Maar plaats vooral je wandelingen hoor :))

Ik wilde toevallig vanavond ook weer eens wat plaatsen, maar moet even mn GoPro op mn laptop zetten.


Ik ga zometeen een lekkere wandeling maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 17:46 



 
Profiel   

Sinds een eeuw niet meer op bokt geweest, en dit topic inspireert me steeds weer om meer te gaan wandelen en posten.. tof om te lezen dat er toch nog een aantal van jullie zijn die wel stug volhouden met posten. Wandelen zullen we allemaal zo nu en dan toch wel doen. Persoonlijk haal ik er plezier uit om jullie avonturen te lezen. Zou eerst eens de app moeten afstoffen (eh endomundo was het toch) Ik zie het beeld zo voor me, met je broek op je knieën achter je paard aan surfend en ondertussen ook nog proberen je broek op te hijsen. :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-22 09:41 



 
Profiel   

Gisteren een klein stukje gewandeld met paard. Paard is met wandelen veel drukker en heeft een sneller wandel tempo dan ik op de terug weg. Dit blijft een dingetje. Grondwerk werkt voor even, maar die drang om terug te gaan blijft groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-22 09:47 



 
Profiel   

Leuk, weer berichtjes! Wij wandelen nog steeds, nu ook met lange lijnen en (weer) hardlopend. Multifunctioneel zullen we maar zeggen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-22 19:38 



 
Profiel   

Wandelen staat even op een lag pitje .

Komt binnenkort wel weer, bos gaat nergens naartoe :+


En Endomondo is gestopt, is over gegaan naar Runkeeper/ Map my run.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-22 19:40 



 
Profiel   

Ik wandel minimaal 3 keer per week met mijn welsh a. Km of 5 per keer. Loop ik rondje langs ezeltjes en paarden. Als ik thuis roep "kom paardjes kijken" komt hij vrolijk aanrennen om mee te gaan. Zijn fjordenmaatje laat hij probleemloos achter.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-22 19:58 



 
Profiel   




Wandeling is alweer van een tijdje terug.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-22 02:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 56 van de 57 [ 1401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen