Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

buitenritten

 
Profiel   

Hoi! :wave:

Ik ben me ervan bewust dat er een rijmaatjes-rubriek is op de boktmarkt, maar ik ben zelf een last minute/impulsbuitenrijder.. Als ik vanavond weet dat ik morgen tijd heb, dan zou ik het eventueel leuk vinden om dan met een bokker te meeten en een gezellige buitenrit te maken.. Maar een hele advertentie ervoor aanmaken die niemand leest, vind ik ook zonde..

Ik weet dat er een koppeltopic met koetsiers/grooms loopt.. Is het mogelijk om zo ook een buitenrittopic aan te maken?

Zo ja, dan trap ik graag af..

Ik ben Jeanine, 31 jaar alweer, en in bezit van een brave, maar een af en toe ietwat bangige (help een omgevallen boom type :') ) fries Wiebe van 11 jaar.. En een voorwaartse, maar brave tinker Sneakers van 5 jaar.. Komende zondag heb ik tijd en zou ik graag naar de utrechtse heuvelrug of een ander mooi gebied gaan, maar ik ga niet graag alleen.. Ik kom zelf uit de buurt van Alphen aan den Rijn, maar omdat mijn man zal rijden en bij de auto zal blijven, is het wel een grote pre als we af kunnen spreken bij een eet/drinkgelegenheid.. Dus, als iemand zin heeft om buiten te gaan rijden, stuur me vooral een PB.. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 20:26 



 
Profiel   

Ik verplaats je topic van [FZ] Forumzaken naar [BRT] Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten omdat het daar thuishoort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 22:09 



 
Profiel   

Dat is goed.. Maar helaas geen antwoord op mijn vraag of t mag.. :))

Zo ja, mag ik dan de titel aanpassen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 22:23 



 
Profiel   

Ik denk dat hier best wel animo voor is! Utrechtse heuvelrug is voor mij een beetje te ver weg, en ik heb net afgesproken om zaterdag in Epe te gaan rijden.
maar wil ook wel weer een keer naar Kootwijk! :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 22:59 



 
Profiel   

Daar (in de buurt) gaan wij de eerste week van oktober heen.. Midweek naar de cantharel.. Verheug me er weer ontzettend op..

En natuurlijk zwijntjes kijken bij radio kootwijk.. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 23:21 



 
Profiel   

Vind ik een leuk idee! Mijn bijrijdpaard staat in Zeist :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 00:49 



 
Profiel   

Mijn paarden staan in Ede. Aan de Veluwe. Dus als iemand daar een keer wil afspreken voor een mooie rit.
Trailer parkeren met horeca kan bijvoorbeeld bij juffrouw Tok.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 06:19 



 
Profiel   

Leuk topic, mijn paard staat in Overberg, rij graag op de Utrechtse Heuvelrug of richting Ede.
vooral graag door de week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 08:52 



 
Profiel   

Ik woon in de buurt en lijkt me erg gezellig. Ik ben ook wel vaak van het last-minute en ga ook niet alleen liever. Zeker als je in de buurt zit, is het zelfs fijn om met de trailers achter elkaar te rijden (ik rijd zelf en ben dan ook alleen onderweg). Alleen a.s. zondag al een fotomeeting dus dit weekend komt niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 16:20 



 
Profiel   

Ik kom ook uit de buurt van Alphen aan den Rijn. En ik zou graag meer buitenrijden. Ik heb een bomproof Fjordje, maar ik ben zelf niet zo'n held. Ik hou van rustige ritjes. Evt heb ik ook nog een bijrijdster die graag buiten rijdt met mn pony.
Helaas niet in het bezit van een trailer dus altijd afhankelijk van anderen...
Ik zou wel willen bijdragen in de benzinekosten als ik met iemand met een 2-paards trailer mee kan rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 16:30 



 
Profiel   

Ik rij in de westerheide/gooisch natuur reservaat. Ik ben ook altijd wel in voor een ritje in deze omgeving! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 18:37 



 
Profiel   

Leuk, ik stip even!
Sta omgeving Nijmegen maar ga vaak naar de Veluwe (zuid), Maasduinen en Utrechtse heuvelrug zijn bijv ook goed te doen vanuit hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 19:35 



 
Profiel   

Meld ik me ook :) , omgeving Nijmegen, ik rij vaak in de bossen bij Groesbeek/Malden of bij Ede op de hei. Heb een vrolijke kwpn’er die houdt van heel hard draven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 20:28 



 
Profiel   

Zou gezellig zijn, heb helaas (nog) geen trailer maar zit in Bingelrade.
Eventueel zelfs een extra paard beschikbaar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 20:41 



 
Profiel   

Ik meld mij ook. Heb nog niemand gezien die uit de buurt komt maar wie weet komt dat nog. Wij staan aan de Loonse en drunense duinen in Kaatsheuvel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 20:59 



 
Profiel   

Ik meld me ook! Mijn bijrijpaard staat in Den Haag/Wassenaar. Ik rij vaak bij Meijendel en alles daar in de buurt, soms ga ik ook naar de andere kant van Den Haag met paardlief

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 21:03 



 
Profiel   

madelonvdw schreef
Ik meld mij ook. Heb nog niemand gezien die uit de buurt komt maar wie weet komt dat nog. Wij staan aan de Loonse en drunense duinen in Kaatsheuvel.


Madelon je kan op zaterdag of zondag wel een keer aansluiten bij mij!
Komen wij jou kant wel op :)

Morgen middag ga ik alleen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 21:12 



 
Profiel   

Ik meld mij ook!
Ik sta in Rijssen Holten, aan de holterberg.
Mijn pony is niet zo'n held alleen, maar samen is er geen probleem. Hij vindt sommige dingetjes nog wel eng en hij gaat niet zo heel hard. Ik hou zelf van rustige ritjes. Ik ben zelf ook niet zo'n held namelijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 21:15 



 
Profiel   

Ik stip even, ik weet niet of het hier mag (want ik ben een menner, maar wel met mini-shet+sulky), maar ik heb zelf angst voor het bos in Beetsterzwaag gekregen. Dus ik zoek een ruiter die mij de paden kan leren waar het +- 1 meter breed is waardoor ik erlangs kan met mijn sulky. Ik ben van de sulky gevallen in het bos bij de Poostweg en daardoor durf ik daar gewoon niet meer in in mijn eentje, terwijl de pony bos geweldig vindt. Maar dat is echt een heel ander zoekgebied dan waar jullie allemaal zitten.


Laatst bijgewerkt door Jorex op 17-08-18 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 21:24 



 
Profiel   

RoosDeG schreef
madelonvdw schreef
Ik meld mij ook. Heb nog niemand gezien die uit de buurt komt maar wie weet komt dat nog. Wij staan aan de Loonse en drunense duinen in Kaatsheuvel.


Madelon je kan op zaterdag of zondag wel een keer aansluiten bij mij!
Komen wij jou kant wel op :)

Morgen middag ga ik alleen :)


Gezellig! Dit weekend kan ik niet maar zodra ik tijd heb, zal ik een pb’tje sturen. Misschien dat je mij nog (her)kent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 21:32 



 
Profiel   

RoosDeG schreef
Madelon je kan op zaterdag of zondag wel een keer aansluiten bij mij!
Komen wij jou kant wel op :)

Morgen middag ga ik alleen :)


Gezellig! Dit weekend kan ik niet maar zodra ik tijd heb, zal ik een pb’tje sturen. Misschien dat je mij nog (her)kent.[/quote]

Ja ik herken je nog! Van Beau destijds toch? :)
Stuur maar een berichtje tzt! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 21:47 



 
Profiel   

Ik meld me ook trouwens!

Ik rij voornamelijk op zaterdag en zondag momenteel.
In de Loonse en drunense duinen aan de kant van Udenhout (landgoed bosch en duin).

Meestal niet alleen maar als je mee wilt stuur maar een berichtje.
Iedereen mag eigenlijk altijd aansluiten

Doen zowel rustige ritjes als iets fanatieker (nemen bijna altijd een stukje rengalop mee, maar ho is ho en nee is nee) :)

Mijn pony is enorm braaf, reageerd eigenlijk nergens op en de andere ruiter die mee gaat is heel aardig en paard ook enorm braaf maar kan soms schrikken van een afwijkende boom :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 21:54 



 
Profiel   

Wat leik sat dot echt al een topic wordt zo.. Had ik niet verwacht.. :D

Ik wacht morgen even af waar mn stalgenootje precies wil gaan rijden, en dan plemp ik t hier neer.. Zij rijdt aangespannen mee met haar tweespan welshjes..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 22:51 



 

Wat een leuk idee, volgens mij heb ik ooit ook eens zo'n oproep geplaatst maar nooit reactie op gehad.
Ik woon in Groningen, hou erg van buitenritten maar heb geen eigen paard dus moet huren :)
Ben niet zo van "racen" (rengalop).
Heb nadat ik mijn paard heb verkocht eigenlijk geen contacten over gehouden in de paardenwereld bijzonder genoeg zijn al die vriendschappen al redelijk snel erna over gewaaid..
Dus ik vind het sowieso wel jammer dat ik het niet echt meer met iemand kan delen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-18 09:10 



 
Profiel   

Annet_Dottie schreef
Wat een leuk idee, volgens mij heb ik ooit ook eens zo'n oproep geplaatst maar nooit reactie op gehad.
Ik woon in Groningen, hou erg van buitenritten maar heb geen eigen paard dus moet huren :)
Ben niet zo van "racen" (rengalop).
Heb nadat ik mijn paard heb verkocht eigenlijk geen contacten over gehouden in de paardenwereld bijzonder genoeg zijn al die vriendschappen al redelijk snel erna over gewaaid..
Dus ik vind het sowieso wel jammer dat ik het niet echt meer met iemand kan delen :)


Ik denk dat je dan eens contact moet zoeken met roosch hier op bokt.. :)
Die komt uit friesland en huurt ook regelmatig.. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-18 09:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen