Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

buitenritten

 
Profiel   

Tinka schreef
riegje schreef
ik zoek ook nog iemand die het leuk vind om buiten te rijden. het liefst op regelmatige basis m'n paarden worden er zo happy van. omgeving Bergen op Zoom- Huijbergen- Wouwse plantage- Ruchpen etc.
Keertje naar strand.
Heb twee paards trailer en auto dus er kan er zo eentje bijgeladen worden.

Ik ben tot nu toe niet verder gekomen dan Huijbergen, maar zou graag nieuwe bossen ontdekken, dus hou mij aanbevolen. Heb zelf 2 paarden en een 2 paards-trailer,


Mastbos Breda ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 10:52 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
ikke schreef
Dat ligt er maar net aan aan welke kant van welk Someren je staat...


Anders rijd ik gewoon naar de andere kant, dat is het probleem ook niet :+

Nou, de gemeente ging er altijd prat op groter te zijn dan Amsterdam (qua oppervlakte). Als je echt aan de verkeerde kant staat ten opzichte van het bos, is dat een stukkie gaans.
Maar het zijn wel mooie gebieden om te rijden. Wellicht dat ik eens langs kom waaien, ergens volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 17:23 



 
Profiel   

XjesLiess schreef
agesus schreef
Deze week kan ik donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag rijden op de Utrechtse heuvelrug. Amerongen Elst , Leersum. Iemand zin om mee te gaan?

Ik kan deze week nog niet maar zal je zeker onthouden. Waar staat je paard of ga je dan ook een stukje met trailer? :o


Paard staat in Lienden aan huis. Ik ga met de trailer de pont over naar Elst meestal of Amerongen of Leersum. Ik heb een tweepaards, kan je wel oppikken een keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 17:43 



 
Profiel   

Ik rij ook graag met meerderen samen of met zijn tweetjes. Paard (turbohaflinger) staat in Renkum, ga alle kanten op, Bennekom, Ginkel, Planken Wambuis, Oosterbeek, Wageningen, Arnhem, Veluwezoom, Otterlo. Heb helaas geen trailer (meer) maar rij met gemak lange afstanden! Als er iemand eens zin heeft om samen te gaan bij mij in de buurt: leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 20:42 



 
Profiel   

indra2001 schreef
Ik rij ook graag met meerderen samen of met zijn tweetjes. Paard (turbohaflinger) staat in Renkum, ga alle kanten op, Bennekom, Ginkel, Planken Wambuis, Oosterbeek, Wageningen, Arnhem, Veluwezoom, Otterlo. Heb helaas geen trailer (meer) maar rij met gemak lange afstanden! Als er iemand eens zin heeft om samen te gaan bij mij in de buurt: leuk!


jaaaaa. Moeten we nog steeds een keer doen! Op welke dagen kan jij normaal gesproken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 06:01 



 
Profiel   

Sure-Lee (leuke naam trouwens) wordt steeds krapper in de winter met korte dagen e nik heb geen trailer meer, dat moet dan een keer in een weekend en elkaar meeten op de hei...hou me warm aanbevolen:-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 09:59 



 
Profiel   

Dat is goed hoor. Hoever is de Mossel voor jou? Kunnen de daar evt afspreken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 11:18 



 
Profiel   

Dat is ca. 1,5 uur maar we kunnen ook bij Tok afspreken, daar ben ik met klein half uur...of ik kan eens jouw kant oprijden, ook nog niet geweest...mijn nummer en FB heb je dus : let's go!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 12:40 



 
Profiel   

Ik plan om vrijdag of zondag naar de Keiheuvel te gaan wandelen iemand die mee wilt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 12:51 



 
Profiel   

Dayanara schreef
Mastbos Breda ?

Mastbos lijkt mij wel eens leuk, is denk ik nog wel te doen kwa afstand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 17:30 



 
Profiel   

Tinka schreef
Dayanara schreef
Mastbos Breda ?

Mastbos lijkt mij wel eens leuk, is denk ik nog wel te doen kwa afstand.


Deze week heb ik geen tijd en volgende week geef ik hem een weekje vrij. Maar kan wel mee op ander paard. Stuur maar een berichtje als je wilt gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 18:40 



 
Profiel   

Vraagje; kan je vanuit het Mastbos doorrijden naar een ander bos ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 16:39 



 
Profiel   

Wie komt er wel eens in het spijkerbos? Zoek ervaringen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 17:40 



 
Profiel   

amaldas schreef
Vraagje; kan je vanuit het Mastbos doorrijden naar een ander bos ?


Ja naar het ulvenhoutse bos :j moet je wel stukje door het dorp

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 17:57 



 
Profiel   

Nog steeds niemand die morgen, zaterdag of zondag mee wil op buitenrit op de Utrechtse heuvelrug?
Ik weet de weg en kan, voor als je dat wilt, veel over endurance vertellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 19:51 



 
Profiel   

Ik probeer manlief te kneden, maar ik ben er bang voor.. We zijn net terug van een midweek cantharel.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 21:09 



 
Profiel   

Somebitch schreef
niet bij het strand in de buurt :P Tholen zit ik haha


Niet toevallig een keer zin om naar burgh haamstede te komen? Ik sta in zierikzee maar beschik over een trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 21:46 



 
Profiel   

Agesus ik heb helaas geen vervoer maar heuvelrug staat ook nog op t lijstje!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 22:03 



 
Profiel   

indra2001 schreef
Agesus ik heb helaas geen vervoer maar heuvelrug staat ook nog op t lijstje!!!


Ik kan ook naar Wageningen- Renkum komen. Alleen gaat mijn paard niet zo snel. althans ik durf niet zo snel. Voor een rustige rit wil ik best die kant op komen. Ik rij daar wel vaker vanuit Wageningen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 22:17 



 
Profiel   

Altijd welkom en ik hoef ook niet altijd hard

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 22:18 



 
Profiel   

Gypsy schreef
Somebitch schreef
niet bij het strand in de buurt :P Tholen zit ik haha


Niet toevallig een keer zin om naar burgh haamstede te komen? Ik sta in zierikzee maar beschik over een trailer.

Ja tuurlijk wil wel weer een keer die kant op hoor :D Heerlijk uitwaaien over het strand :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 06:38 



 
Profiel   

Citaat
Niet toevallig een keer zin om naar burgh haamstede te komen? Ik sta in zierikzee maar beschik over een trailer.


Citaat
Ja tuurlijk wil wel weer een keer die kant op hoor :D Heerlijk uitwaaien over het strand :D

Ik sluit graag een keer aan. Ik ben ook weleens in Renesse afgezet en te paard doorgereden naar het einde van burgh haamstede. Dit was ook echt vet :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 08:11 



 
Profiel   

Oh leuk! Ik ben alleen wel een mietje met racen op het strand hoor. Ik draaf over het algemeen flink door dat wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 08:25 



 
Profiel   

Gypsy schreef
Oh leuk! Ik ben alleen wel een mietje met racen op het strand hoor. Ik draaf over het algemeen flink door dat wel.


Galop hoef toch niet automatisch racen te betekenen? Ik heb iig altijd een rem, soms wel een wat langere remweg. Maar Ho is Ho :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 08:26 



 
Profiel   

Mijn vriend vind het altijd wel leuk haha. Maar ze kan inderdaad ook gewoon nette galopjes doen. En in de groep hang ik er meestal ook een bit in dan werkt de rem ook goed. :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 08:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen