Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paardrijden in Zuid Afrika?

 
Profiel   

Hallo!
Ik ga over een paar dagen 3 maanden naar Zuid Afrika (capetown) voor een stage vanuit school, we krijgen veel vrije tijd en bij mij is het een gewoonte geworden om in elk land waar ik ben geweest wel eens een keer een rit te maken. Nu lijkt het mij geweldig om een strandrit te maken,(waar ook zeker galop en misschien een stukje zwemmen bij zit?) het liefste prive of in een kleine groep. Ik heb zelf altijd een eigen paard gehad en 9 jaar rij ervaring.

Wie heeft er ervaringen ergens? En wat zijn zo beetje de kosten hiervan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-18 10:52 



 
Profiel   

Niemand een ervaring hiermee? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 20:53 



 
Profiel   

Wat jammer dat hier niet op is gereageerd. Ik ga over 2 weken voor een half jaar ook die kant op. Ik ben benieuwd wat jij nu zelf hebt gedaan en waar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 14:35 



 
Profiel   

Mijn vriend en ik gaan eind september/begin oktober 3 weken naar Zuid-Afrika. Wij blijven in het Noord-Oosten (vliegen op Johannesburg en ook vanaf Johannesburg weer naar huis). Ik heb op de planning staan om in Swaziland en/of Drakensbergen paard te rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 14:37 



 
Profiel   

ik heb zelf paardgereden op Noordhoek beach bij sleepy hollow horseriding. Echt een heel mooi strand! Het is alleen helaas daar niet toegestaan om te galoperen en het was dus alleen maar stappen en een drafje. Het is ook afhankelijk van de ervaring van de rest van de groep die meegaat. Daarom hebben we niet veel kunnen doen behalve stappen. Er zitten meerdere daar in de buurt die ritten geven. Je kunt ook paardrijden in de wijnlanden van ZA. Het is vooral even goed opzoeken op internet :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 14:40 



 
Profiel   

Ik zou je vraag in het zuid Afrika topic stellen. Daar zijn vast mensen die je antwoord kunnen geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 14:41 



 
Profiel   

Ik heb het helaas niet meer gedaan, en ben ondertussen al weer 3 maanden in nederland haha. Ik had ook gehoord dat sleepy hollow horseriding een goede was, maar ja als je daar niet mag galopperen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 14:46 



 
Profiel   

African Dream Horse Safari in Hoedspruit, mocht iemand die kant op gaan (Oostelijk ZA)

Op de site van een andere African Horse Safaris vind je ook meerdere soorten ritten in Afrika, daar geen ervaring mee
https://africanhorsesafaris.com/destinations/south-africa/

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 14:54 



 
Profiel   

Wij hebben anderhalf jaar geleden de Klipspringer trail in MLillwane (Swaziland) gedaan. Zou het heel graag nog een keer doen, echt een aanrader: https://biggameparks.org/img/cms/tabs/C ... 202017.pdf
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 14:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen