Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Strandrit in Zeeland

 
Profiel   

Black_Moon schreef
_Tristan schreef
Paardrijdenzeeland.com is stichting hippisch zeeland. Voor meer info kan je het beste even bellen het is er nu aardig druk.

Als je het berichtje van Ingrid_92 leest moeten ze binnenkort noodgedwongen ergens anders naar toe i.v.m. bouw van een hotel.



Weet ik, ze zitten er nog tot eind oktober en draaien nu nog gewoon.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-18 22:30 



 
Profiel   

Ik zou ponyhof niet aanraden! Heb mijn paardje er gekocht, hij was binnen 1 maand graat en graat mager geworden, paarden hebben veel singelwondjes en lopen super veel......

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 16:59 



 
Profiel   

De ponyhof vlakbij Domburg vind ik een aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 17:02 



 
Profiel   

Ponyhof zou ik niet aanraden door verschillende redenen.
Ik heb onlangs een rit gedaan bij de Dankbare in Oostkappele en dat vond ik wel ontzettend leuk! Paarden zagen er ook goed uit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 17:10 



 
Profiel   

Ivanaferon78, Elienn22 en Reusje_xx
Inmiddels met de Ponyhof contact gehad en in de eerst mail was het geen probleem met eigen paarden en 3 mails later op eens wel. Heb ze vriendelijk bedankt en veel succes gewenst met hun bedrijf. Vond het zo'n raar mailcontact :\ Inmiddels hebben we een strandrit geboekt in zandvoort. Totaal de andere kant op van Zeeland. Allemaal bedankt voor alle hulp <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 20:21 



 
Profiel   

Mischien is er iemand hier op Bokt bereid zijn/haar paard uit te lenen onder begeleiding?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 20:54 



 
Profiel   

laat even weten als je iets gevonden hebt ben benieuwd zal is rond vragen voor je bij onze manege ze kennen best veel andere maneges

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 23:26 



 
Profiel   

Ljmichael schreef
laat even weten als je iets gevonden hebt ben benieuwd zal is rond vragen voor je bij onze manege ze kennen best veel andere maneges

We hebben een strandrit geboekt bij Stichting Hippisch Zeeland ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 15:54 



 
Profiel   

Ingrid_92 schreef
Lisiduna bestaat al jaren niet meer. Daar zit nu idd Hippisch Zeeland. Als t goed is zitten ze daar alleen deze zomer nog.




ik ken Lisiduna ruim 48 jaar, wij hadden in Haamstede een stacaravan we stonden in een boomgaard. En ik had toen een pony een ijslander.

Lisiduna had toen al een slechte naam

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 22:58 



 
Profiel   

Manege Grol in Renesse kan ook nog. Tempo ligt alleen wel laaaaag en qua tuigage was ik er ook niet zo over te spreken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 23:34 



 
Profiel   

Heb onlangs ook een strandrit gedaan bij hippisch zeeland. Leuke rit. Fijn paard. Eigenaar is wel een beetje een bromsnor

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 23:36 



 
Profiel   

Black_Moon schreef
Allegandra schreef
Manege nieuwvliet

Thanks weer een op mijn lijstje

Maris schreef
Manege Grol in Renesse heb je neem ik aan al geprobeerd ?

Ik lees veel negetieve reacties, dus ik weet niet zo goed of ik het wel moet doen of niet


Ik heb in de lente met een groep van 10 een strandrit gemaakt bij Grol. We hadden een hele leuke begeleidster, de paarden hadden wat meer zin dan normaal, maar we kregen ze prima terug en de rit is perfect verlopen, geen gekke dingen gebeurt. Werden ook netjes ontvangen en er werd gevraagd wat voor paard iedereen wilde.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-18 17:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen