Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 55 van de 57 [ 1401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

 
Profiel   

geen idee hoe je dat kunt oplossen.
mijn ruin gaat vaak dribbelen als hij eigenlijk gras wil eten.
omdat hij zich dan wat opfokt omdat het niet mag gaat hij dus dribbelen.


foto van gister
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 18:56 



 
Profiel   

Die van mij dribbelen sowieso wel, in hun geval is het enthousiasme.

Zolang ze mij niet over straat sleuren mogen ze dribbelen wat ze willen.

Voorbeeld

https://www.facebook.com/groups/ASTHE/p ... 681698788/

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 19:00 



 
Profiel   

ja precies zo :')
haha dat doet die van mij ook, dikke boef!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 19:05 



 
Profiel   

Jorie gedraagt zich als een vol idioot als dat meneer uitkomt. Mag ie best doen zolang hij het maar niet vlak bij me doet. Dus die laat ik dan even in de berm en dan doet ie daar zijn hupsjes en bokjes. Maar hij is ook een shetlander, met een groot paard zou ik het minder op prijs stellen. Alex loopt ook vaak voor me omdat hij dat gewend is, want ze lopen voor de wagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 19:08 



 
Profiel   

Grondwerk lessen zijn geen gel idee Nienketje, wat je ook kunt doen is het idee dat je het gebied waar jullie samen relaxed zijn, langzaam uitbreiden. Dus oprit op en af, steeds een klein stukje verder. Het gaat om de reis, niet het doel. Een klein beetje spanning opbouw en je draait weer om. Laat hem even grazen op het verste punt, en draai weer om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 18:39 



 
Profiel   

swartbeessie schreef
Grondwerk lessen zijn geen gel idee Nienketje, wat je ook kunt doen is het idee dat je het gebied waar jullie samen relaxed zijn, langzaam uitbreiden. Dus oprit op en af, steeds een klein stukje verder. Het gaat om de reis, niet het doel. Een klein beetje spanning opbouw en je draait weer om. Laat hem even grazen op het verste punt, en draai weer om.


Dat is een goede tip, ga ik eens proberen. Morgen ga ik samen met een ander paard. Eens kijken hoe het dan gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 21:06 



 
Profiel   

Rondje met Liberty van de week

[ img ]


[ img ]


[ img ]



En één met Bambam


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 06:35 



 
Profiel   

Nienketje17 schreef
swartbeessie schreef
Grondwerk lessen zijn geen gel idee Nienketje, wat je ook kunt doen is het idee dat je het gebied waar jullie samen relaxed zijn, langzaam uitbreiden. Dus oprit op en af, steeds een klein stukje verder. Het gaat om de reis, niet het doel. Een klein beetje spanning opbouw en je draait weer om. Laat hem even grazen op het verste punt, en draai weer om.


Dat is een goede tip, ga ik eens proberen. Morgen ga ik samen met een ander paard. Eens kijken hoe het dan gaat.

Dit ben ik inderdaad ook aan het doen met mijn jonge paard. Ging een paar keer heel goed met wandelen, maar hij begint nu echt te puberen, en daarnaast vindt hij alles nog heel spannend. Dus lekker rustig opbouwen.

Heb dus ook nog weinig te melden qua afstanden, en het weer zit ook niet mee de laatste tijd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 12:10 



 

Morgen wandelen in de sneeuwstorm? Als het echt te link is gaan we niet hoor, maar lijkt me wel erg gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 13:58 



 
Profiel   

Ooh ik ga :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 14:41 



 
Profiel   

Ligt er een beetje aan of ik veilig naar stal kan gaan maar ja anders ga ik zeker wandelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 18:14 



 
Profiel   

hier ook hoor...heb me voorgenomen om morgen wel te gaan wandelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 19:30 



 

Oh gelukkig, dus ik ben niet de enige gek :+ . Iedereen verklaard me voor gek met sneeuwstormen en gevoel min 15 :brr: . We gaan het zien, ik moet er sws heen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 21:30 



 
Profiel   

hier is het weerbericht al wat aangepast.
tussen de 5 en 10 cm sneeuw. dus dat valt wel mee. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 21:31 



 
Profiel   

Ik ga met dit weer niet wandelen met paard. Die heeft storm in d'r bolletje.

Met vorig paard, mafje, wel eens in een behoorlijke sneeuwbui, ik weet niet of je dat een sneeuwstorm mocht noemen, een buitenrit gemaakt. Aangekomen op de parkeerplaats bij het strand begon het te sneeuwen. Hup, op dat paard en rijden. Achter de bui scheen de zon. Het was een fantastische rit zo in de sneeuw op het stille strand. We hebben genoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 22:26 



 

Ennn? Zijn jullie nog gegaan?


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 19:47 



 
Profiel   

Nee helaas. Wijs om niet in de.auto te stappen, maar met pijn in het hard. Ik hoop gauw de schade in te halen. Gave foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 19:58 



 
Profiel   

nee het was hier echt heel erg storm en steeds sneeuw.
dus niet fijn om te lopen,wilde pony ook niet,hij wilde eigenlijk niet eens buiten staan :+

hele mooie foto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 20:08 



 

Ah jammer. Ik moest wel heen want moest sws voeren. Mn scooter was katsbevroren dus eerst lopend ergens een auto ophalen en toen maar gegaan. 30 in zn 3 :+
Was echt de gaafste wandeling ooit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 20:32 



 
Profiel   

Nee, ben gaan rijden maar ben omgedraaid toen ik niet verder durfde.

Pony's staan 15 km verderop, ben net geen 5 km gekomen. Geen zin in ongelukken ondanks mn winterbanden.

Morgen hopelijk wat beter vanwege meer verkeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 20:50 



 
Profiel   

Nee, ben niet naar stal gegaan, dat was niet verantwoord. Heb wel zelf een prima wandeling gemaakt in de polder.

Nu ik die foto's van wandelen met paard in de sneeuw zie vind ik het wel een beetje jammer dat ik mafje niet meer heb. Die hield van sneeuw en had het vandaag helemaal naar d'r zin gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 21:51 



 
Profiel   

Ik ben helaas ook niet naar stal geweest gister :( Het stormde zo hard en veel sneeuwjacht plus de paarden staan 43km verderop. Bij normale omstandigheden is dat een half uurtje met de auto.
Gister durfde ik het echt niet aan. Ik zag foto's en filmpjes van de N50 voorbij komen waarbij je de weg niet eens zag. Hopelijk kan ik vandaag wel naar ze toe, ik mis ze na 1 dag best al wel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 09:45 



 
Profiel   

[ img ]
hier maar klein stukje gelopen,was nog geen 2 kilometer
maar toch wel even lekker een frisse neus gehaald :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 17:39 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]


Twijfelde of ik zou gaan wandelen, uiteindelijk de jongens de keus gegeven.
Na de poetsplaats liep Bam meteen weer terug naar de paddock, oke duidelijk :')

Dus toen de kudde maar op de wei gegooid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 17:41 



 
Profiel   

Hier vandaag nog even van het koude weer genoten. Wel wandelen met een twist, zo leren ze alvast weer dat ze later in tweespan moeten. We waren met 12 benen vandaag, mijn moeder liep voorop als een blokkade voor het geval dat ik dat nodig had. Beide pony's stonden voor de wandeling namelijk al ongeveer een maand stil door schimmel gevolgd door 2 weken regen en toen een week vorst. _O- [ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 23:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 55 van de 57 [ 1401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen