Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrit Overijssel

 
Profiel   

Hoi!

In de herfst ga ik een weekje op vakantie naar Overijssel(Holten). Nu wil ik daar natuurlijk ook graag een buitenrit maken :) Ik heb even wat rondgesnuffeld op Google en wel een paar stallen/maneges gevonden. Maar het liefst hoor ik ook nog wat ervaringen van mensen die op deze stallen al eerder een buitenrit gemaakt hebben. Tips voor andere stallen waar ik een buitenrit zou kunnen maken zijn ook van harte welkom! Ik zou trouwens graag over/in de omgeving van de Holterberg/Lemelerberg rijden :)

Stallen/maneges die ik gevonden had:
- Manege Stal de Eik
- Erve Meenderinkboer
- Big Field Shires

Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen met een buitenrit bij Manege Stal de Eik aangezien daar op het moment mijn voorkeur naar uit gaat, gezien dit het dichtst bij is en ze volgens de website over de Holterberg rijden.

Alvast bedankt voor de ervaringen en tips!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 19:13 



 
Profiel   

Niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-18 16:48 



 
Profiel   

Stal de Eik ken ik goed, heb er zelf ook veel buitenritten begeleid. De buitenritten daar gaan altijd over de Holterberg, deze zit op 10 minuten stappen. Je krijgt goede begeleiding, ritten in kleine groepen (afhankelijk van de aanmeldingen) en fijne goed afgerichte paarden. Mijn advies is om minimaal 1.5u te gaan, een uuris eigenlijk te kort. Je moet uiteraard wel beschikken over een normale dosis rijvaardigheid.

Meenderinkboer zit niet aan de Holterberg. De ritten ken ik verder niet, over het algemeen zie ik daar vaak grote groepen rijden.

Big Field ken ik helemaal niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 09:33 



 
Profiel   

Floran schreef
Stal de Eik ken ik goed, heb er zelf ook veel buitenritten begeleid. De buitenritten daar gaan altijd over de Holterberg, deze zit op 10 minuten stappen. Je krijgt goede begeleiding, ritten in kleine groepen (afhankelijk van de aanmeldingen) en fijne goed afgerichte paarden. Mijn advies is om minimaal 1.5u te gaan, een uuris eigenlijk te kort. Je moet uiteraard wel beschikken over een normale dosis rijvaardigheid.

Meenderinkboer zit niet aan de Holterberg. De ritten ken ik verder niet, over het algemeen zie ik daar vaak grote groepen rijden.

Big Field ken ik helemaal niet.

Dankjewel voor je reactie! Over een normale dosis rijervaring beschik ik wel. Rijd zo'n 13 jaar paard en heb al heel wat buitenritten gemaakt inmiddels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 15:06 



 
Profiel   

Hallo Anja,

Bij ons kunt u ook terecht voor buitenritten. Wij zitten in Drenthe, heel dicht bij de grens met Overijssel.

Voor meer informatie kunt u een kijkje op de site nemen: www.BestiVinur.nl

Met vriendelijke groet,
Kirsten

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 11:21 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie!

Inmiddels ben ik alweer terug van vakantie. Uiteindelijk ben ik op dezelfde plek wezen rijden als waar ik vorig jaar was. Weliswaar in Gelderland, maar we hadden het daar vorig jaar erg naar ons zin gehad en wilden daar al heel graag eens de rit over het Kootwijkerzand maken. Dat kon die week, dus hebben we dat uiteindelijk gedaan. We hebben er erg van genoten!

Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 17:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen