Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

buitenritten

 
Profiel   

Ik heb vanaf 11 sept vakantie. Mocht je dan nog tijd en zin hebben voor een rit over de Veluwe :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 21:18 



 
Profiel   

Ja heb ik zin in. Heb je een pb gestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 21:42 



 
Profiel   

agesus schreef
Ik heb vanaf nu 3 weken vakantie en wil graag leuke bosritten maken. Wie wil er samen rijden in gebieden, tot ongeveer een uur rijden vanaf de Betuwe[ Lienden]?

Ik woon zelf ook in de Betuwe, is het leuk wat af te spreken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 04:48 



 
Profiel   

Iemand in Groningen die maandag middag een buitenrit wil maken op huur paarden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 11:12 



 
Profiel   

Ik zou graag meer in het bos willen mennen, thuis kunnen we alleen maar over de weg en heb geen mentrailer. Daarom ben ik op zoek naar een plekje aan het bos waar ik mijn kar kan stallen. Zo kan ik met trailer en paard naar de kar rijden om daar in te spannen en lekker het bos in te gaan. Wie weet of heeft een plek waar ik mijn wagen veilig en droog kan stallen? Het gaat om een marathonwagen met spoorbreedte van 1,28 m. Liefst ongeveer tot een half uurtje - drie kwartier rijden vanaf Zwolle en in de buurt van bos (een stukje over de weg is niet erg). Let me know!

Vandaag een lekker ritje van 14 km in Ommen gedaan.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 17:48 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Iemand in de buurt van Roden (Drenthe) die het leuk vindt om een keer samen op buitenrit te gaan? Mijn paardje staat in Roderesch en is braaf buiten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 17:41 



 
Profiel   

Kan iemand deze week een buitenrit met mij maken? Ik sta in Lunteren vlakbij lunaruiters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 23:32 



 
Profiel   

Heyhey, iemand zin in een buitenrit zondag of volgende week? :D M'n paardje staat in Kootwijk. Vanaf hier kun je supermooi rijden door de bossen en over de zandvlakte e.d. :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 11:55 



 
Profiel   

Hoi.
Ik meld me ook hier! Sta in de buurt van nijmegen. Kan hier niet naar een bos ofzo dus dan pak ik de trailer! Maar alleen weg vinden we niet zo leuk.
Doordeweeks kan ik ook vaak. Als ik een x met iemand mee kan rijden over de veluwe of wijchen of waar dan ook . Pb me maar.

Gr bianca

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-19 15:55 



 
Profiel   

Hai hai, ik zie dat je een Tinker hebt, ik rijd paar x per jaar met tinkerritten mee.
Komende zondag hebben we een ritje op de Veluwe met zes mensen met tinkers, je bent welkom om aan te sluiten hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-19 16:00 



 
Profiel   

Even een last minute oproep. Iemand zin om morgen een buitenrit te maken? Liefst Edese hei of Elst Amerongen, Leersum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 18:13 



 
Profiel   

Ik zoek ook buitenrij maatje het lieft in omgeving van beesd

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 22:33 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Zijn er in dit topic ook nog bokkers aanwezig die met hun paard in de regio Harderwijk/Hierden/Nunspeet staan en een keer zin hebben om samen buiten te rijden? Ik heb al wel eens een oproepje geplaatst op de Bokt Markt, maar helaas zonder succes.

Mijn d-pony Indy is heel braaf en goed verkeersmak maar is een beetje onzeker en vind het daarom niet zo leuk om in haar eentje op pad te gaan. Vandaar dat ik op zoek ben naar een gezellig rijmaatje om mee door het bos te rijden. Indy en ik moeten allebei wel weer een beetje conditie opbouwen dus in het begin kunnen we nog niet uren op pad, maar hopelijk later wel weer.

Indy staat in Hierden trouwens, we hebben helaas (nog) geen eigen trailer maar dat is nog wel een plan voor de toekomst.

Nog even de link naar mijn advertentie op de Bokt Markt voor wat foto's van ons: https://www.bokt.nl/markt/ad/468604/rij ... harderwijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 11:22 



 
Profiel   

En hier nogmaals de oproep voor ruiters uit de nop, wie rijden er nog meer in het kuinre bos?

Wij zijn hier net komen wonen en zou graag de weg wat beter leren! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 11:47 



 
Profiel   

Mijn paarden staan nu in Zeewolde. Als iemand daar een keer samen wil rijden hoor ik het graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 12:02 



 
Profiel   

Nadiine__x schreef
En hier nogmaals de oproep voor ruiters uit de nop, wie rijden er nog meer in het kuinre bos?

Wij zijn hier net komen wonen en zou graag de weg wat beter leren! :))


Tip : meld je ook eens in de discussie Bokkers Flevoland.

[BM] Bokkers flevoland

En het is niet Kuinre bos, maar Kuinderbos

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 21:30 



 
Profiel   

Wie kom uit omgeving van beesd en maakt graag buitenriten

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 11:00 



 
Profiel   

Ik woon in erichem en paard staat in hagestein, trek er regelmatig op uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 12:04 



 
Profiel   

Nadiine__x schreef
En hier nogmaals de oproep voor ruiters uit de nop, wie rijden er nog meer in het kuinre bos?

Wij zijn hier net komen wonen en zou graag de weg wat beter leren! :))



Kijk eens bij menvereniging de burcht. Helaas te ver weg en ik heb geen trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 08:54 



 
Profiel   

Hallo!
Is er iemand hier die zin heeft in een buitenrit aanstaande zondag? Paard staat in Otterlo en ik rijd altijd eerst naar het Roekelse Bos. Van daaruit kan er bijvoorbeeld naar de Edese Heide worden gereden of het Wekeromse zand.
Parkeren met trailer is ook te regelen. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 16:25 



 
Profiel   

Sinds kort staan wij aan de zwarte dennen / staphorsterbos Ijhorst!
Ik rij nu meestal alleen, wat ik heerlijk vind! Maar.... het lijkt me ook leuk om wat vaker samen te gaan rijden! Dus staat er iemand aan zwarte dennen die zin heeft in een ritje?

Hier een kleine impressie van onze avonturen!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 19:57 



 
Profiel   

Ik sta sinds kort in Oudleusen, dus voor mij is het maar een klein stukje met de trailer naar de zwarte dennen. Als je het leuk vindt om samen te rijden mag je altijd pben :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 20:44 



 
Profiel   

Jets schreef
Ik sta sinds kort in Oudleusen, dus voor mij is het maar een klein stukje met de trailer naar de zwarte dennen. Als je het leuk vindt om samen te rijden mag je altijd pben :)


Leuk! Ik doe je een PB!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 22:20 



 
Profiel   

Waar ligt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 05:32 



 
Profiel   

Safiy93 schreef
Jets schreef
Ik sta sinds kort in Oudleusen, dus voor mij is het maar een klein stukje met de trailer naar de zwarte dennen. Als je het leuk vindt om samen te rijden mag je altijd pben :)


Leuk! Ik doe je een PB!



Hahaha mag ik ook aanhaken dames, ik woon in Balkbrug en rij ook zeer regelmatig in het Staphorsterbos!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 05:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 17 [ 401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen